Σε φορτισμένο κλίμα, με τη μάρτυρα να καταρρέει παθαίνοντας κρίση πανικού στο βήμα του μάρτυρα και ανάμεσα σε εντάσεις ξεκίνησε η κατάθεση της δεύτερης γυναίκας που καταγγέλλει τον Πέτρο Φιλιππίδη για απόπειρα βιασμού τον Φεβρουάριο του 2010 στο θέατρο «Μουσούρη». Η καταγγέλλουσα με δάκρυα στα μάτια και δυσκολία στην ομιλία από την εμφανή ταραχή της, περιέγραψε εν μέσω διακοπών ενώπιον του Μικτού Ορκωτού Δικαστηρίου Αθήνας τα όσα έζησε στο καμαρινι του Πέτρου Φιλιππιδη.
Κατά την αρχή της κατάθεσής η μάρτυρας με κόμπο στον λαιμό και δάκρυα στα μάτια είπε πως ότι «εγώ σήμερα βρίσκομαι εδώ γιατί ακριβώς αλλιώς σκεφτόμουν πριν 12 χρόνια κ αλλιώς σήμερα».
Αναφορικά με την επίμαχη ημέρα η καταγγέλλουσα κατέθεσε πως ο κατηγορούμενος της τηλεφώνησε και της ζήτησε να πάει στο θέατρο νωρίτερα από το συνηθισμένο καθώς ήθελε να της δώσει το κείμενο για την παράσταση αλλά και το σενάριο για έναν ρόλο στο σίριαλ που έπαιζε εκείνη την περίοδο στην τηλεόραση και όπως της είπε την είχε προτείνει.
«Μου είπε ότι ”υπάρχει ένας ρόλος στο σίριαλ και σε έχω προτείνει. Το έχω κανονίσει θα σε πάρουν από την παραγωγή”. Είχα χαρεί πάρα πολύ. Καταλάβαινα τότε ότι όλη αυτή η φιλική αντιμετώπιση ήταν επειδή είχα πάει συστημένη από κοντινό του πρόσωπο αλλά πίστευα ότι θεωρούσε ότι είμαι καλή ηθοποιός. Εκείνη τη μέρα λοιπόν μου είπε να πάω νωρίτερα στο θέατρο για να μου δώσει το κείμενο και το σενάριο για τον ρόλο για τη σειρά. Μου έδειχνε να καταλάβω -με το μεγαλείο του Πέτρου Φιλιππίδη που ήξερα- ότι ήταν αστείο για εκείνον να βάλει έναν δικό του άνθρωπο στο σίριαλ που πρωταγωνιστούσε.
Μάρτυρας: Στο θέατρο εκείνη την ημέρα με πήγε ο σύντροφος μου. Όταν έφτασα ήταν κλειστό. Μου είπε να μπω από την πίσω πόρτα
Πρόεδρος: Είχατε ξαναμπεί από κει;
Μάρτυρας: Ποτέ. Πάντα από την κεντρική. Δεν ήξερα καν την ύπαρξη της πίσω πόρτας.
«Αυτό που με εξέπληξε ήταν οτι με υποδέχτηκε φορώντας ένα παντελόνι και ένα φανελάκι λευκό. Πήγαμε στο καμαρίνι δεν συναντήσαμε κανένα. Δεν ήταν κανείς εκεί. Μου είπε ”βγάλε το παλτό σου”. Του είπα ότι θα το φορέσω λίγο ακόμα γιατί κρυώνω. Μέσα στο καμαρίνι υπήρχε καναπές και μπουντουάρ.Εγώ καθόμουν πάντα στον καναπέ και τα κ εκείνος στο μπουντουάρ. Ύστερα από λίγο μου είπε βγάλε το παλτό σου κ έλα να σου δείξω κάτι. Πράγματι έβγαλα το παλτό μου και πήγα. Τότε ένιωσα το χέρι του να με αγκαλιάζει και να χαϊδεύει τη δεξιά πλευρά του σώματος μου. Με κάθισε πάνω του. Αστραπιαία σηκώθηκα και έκανα ψέματα ότι χτύπησε το κινητό μου και δήθεν ότι μιλούσα με τη μητέρα μου. Είπα ότι πρέπει να φύγω γιατί με χρειάζεται. Εκείνος έκανε σα να μη συνέβη ποτέ. Μου είπε καλά καλά κάτσε λίγο και φεύγεις. Εκατσα ξανά όχι όμως για να μείνω. Εκατσα για να φύγω. Ήρθε και έκατσε δίπλα μου στον καναπέ και κυριολεκτικά από εκεινη τη στιγμή κι ύστερα ξεκίνησε ένας εφιάλτης. Όρμησε πάνω μου,κυριολεκτικά σαν άγριο θηρίο και άρχισε να με φιλάει στον λαιμό, στα μάγουλα, στο πρόσωπο. Αμέσως του είπα πως τον παρακαλώ να σταματήσει και πως δεν θέλω να το κάνω αυτό. Εκείνος συνέχισε και προσπαθούσε να φτάσει το στόμα μου. Προσπαθούσα να τον απωθήσω με τα χέρια μου, ενώ παράλληλα μου έλεγε χυδαία λόγια», είπε η μάρτυρας λίγο πριν καταρρεύσει μέσα στην αίθουσα του δικαστηρίου, το οποίο διέκοψε συνολικά τέσσερις φορές λόγω φόρτισης της μάρτυρα αλλά και μετά από ένταση που προκλήθηκε από την πλευρά των συνηγόρων υπεράσπισης του κατηγορουμένου οι οποίοι πέρασαν σε μία αηθή επίθεση κατά της καταγγέλλουσας ειρωνευόμενοι την κατάσταση της υγείας της. Στη συνέχεια το δικαστήριο επανήλθε για λίγα λεπτά αφού η μάρτυρας δεν ήταν τελικά σε θέση να ολοκληρώσει την κατάθεσή της και διέκοψε για αύριο Τρίτη.
