Δίωξη για κακούργημα σε βάρος καθηγητή: Ασελγούσε σε 11χρονη μαθήτρια – Τρεις απόπειρες αυτοκτονίας

Μία νέα υπόθεση σεξουαλικής κακοποίησης 11χρονης μαθήτριας από τον ίδιο της τον καθηγητή φέρνει σήμερα στο φως της δημοσιότητας το documentonews.gr σε βάρος του οποίου έχουν ασκηθεί από την Εισαγγελία Πρωτοδικών Αθηνών ποινικές διώξεις για δύο κακουργήματα, με την ανήλικη να έχει κάνει τρεις απόπειρες αυτοκτονίας. Σύμφωνα με όσα κατήγγειλε η ανήλικη μαθήτρια, ο υπεράνω υποψίας καθηγητής φέρεται να ασελγούσε συστηματικά σε βάρος της όταν η ίδια ήταν μόλις 11 ετών (σήμερα είναι 16) μόνο και μόνο για να ικανοποιεί τις αρρωστημένες του ορέξεις.

Τον περασμένο Ιούλιο ο γνωστός ποινικολόγος Βασίλειος Καπερνάρος, κατέθεσε για λογαριασμό οικογένειας ενώπιον της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Αθηνών έγκληση σε βάρος ενός εκπαιδευτικού, διευθυντή φροντιστηρίου σε Δήμο της βορειοδυτικής Αττικής. Στη έγκληση μία ανήλικη μαθήτρια και οι δύο της γονείς διατύπωναν μία σειρά από καταγγελίες που αφορούν στο χρονικό διάστημα 2016 – 2017. Την περίοδο εκείνη η καταγγέλλουσα, φοιτούσε στην έκτη δημοτικού και είχε γραφτεί στο φροντιστήριο που διευθύνει ο καθηγητής.

Όπως κατήγγειλαν, ο εκπαιδευτικός από την πρώτη στιγμή της έδειξε μια «ιδιαίτερη συμπάθεια, στοργή και αγάπη». Την εκθείαζε για τις επιδόσεις της και την επιμέλεια που έδειχνε στα μαθήματα και της έκανε «συνεχώς κομπλιμέντα» με αποτέλεσμα να τη φέρνει σε δύσκολη θέση απέναντι στους συμμαθητές της που την «έβλεπαν ανταγωνιστικά».

Μετά από λίγο καιρό, τα κομπλιμέντα από την πλευρά του καθηγητή άρχισαν «να συνοδεύονται με αγγίγματα». Όπως κατήγγειλε, την άγγιζε στα χέρια, στα γόνατα και τους μηρούς.

«..Πολλές φορές όταν έγραφα ή έλυνα κάποια άσκηση, σκυμμένη στο τετράδιο μου, ο καθηγητής, με πλησίαζε, καθόταν πίσω μου, πάνω στην πλάτη μου, με άγγιζε, με χάιδευε, μου έκανε μαλάξεις στους ώμους, μασάζ και έντονα αγγίγματα στους ώμους, στον αυχένα, στα μπράτσα και στην πλάτη μου…» επισημαίνει στην έγκληση που κατέθεσε η ανήλικη μαθήτρια.

Σταδιακά ο καθηγητής φέρεται να εκδήλωνε, όλο και πιο πολύ το θαυμασμό του για την τότε 11χρονη μαθήτρια. Την προσκαλούσε στο γραφείο των καθηγητών, της έδινε τσάι και καραμέλες και της έλεγε είναι «η αδυναμία του». Με την έναρξη του νέου σχολικού έτους ο καθηγητής συνέχισε στο ίδιο μοτίβο. Με τη μόνη διαφορά ότι για να αποκτήσει το «τσάι και τις καραμέλες» η νεαρή μαθήτρια έπρεπε ως «προϋπόθεση» να τον αγκαλιάσει. Η ίδια όπως καταγγέλλει, λόγω ηλικίας δέχτηκε. ‘Άλλωστε δεν ήταν παρά 11 χρονών.

