Ο Χρήστος Δάντης μιλάει στον Αντώνη Μποσκοΐτη για το ποστ του στο Facebook σχετικά με τον/τη Ζακ/Zackie Oh που ξεσήκωσε σάλο, τις επιθέσεις που δέχτηκε στα social media, ενώ εκθέτει τη θέση του απέναντι στον σεξισμό και τον ρατσισμό και δεν διστάζει να δηλώσει: «Κρίμα που δεν είμαι ομοφυλόφιλος».
Ο Κώστας Νικούλι, ο Πετρής του «Σασμού», συζητάει με την Ηλέκτρα Ζαργάνη για το θεατρικό στο οποίο πρωταγωνιστεί, το «Killer Joe» σε σκηνοθεσία Γιάννη Στάνκογλου, τους νεόπτωχους του αμερικανικού Νότου, το #MeToo στο ελληνικό θέατρο και την περίπτωση του Άρη Σερβετάλη.
O ιστορικός τέχνης και καθηγητής στο ΕΚΠΑ Μάνος Στεφανίδης μιλάει στην Αφροδίτη Ερμίδη για τον παραγνωρισμένο ζωγράφο Διαμαντή Διαμαντόπουλο, με τον οποίο καταπιάστηκε στο πρόσφατο βιβλίο του ««Το δράμα του σώματος».
Με αφορμή το βιβλίο «Ο ηχοπλάστης Στέλιος Γιαννακόπουλος» ο θρυλικός ηχολήπτης Στέλιος Γιαννακόπουλος περιγράφει στην Έμυ Ντούρου την εποχή των μεγάλων ηχογραφήσεων της Columbia. Στη συζήτηση παρεμβαίνει ο συν-συγγραφέας Νίκος Πατηνιώτης.
Ο συγγραφέας του βιβλίου «Γκογκί[Μνήμη]» Νικόλαος Μπατζαλής μας ξεναγεί στην Κωνσταντινούπολη των προσωπικών του βιωμάτων, στην Πόλη των προγόνων του.
Ο Δημήτρης Σπύρου, ο καλλιτεχνικός διευθυντής του Διεθνούς Φεστιβάλ Κινηματογράφου Ολυμπίας για Παιδιά και Νέους, μιλάει με τον Κωνσταντίνο Καϊμάκη για τη φετινή διοργάνωση που επιστρέφει στους φυσικούς της χώρους, τις αίθουσες του Πύργου και της Αμαλιάδας.
Η υπονόμευση της απελευθέρωσης: ο θεατρικός κριτικός Κώστας Ζήσης αποτιμά τη «Φαίδρα» της Μαρίνας Τσβετάγεβα που ο Δημήτρης Καραντζάς σκηνοθετεί στο Θέατρο Προσκήνιο.
Ο χορογράφος Δημήτρης Mυτιληναίος μιλάει με την Αφροδίτη Ερμίδη για το έργο «INSEQS» που παρουσιάζει με την ομάδα του, τον χορό, την πολιτική και τη θρησκεία.
Ο καθηγητής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων Χάρης Αθανασιάδης γράφει για τον Άρη Βελουχιώτη και αναρωτιέτια τι γυρεύει ο πρωτοκαπετάνιος του ΕΛΑΣ στις πόλεις και στις χιπ χοπ ρίμες.