«Ζητάω συγγνώμη. Έρχομαι σε πολύ μεγάλη ένταση. Ούτε λιποθυμάω ούτε τίποτα. Ανεβαίνουν οι σφυγμοί στο κεφάλι μου. Θέλω να συνεχίσω. Κάθε φορά που διακόπτουμε πιστεύω ότι θα τα καταφέρω», είπε χαρακτηριστικά.
Προσπαθώντας να συνεχίσει την κατάθεσή της η μάρτυρας ξεκίνησε και πάλι να περιγράφει το επίμαχο περιστατικό λέγοντας, πως «με τα χέρια του με πίεζε για να με κρατάει στον καναπέ, παράλληλα με χάιδευε στο στήθος στα πόδια στα γεννητικά όργανα. Όλα ήταν μια ασταμάτητη πάλη. Ήταν φυσικά αδύνατο να τον απωθήσω. Για μένα ήταν τεράστιος. Τον αισθανόμουν τεράστιο πάνω μου. Προσπαθούσα να τον απωθήσω δεν γινόταν και για αυτό κουνιόμουν ασταμάτητα. Έκανα σπαστικές κινησεις δεν μπορούσα να κάνω κάτι άλλο. Ενώ με πίεζε στον καναπέ κάποια στιγμή με εχει εγκλωβίσει στην γωνια και ανέβηκε πάνω στα πόδια μου με τα πόδια του συνέχισε αυτό που είχε ξεκινήσει να κάνει. Κάποια στιγμή σήκωσε τα χερια του και έβγαλε το φανελάκι του. Κάποια στιγμή κατάλαβα – γιατί με ακουμπούσε – ότι είχε βγάλει έξω τα γεννητικά του όργανα».
Νωρίτερα η ίδια περιέγραψε το πως γνωρίστηκε με τον κατηγορούμενο και πως η ύπαρξη του «μεγαλείου» του όπως είπε χαρακτηριστικά της απέπνεε θαυμασμό και τον έβλεπε ως δάσκαλο. Παράλληλα όπως είπε η ευγενική συμπεριφορά και η πρόθεσή του να την βοηθήσει με ρόλους την έκανε να πιστεύει ότι την θεωρούσε καλή ηθοποιό.
«Το 2007 τελείωσα τη δραματική σχολή του Εθνικού Θεάτρου. Όλους τους ρόλους που πήρα τους πήρα μετά από ακρόαση. Ο πατέρας μου είχε έναν μακρινό ξάδελφο με τον οποίο δεν έκαναν παρέα. Κάποια στιγμή εκείνη την περίοδο ήρθαν πιο κοντά και τον γνωρίσαμε και εμείς. Στην κουβέντα του αναφέραμε ότι είμαι ηθοποιός. Εκείνος ήταν δικηγόρος πρώην πρόεδρος του Δικηγορικού Συλλόγου Πειραιά. Αφού του είπαμε ότι είμαι ηθοποιός μας είπε ότι το γραφειο του συστεγάζεται με το γραφείο του δικηγόρου της Θεατρικής Εστίας και ότι μπορεί να του δώσει το βιογραφικό μου και αυτός με τη σειρά του να το προωθήσει στον Πέτρο Φιλιππίδη.Έτσι μου έκλεισε ραντεβού με τον δικηγόρο. Όταν με είδε και διάβασε το βιογραφικό μου μου είπε ”θα πω στον Πέτρο ότι είσαι ανήψια μου για να σε προσέξει”. Μου είπε ”είναι λίγο περίεργος γι αυτο θα του το πω”. Εγω υπέθεσα ότι εννοούσε αυστηρός», είπε η μάρτυρας περιγράφοντας το πως γνώρισε τον κατηγορούμενο και πρόσθεσε:
«Σε παρα πολύ σύντομο χρονικό διάστημα με πήρε τηλέφωνο ο ίδιος ο Π. Φιλιππίδης. Με ρώτησε αν έχω δει την παράσταση τον «Μπακαλόγατο» που έπαιζε τότε. Μου είπε ”Σε θελω για μια αντικατάσταση στο συγκεκριμένο έργο. Θα σου έχω πρόσκληση για τη σημερινή παράσταση και μετά έλα στο καμαρίνι μου να το συζητήσουμε” Χάρηκα παρα πολύ. Μου έκανε εντύπωση που με πήρε ο ίδιος αλλά σκέφτηκα ότι του έδωσε το βιογραφικό μου στενός του συνεργάτης. Πράγματι πήγα στο θέατρο υπήρχε πρόσκληση σε μια από τις λεγόμενες