Ο δικηγόρος της οικογένειας

 

«Για να πάρεις καραμέλες θα πρέπει να με φιλήσεις στα χείλη»

Ο καθηγητής δεν έμεινε εκεί. Τις επόμενες μέρες άρχισε να ζητεί από την 11χρονη να τον «φιλήσει στα χείλη» προκειμένου να πάρει τις καραμέλες και το τσάι.

«Το φιλί ήταν σχεδόν πάντοτε παρατεταμένο και έντονο, όμως μόνο πεταχτό, δηλαδή περιείχε μόνο επαφή των χειλιών μας και όχι χρήση της γλώσσας ή ανοίγματος του στόματος.» επισημαίνεται στην έγκληση.

Η κατάσταση δυστυχώς συνεχίστηκε. Ο εκπαιδευτικός φέρεται να προέβη δύο τρεις φορές στις ίδιες ασελγείς πράξεις σε βάρος της 11χρονης.

«..Με έπιανε συνήθως από τους βραχίονες μου, ασκώντας έντονη πίεση και κολλούσε τα χείλη στα δικά μου, έντονα και παρατεταμένα με μικρές διακοπές, προκειμένου να αναπνεύσει βαθιά και να εκπνεύσει ήχους απόλαυσης..» επισημαίνεται.

«Θα πάρεις καλούς βαθμούς μόνο αν το συνεχίσουμε»

Η 11χρονη όπως καταγγέλλει άρχισε να αισθάνεται άβολα με όλο αυτό.

«Ένιωθα βρώμικη» λέει χαρακτηριστικά στην έγκλησή της και κάποια στιγμή είπε τον εκπαιδευτικό ότι δεν θέλει να το ξανακάνει. Τότε αυτός όπως καταγγέλλει «αντέδρασε βίαια και επιθετικά».

Ειδικότερα μία μέρα την κάλεσε στο γραφείο των εκπαιδευτικών και επιχείρησε να την πιάσει από τους βραχίονες. Η ανήλικη μαθήτρια αντέδρασε. Τότε ο εκπαιδευτικός φέρεται να την «ώθησε προς τον τοίχο πισώπλατα και πιέζοντας το λαιμό της» είπε στην 11χρονη πως «μόνο εάν συνεχιζόταν αυτό θα της έβαζε καλούς βαθμούς». Διαφορετικά θα έλεγε στους γονείς της ότι δεν «ήταν καλό και μελετηρό παιδί».

«Κολλούσε το μόριο του πάνω μου»

Η 11χρονη φοβήθηκε. Ο εκπαιδευτικός άρχισε τότε να ξεδιπλώνει όλο και πιο πολύ τις αρρωστημένες του ορέξεις.

«..Με πίεζε πιο δυνατά κάθε φορά που με φιλούσε, ενώ όταν ήταν καθισμένος με έλκυε με βία πάνω του προκειμένου το σώμα μου να εφάπτεται και να τρίβεται με το μόριο του. Ένιωθα κάθε φορά το μόριο του κολλημένο πάνω μου να τρίβεται έντονα και να είναι μονίμως σε στύση».

Ο εκπαιδευτικός άρχισε να την αγγίζει και να την «θωπεύει» πάνω από τα ρούχα που φορούσε», «στα γεννητικά όργανα κα στο στήθος», προκαλώντας της πολλές φορές «πόνο». Άλλες φορές πήγαινε πίσω της εν ώρα μαθήματος και «κολλούσε το μόριο του στην πλάτη της».

«…Έβαζε τα χέρια του μέσα από την μπλούζα μου, αγγίζοντας το γυμνό κορμί μου, πίεζε και τραβούσε τις θηλές μου και άγγιζε με βίαιο τρόπο τα στήθη μου …» καταγγέλλει στην έγκληση η ανήλικη μαθήτρια, η οποία όπως λέει «πονούσε πολύ και έκλαιγε»

Ο εκπαιδευτικός συνέχιζε το αρρωστημένο έργο του. Οι περιγραφές της ανήλικης είναι συγκλονιστικές.

«..Ένιωθε ευχαρίστηση και ηδονή, ανασαίνοντας βαθιά και ακουμπώντας το μόριο του, το οποίο ήταν μονίμως σε στύση, στους μηρούς μου. Κατόπιν έβαζε το άλλο του χέρι μέσα στο εσώρουχο μου και μου χάιδευε με μανία το α… και το εσωτερικό τμήμα των ο… μου» υπογραμμίζει.

