Η πανδημία, αλλά και η καραντίνα που κρατάει κλειστά τα εμπορικά καταστήματα φαίνεται πως έχει ανοίξει τις «ηλεκτρονικές» ορέξεις των μεγάλων αλυσίδων για την επερχόμενη Black Friday.
Ειδικότερα, η αλυσίδα Public ανακοίνωσε ότι στην ιστοσελίδα της μέχρι τις 27 Νοεμβρίου ο χρήστης θα βρει 2.500.000 προϊόντα από 2.000 συνεργαζόμενα καταστήματα σε «Black Friday» τιμές.
Η γκάμα των προϊόντων περιλαμβάνει:
– 32.000 κινητά
– 7.000 laptops
– 18.000 τηλεοράσεις
– 85.000 είδη gaming
– 900.000 παιχνίδια
– 10.000 βρεφικά είδη
– 5.000 όργανα γυμναστικής
– 200.000 είδη προσωπικής φροντίδας
– 80.000 είδη μόδας
– 15.000 οικιακές συσκευές
καθώς και χιλιάδες ακόμα προϊόντα τεχνολογίας, όπως tablets, desktops, εκτυπωτές, περιφερειακά, φορητά ηχεία, wearables, e-scooters, drones, φωτογραφικές μηχανές αλλά και έπιπλα, φωτιστικά, είδη ταξιδιού κ.α.
Αναμένονται ανάλογες «απαντήσεις» από τις ανταγωνίστριες αλυσίδες, και από αυτό τον ανταγωνισμό κερδισμένος βγαίνει ο καταναλωτής, ο οποίος θα πρέπει όμως να αφιερώσει αρκετό χρόνο προκειμένου να συγκρίνει τιμές και προϊόντα, ώστε να καταλήξει στη σωστή επιλογή.