Διαβάζεις Documento ρε; Να πεθάνεις από κορονοϊό

Διαβάζεις Documento ρε; Να πεθάνεις από κορονοϊό

Από σήμερα η κυβέρνηση ξεκίνησε την καμπάνια ενημέρωσης για την προστασία από τον κορονοϊό. Πρόκειται για το κονδύλι των 11 εκατομμυρίων ευρώ που ανατέθηκε (ναι δεν υπήρξε ούτε διαγωνισμός ούτε πρόσκληση ενδιαφέροντος) από τον ανιψιό του Κυριάκου Μητσοτάκη στην εταιρεία Initiative.

Εφημερίδες και διαδίκτυο γέμισαν με διαφημίσεις που ενημερώνουν για τον κορονοϊό. Ο αναγνώστης δηλαδή , θεωρητικά , ενημερώνεται έτσι για να μην πεθάνει από τον ιό. Εκτός αν είναι αναγνώστες του Documento, του documentonews.gr και του koutipandoras.gr, οπότε η κυβέρνηση μάλλον θέλει να πεθάνουν, αφού τα έχει αποκλείσει από τη διαφήμιση.

Παίρνουν δηλαδή το δημόσιο χρήμα, το οποίο μάλιστα λένε πως το διαθέτουν για να προστατεύσουν τις ζωές μας και το μοιράζουν για να κάνουν πολιτική, προφανώς σε αυτούς που επιχειρούν να δεσμεύσουν για την καλή αντιμετώπιση της κυβέρνησης.

Και για να μην έχετε αμφιβολία πως ξεφορτώνουν χρήμα μέσω διαφήμισης (η οποία έτσι και αλλιώς μπορεί να γίνει δωρεάν) εκεί που θέλουν και δεν πρόκειται για «καμπάνια υγείας», παραθέτουμε φωτογραφία από το site του ΒΗΜΑΤΟΣ όπου στην ίδια σελίδα υπάρχουν ταυτόχρονα δύο καταχωρήσεις. Μάλλον για να βλέπει μία το ένα μάτι και μία το άλλο. Δίνουν το χρήμα που κόβουν από μάσκες και εφόδια για γιατρούς και τους πολίτες, σε ημέτερους και βολικούς.

Το θέμα φυσικά δεν είναι μόνο ηθικό και πολιτικό, είναι και νομικό. Ο κύριος Γρηγόρης Δημητριάδης, ο οποίος πλέον υπογράφει την απόφαση, έχει ποινικές ευθύνες τις οποίες θα αναζητήσουμε. Δεν είναι ένας ανιψιός του Μητσοτάκη αλλά κρατικός λειτουργός ο οποίος κάνει παράβαση καθήκοντος. Και δεν μπορεί να πει ότι δεν είναι δική του ευθύνη αλλά της διαφημιστικής, γιατί είναι γνωστή και πιστοποιημένη η συμπεριφορά του απέναντί μας , δηλαδή ο δόλος του. Θα κάνουμε ωστόσο και μια αγωγή στη διαφημιστική και ας βρουν μεταξύ τους στο δικαστήριο ποιος έδωσε εντολή για αποκλεισμό του Documento και ποιος την υλοποίησε. Άθλιοι και λίγοι ακόμη και τον καιρό της πανδημίας.

ΥΓ Η εταιρeία Initiative η οποία μόλις υπογράφτηκε η απόφαση ανάθεσης ήταν σαν έτοιμη από καιρό με δημιουργικά , διαφημίσεις και κλείσιμο της διαφήμισης, είναι αυτή που στο παρελθόν είχε αποκλείσει και πάλι το Documento από διαφημιστική καμπάνια της Αμερικανικής Πρεσβείας για την έκθεση Θεσσαλονίκης, παρά την εντολή της Πρεσβείας να δοθεί παντού η διαφήμισή της. 

Documento Newsletter