Εντυπωσιακά είναι και όσα καταγγέλλει η ανήλικη σχετικά με την αντίδραση του εκπαιδευτικού όταν η μητέρα της, του ανακοίνωσε ότι θα σταματήσει να φοιτά στο φροντιστήριο.

Όπως επισημαίνει η ανήλικη, «εκείνος άρχιζε να φωνάζει και αντιδρά» λέγοντας ότι «είναι λάθος» και της είπε ότι οι βαθμοί της ήταν αποτέλεσμα του δικού του ενδιαφέροντος.

«’Έσβηνα τσιγάρα στο σώμα μου για… τιμωρία»

‘Όλα αυτά είχαν ως αποτέλεσμα να επηρεάσουν βαθιά τον ψυχισμό της ανήλικης μαθήτριας και νε εμφανίσει διάφορα ψυχοσωματικά προβλήματα. Σε ηλικία μόλις 13 ετών ξεκίνησε να καπνίζει. Όπως λέει, «πολλές φορές έσβηνε τα τσιγάρα πάνω στο σώμα της», προκειμένου να «αποσυντονίσει τη σκέψη της και να τιμωρήσει τον εαυτό της». Η ανήλικη είχε φτάσει στο σημείο να θεωρεί την ίδια υπεύθυνη για ότι είχε συμβεί.

Άλλες φορές προκαλούσε η ίδια μελανιές στο σώμα της, καθώς ο πόνος την «ανακούφιζε από τις σκέψεις και τις τύψεις του», ενώ έφτασε στο σημείο να αυτοτραυματίζεται. Μάλιστα τρεις φορές επιχείρησε να βάλει τέλος στη ζωή του.

«Έκοβα με ξυράφι διάφορα σημεία του σώματος μου, στα οποία μέχρι σημεία είχαν παραμείνει ουλές . Πλέον είχα αυτοκτονικές τάσεις. Σκεφτόμουν σοβαρά να πεθάνω για να λυτρωθώ από τις τύψεις μου και να τελειώσει το μαρτύριο των εφιαλτικών σκέψεων μου. Έτσι επιχείρησα τρεις φορές, μέσω βαθιών πληγών και έντονων τραυμάτων στο σώμα μου να δώσω τέλος στη ζωή μου».

Τελικά 4 χρόνια μετά η ανήλικη μαθήτρια πλέον Λυκείου βρήκε το θάρρος και την τόλμη να μιλήσεις στους γονείς της. Οι ίδιοι σοκαρισμένοι αποφάσισαν να προσφύγουν στη Δικαιοσύνη αφού πρώτα εξετάστηκε από παιδοψυχίατρο.

Μετά από τρεις και πλέον μήνες σε ανακριτή

Τελικά σε βάρος του εκπαιδευτικού ασκήθηκαν ποινικές διώξεις σε βαθμό κακουργήματος για τα αδικήματα της αποπλάνησης ανηλίκου και ασέλγεια σε ανήλικο κάτω των 12 ετών. Χρειάστηκε ωστόσο να περάσουν τρεις και πλέον μήνες έως ότου την υπόθεση αναλάβει ανακριτής, άγνωστο γιατί. Ειδικότερα η μήνυση κατατέθηκε στην Εισαγγελία στις 8 Ιουλίου και η ανακρίτρια πήρε την υπόθεση στα χέρια της το Νοέμβριο.

«Στην προκειμένη περίπτωση έχουν ασκηθεί ποινικές διώξεις για δύο κακουργήματα στον εκπαιδευτικό για πράξεις που τέλεσε σε βάρος ανηλίκου κάτω των 12 ετών» τονίζει στο documentonews.gr o κ. Καπρνάρος και συμπληρώνει:

«Η δικογραφία ήταν στην Εισαγγελία από τις αρχές Ιουλίου και έφτασε στην ανακρίτρια το Νοέμβριο».

Να σημειωθεί ότι σήμερα Τετάρτη αναμένεται να παρουσιαστούν ενώπιον των ανακριτικών αρχών οι γονείς της 11χρονης προκειμένου να καταθέσουν σε βάρος του εκπαιδευτικού.