Θηλιά στον λαιμό των καταναλωτών έχει γίνει η ακρίβεια, γεγονός που καταγράφεται σε νέα δημοσκόπηση που καταρρίπτει τα συνεχή αφηγήματα που επιχειρεί να οικοδομήσει η κυβέρνηση Μητσοτάκη, η οποία μοιράζει τα ψίχουλα των Market Pass.
Το 92% των ερωτηθέντων, στην έρευνα της Alco που παρουσιάστηκε στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Alpha, τονίζουν ότι η ακρίβεια τους έχει υποχρεώσει να μειώσουν (από λίγο έως πολύ) τις αγορές βασικών αγαθών. Μόνο το 7% των ερωτηθέντων απαντούν «καθόλου». Συγκεκριμένα το 43% απάντησε «αρκετά», το 30% απάντησε «πολύ», και το 19% «λίγο».
Παράλληλα, ανησυχία εκφράζει και το 84% των ερωτηθέντων σχετικά με τον φετινό χειμώνα, λέγοντας ότι θα αναγκαστούν να περιορίσουν τις ώρες που θα λειτουργήσει η θέρμανση στο σπίτι τους. Συγκεκριμένα, μόνο το 12% απάντησε «καθόλου».
Την ίδια ώρα, σε ερώτηση για τις δηλώσεις του πρωθυπουργού και υπουργών περί αποκλιμάκωσης των αυξήσεων στις τιμές των αγαθών, μόλις το 20% δηλώνει ότι τις πιστεύει πολύ ή αρκετά, ενώ το 74% τονίζει ότι τις πιστεύει λίγο ή καθόλου (μάλιστα, το «καθόλου» είναι η επικρατέστερη απάντηση με ποσοστό 52%).
Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι το 46% δηλώνει ξεκάθαρα ότι δεν βοηθούν «καθόλου» τα μέτρα της κυβέρνησης για την ακρίβεια, με το 33% να απαντά «λίγο» στην ίδια ερώτηση. Μόλις το 2% απαντά πολύ, ενώ αρκετά απαντά το 14%.