καλές θέσεις του θεάτρου. Πριν χτυπήσει το τρίτο κουδούνι μου έστειλε μήνυμα ”έμαθα ότι ήρθες ελπίζω να περάσεις καλά ” του απάντησα ”σας ευχαριστώ πολύ”. Στο διάλειμμα μου έστειλε κι άλλο μήνυμα και με ρώτησε αν περνάω καλά. Εγώ τον ευχαρίστησα και πάλι. Τελείωσε η παράσταση πήγα στο καμαρίνι ήταν πολύ εγκάρδιος κι εγώ είχα χαρεί πολύ που τον γνώρισα. Μου είπε λοιπόν ότι ι έψαχνε αντικαταστάτρια για έναν ρόλο σε κάποιες παραστάσεις στη Θεσσαλονίκη και ότι δεν μπορούν να γίνουν πρόβες και για αυτό μου είπε ”θα έρχεσαι να βλέπεις την παράσταση θα σου δώσω κι εγώ σημειώσεις κι αν χρειαστεί θα κάνουμε μια δυο πρόβες το πολύ. Γίνεται αυτό είναι σύνηθες, δεν μου έκανε εντύπωση και δέχτηκα. Πάντα πήγαινα έβλεπα την παράσταση με πρόσκληση και μετά πήγαινα στο καμαρίνι του και συζητούσαμε για τον ρόλο Αναλύαμε τον ρόλο και συζητούσαμε. Σε όλες αυτές τις συζητήσεις και τις αναλύσεις του είχα πει ότι έχω σχέση και συζώ στο Μοσχάτο».
Η μάρτυρας, σημείωσε ότι όλες τις φορές που επισκέφτηκε το θέατρο το έκανε από την κεντρική πόρτα καθώς έμπαινε με πρόσκληση για να παρακολουθήσει την παράσταση, εκτός από την ημέρα του καταγγελόμενου περιστατικού που της ζήτησε ο ίδιος ο Π. Φιλιππίδης να μπει από την πίσω πόρτα του θεάτρου – της οποίας την ύπαρξη αγνοούσε η μάρτυρας οπως ειπε – αφού ήταν νωρις και ήταν κλειστό. Η ίδια περιέγραψε τον κατηγορούμενο ως «ευγενικό» μαζι της, χωρίς όμως να φτάνει το σημειο της παρεξήγησης αφού όπως είπε δεν είχε σκεφτεί ποτέ ότι την έβλεπε κάπως διαφορετικά. Η καταγγέλλουσα, κατέθεσε ότι ο κατηγορούμενος τη ρωτούσε συχνά αν έχει αυτοκίνητο προτείνοντάς της να τη γυρίσει στο σπίτι αλλά εκείνη του απαντούσε πως έχει, ακόμα και τις φορές που δεν είχε γιατί όπως χαρακτηριστικά είπε «δεν αισθάνομουν τέτοια οικειότητα ωστε να με γυρίσει σπιτι», ωστόσο ένα βράδυ και μετά από επιμονή του τελευταίου δέχτηκε να την πάει μέχρι το αυτοκίνητό της χωρίς να συμβεί τίποτα το επιλήψιμο.
Υπενθυμίζεται πως ο κατηγορούμενος κατά την απολογία του το περασμένο καλοκαίρι, ισχυρίστηκε ότι το 2010 έψαχνε για πιθανή αντικαταστάτρια ηθοποιού της παράστασης και τη συγκεκριμένη του τη γνώρισε κοινός τους φίλος, δικηγόρος. Ο κατηγορούμενος υποστηρίζει πως την κάλεσε στο θέατρο, του άρεσε πολύ σα γυναίκα και είχαν αρκετές ερωτικές συνευρέσεις που έγιναν με τη συναίνεσή της μέσα στο θέατρο, όπου η κοπέλα έμπαινε από την πλαϊνή πόρτα για να μην τη βλέπουν οι εργαζόμενοι. Σύμφωνα με όσα ισχυρίζεται ο κατηγορούμενος, η γυναίκα θύμωσε όταν της αποκάλυψε ότι τελικά δεν θα χρειαστεί αντικαταστάτρια και εξαιτίας της απογοήτευσής της προχώρησε στην καταγγελία σε βάρος του, ενώ παραδέχτηκε ότι ακόμα και μετά την αντίδρασή της ο ίδιος της έστειλε μήνυμα ερωτικού περιεχομένου.
Ένταση στη δίκη του Πέτρου Φιλιππίδη: Αντεγκλήσεις και διακοπή της διαδικασίας