Μια ζωή υπηρέτρια του ελληνικού κινηματογράφου.
Σε ηλικία 92 ετών πέθανε η Δέσποινα Στυλιανοπούλου, ο απόλυτος θηλυκός μπουφόνος του παλιού ελληνικού σινεμά, που έγραψε ιστορία με τις αξέχαστες ατάκες της. Αφιέρωμα από τον Αντώνη Μποσκοΐτη.
Επιβεβαίωση του Documento για τη φάμπρικα με τα πλαστά εισιτήρια στην Ακρόπολη. Ο ΟΔΑΠ επιχειρεί να θέσει ρυθμιστικό πλαίσιο για την ηλεκτρονική διακίνηση από τρίτους των ηλεκτρονικών εισιτηρίων του ΟΔΑΠ σε αρχαιολογικούς χώρους και μουσεία, επιβεβαιώνοντας την έως τώρα έλλειψη πλαισίου αντιμετώπισης φαινομένων με παράτυπα εισιτήρια. Ρεπορτάζ της Χρυσούλας Παπαΐωάννου.
Αποχαιρετισμός στον Τάσο Μπιρσίμ, τον δραστήριο σκηνοθέτη που καθόρισε το τηλεοπτικό τοπίο μιας ολόκληρης εποχής. Ένα κείμενο του Αντώνη Μποσκοΐτη.
«Ονειρευόμασταν τη δημοκρατία αλλά ξυπνήσαμε στον καπιταλισμό». Ο Σλοβένος συγγραφέας Ντράγκο Γιάντσαρ μιλάει στην Έμυ Ντούρου για την περίοδο της φυλάκισής του και την εξέλιξη της χώρας του μετά τη διάλυση της Γιουγκοσλαβίας, με αφορμή την πρόσφατη κυκλοφορία του βιβλίου του «Ακόμα και ο έρωτας» (εκδ. Καστανιώτη, εκδ. Λόισα Αβαγιανού).
Τι ήταν τελικά ο Τρούμαν Καπότε; Ένας λογοτέχνης που πρόδωσε τους πάντες για μια καλή ιστορία ή ένα τραυματισμένο παιδί που δεν μεγάλωσε ποτέ; Η Κατερίνα Αγγελιδάκη ακολουθεί τη διαδρομή από την κορυφή στην υψηλή κοινωνία της Νέας Υόρκης στη μοναξιά του εξοστρακισμού, όπως αποτυπώνεται στη σειρά «Feud: Capote vs The Swans» που προβάλλεται στο κανάλι Disney.
«Δεν υπάρχει τέχνη χωρίς να είναι με έναν τρόπο πολιτική. Η τέχνη δεν είναι κομματική αλλά είναι πολιτική, ξεκάθαρα. Εφόσον απευθυνόμαστε στον άνθρωπο εξ ορισμού έχουμε μια πολιτική πράξη». Ο σκηνοθέτης Γιώργος Κουτλής μιλά στην Ειρήνη Δρίβα για τέχνη και πολιτική με αφορμή την περιοδεία της πετυχημένης παράστασης «Παίκτες».
Ένα σιτάρ οδήγησε τον Ιάσονα Ψαράκη στην Ινδία και ξεκίνησε ένα συναρπαστικό ταξίδι στη μουσική. Ο Αντώνης Μποσκοΐτης μίλησε με τον Έλληνα συνθέτη, μουσικό και οργανοπαίκτη για τη δημιουργική περιπλάνησή του στην Ινδία και τη Μέση Ανατολή.
Η προβολή στη Γαλλία του φιλμ «Πρόσωπο με πρόσωπο» του Ροβήρου Μανθούλη σηματοδότησε την πρώτη αντιχουντική εκδήλωση, καθώς δεκάδες δηµοσιογράφοι με κάµερες και µικρόφωνα μετέδωσαν τις δηλώσεις του σκηνοθέτη στα ευρωπαϊκά ραδιόφωνα. Ο Κωνσταντίνος Καϊμάκης υπενθυμίζει την ιστορία της ταινίας που προβάλλεται την Τρίτη 11 Ιουνίου στο σινεμά Vox.
Ο Ηρακλής Λογοθέτης γράφει για το πανδαιμόνιο που επικρατεί στην «Ταράτσα του Φοίβου» στο θέατρο Άλσος, μια παράσταση που γεφυρώνει έξυπνα το πέρασμα της επιθεώρησης στη σύγχρονη εποχή.
Ο Γιώργος-Ικαρος Μπαμπασάκης συνεχίζει σε αυτό το φύλλο αυτό που ξεκίνησε την προηγούμενη εβδομάδα: πολιτισμικές πλεύσεις που συμβάλλουν στην ευκταία άλλη, πιο ποιοτική και πιο ανθρώπινη πρόσληψη των καθημερινών ωρών μας στην πόλη.
Τα ζωγραφικά και χαρακτικά έργα της Εύας Μελά στην Πινακοθήκη του Δήμου Αθηναίων είναι αφιερωμένα στα πάθη του Παλαιστινιακού λαού. Για την έκθεση γράφει η Κατερίνα Αγγελιδάκη.
Ο Αμερικανοαφγανός συγγραφέας Ταμίμ Ανσάρι υποστηρίζει πως η κινητήρια δύναμη της Ιστορίας δεν είναι η εξουσία, ο πόλεμος ή το χρήμα αλλά η αφήγηση. Με αφορμή την κυκλοφορία του βιβλίου του «Η επινόηση του χθες» (εκδ. Αλεξάνδρεια, μτφρ. ) μιλάει στην Έμυ Ντούρου.
Διαβάστε επίσης:
Σύμη: Συνέχεια στο θρίλερ με τον παρουσιαστή του BBC – Πού προσανατολίζονται οι έρευνες (Video)
Ολυμπιακός: Αυτό είναι το νέο σήμα μετά την κατάκτηση του Conference League (Photo)