Επίθεση από τους συνηγόρους του ηθοποιού σε καταγγέλλουσα γιατί …τόλμησε να μιλήσει με δημοσιογράφο του Documento
Με καταθέσεις μαρτύρων, φίλων των καταγγελλουσών συνεχίστηκε σήμερα στο Μικτό Ορκωτό Δικαστήριο, η δίκη του Πέτρου Φιλιππίδη που κατηγορείται για έναν βιασμό και δύο απόπειρες βιασμού.
Η συνεδρίαση ξεκίνησε με την εξέταση της πρώτης μάρτυρα από την πλευρά της υπεράσπισης του Πέτρου Φιλιππίδη .Η μάρτυρας είναι στενή φίλη και συνάδελφος της γυναίκας που κατηγορεί τον Πέτρο Φιλιππίδη ότι επιχείρησε να τη βιάσει μέσα στο αυτοκίνητο του το 2014.
Η μάρτυρας, η οποία όπως έχει καταθέσει συνάντησε την καταγγέλλουσα ηθοποιό αμέσως μετά το περιστατικό, δέχτηκε βροχή ερωτήσεων από τους συνηγόρους του κατηγορούμενου, Μιχάλη Δημητρακόπουλο και Κική Πακιρτζίδου.
Και από αυτήν την εξέταση φάνηκε η απροθυμία ή η ανικανότητα της έδρας να επέμβει και να επαναφέρει την τάξη, έτσι ώστε να προστατεύσει τα θύματα από τον επανατραυματισμό τους, αφού από την πλευρά των συνηγόρων του κατηγορούμενου επιχειρήθηκε για ακόμα μία φορά η ενοχοποίηση του φερόμενου θύματος.
Μάλιστα η πλευρά της υπεράσπισης δεν δίστασε να προσκομίσει και να προβάλει στο δικαστήριο μία γυμνή φωτογραφία της καταγγέλλουσας η οποία είχε δημοσιευτεί σε ΜΜΕ και αφορούσε σε λήψη για φιλανθρωπικό σκοπό, προσπαθώντας έτσι να αφήσει υπαινιγμούς για την ηθική της ίδιας, αποκρύπτοντας μάλιστα το γεγονός ότι η η συγκεκριμένη εφημερίδα εδώ και χρόνια έχει μόνιμη στήλη ανθρώπων που φωτογραφίζονται γυμνοι για παρόμοιους σκοπούς (πχ: καμπάνια για παιδιά με καρκίνο), επιχειρώντας να αφήσει να αιωρείται ότι μία τέτοια φωτογράφιση είναι κάτι πρωτόγνωρο.
Η μάρτυρας η οποία τόνιζε ξανά και ξανά την άθλια κατάσταση στην οποία ήταν η φίλη της, είπε κατά την κατάθεσή της πως δυσκολεύεται να το περιγράψει γιατί δεν βρέθηκε στη θέση της και δέχτηκε και απαξιωτική απάντηση από την υπεράσπιση σχετικά με την σωματική κακοποίηση που υπέστη η καταγγέλλουσα .
Μάρτυρας: Δεν ξέρω πως να σας το πω, ήταν σε πανικό από την επίθεση, δεν ξέρω πως είναι να είσαι θύμα απόπειρας βιασμού
Υπεράσπιση: Αφήστε κυρία μου έχω δει εγώ βιασθείσα που δε φαινόταν το πρόσωπο της από το ξύλο
Η μάρτυρας κλήθηκε να απαντήσει σε ερωτήσεις σχετικά με το πως κλειδώνει ένα αυτοκίνητο, αυτόματα ή χειροκίνητα, και στα ειρωνικά σχόλια της υπεράσπισης για το γεγονός ότι η καταγγέλουσα δεν άνοιξε την πόρτα να φύγει.
Υπεράσπιση: Λέει ότι είναι τρομοκρατημένη, χτυπιέται τον απειλεί ότι θα τον βγάλει στα κανάλια και ενώ είναι το θύμα, σκέφτεται να τον δαγκώσει στο πέος. Και δεν σκέφτηκε να ανοίξει την πόρτα;
Μάρτυρας: Όταν σε κλειδώνουν εγκλωβίζεσαι. Ήταν άγρια η επίθεση δεν ήταν σε θέση να μπορέσει να απεγκλωβιστεί.
Υπεράσπιση: Ποια είναι η άγρια επίθεση; Αυνανιζόταν με το ένα Χέρι.
Μάρτυρας: Στην αρχή αυνανιζόταν
Υπεράσπιση: Τι έκανε δηλαδή μετά;
Μάρτυρας: Πίεζε το κεφάλι της προς τα γεννητικά του όργανα. Η αντίδραση της τον εξίταρε. Η αντίσταση της τον έκανε να γίνεται ακόμα πιο βίαιος. Κάποια στιγμή φαίνεται βαρέθηκε και την παράτησε. Βλέποντας ότι δεν μπορεί να πάρει αυτό που θέλει την πέταξε έξω από το αυτοκίνητο.
Η μάρτυρας εξήγησε ξανά και ξανά ότι δεν γνωρίζει πως λειτουργεί το κλείδωμα του αυτοκινήτου, απαντώντας σε συνεχείς ερωτήσεις για το αν μπορούσε η καταγγέλλουσα να ανοίξει την πόρτα και να φύγει, για να εισπράξει το ειρωνικό σχόλιο: «Κυρία μου κοιτάξτε τώρα, δεν γνωρίζω αν είναι ο ήλιος που λάμπει μπορει να είναι και το φεγγάρι. Δεν θα μπορούσε να ανοίξει την πόρτα αν ήταν κάποιο αυτοκίνητο όπως στις ταινίες που αναγνωρίζει το αμάξι το Dna του οδηγού».
Αρκετές ήταν οι αναφορές της υπεράσπισης στο δημοσίευμα του Documento που υπογράφει ο ο Βαγγέλης Τριάντης και έφεραν στο φως την υπόθεση της τρίτης καταγγέλλουσας. Μάλιστα επιχειρήθηκε να παρουσιαστεί ως συνέντευξη της γυναίκας στον δημοσιογράφο, ενώ κάτι τέτοιο είναι παντελώς ψευδές.
Υπεράσπιση: Είναι αλήθεια ή ψέματα ότι έδωσε συνέντευξη στο Documento;
Μάρτυρας: Είναι ένα δημοσίευμα του κυρίου Τριάντη. Μίλησε μαζί της και της είπε ότι καλό θα ήταν να ανεβάσει ένα δημοσίευμα. Δεν ήταν συνέντευξη. Μίλησε σε φιλικό επίπεδο. Ήταν μια συζήτηση. Το άρθρο δημοσιεύτηκε εν γνώση της αλλά χωρίς να φαίνεται το όνομα της.