Δεν γυρίζει πίσω… – Στο Documento που κυκλοφορεί – Μαζί το Docville

Δεν γυρίζει πίσω… – Στο Documento που κυκλοφορεί – Μαζί το Docville
* Μετράνε μέρες μετά τις μεγαλειώδεις συγκεντρώσεις
* Πρόταση μομφής από την κοινωνία κατά της κυβέρνησης
* €800 εκατ. ευρωπαϊκά κονδύλια έχουν δοθεί και έχουμε ακόμη και σήμερα τρένα θανάτου
————-
Σχέδιο Δένδια. Πάμε κι όπου βγει και στους εξοπλισμούς
————-
Εμπρηστικές δηλώσεις. Ο Τραμπ κήρυξε εμπορικό πόλεμο στην ΕΕ
————-
Αξιολόγηση. Δασκάλες στο πειθαρχικό γιατί τολμούν να απεργούν
————-
Ακύρωση διαγωνισμού. Στο ΣτΕ για το αντιμόνιο οι κάτοικοι της βόρειας Χίου
————-
Διορισμοί εν όψει. Νέοι διοικητές στο ΕΣΥ τα… ίδια «γαλάζια» παιδιά
————-
Οικονομία. Κρύβουν τη «φούσκα» από την ΕΕ
————-
Πτώση τζίρου. Τα άδεια πορτοφόλια βούλιαξαν και φέτος τις εκπτώσεις
————-
Ακίνητα. Κυβερνητικό ριφιφί στα ασημικά του ΕΦΚΑ
————-
Συνεντεύξεις. Λάδι στη φωτιά έβαλε η Γάζα που ονειρεύεται ο Τραμπ
————-
Τηλεοπτικά δικαιώματα. Γεμίζουν τα ταμεία των «μικρών» ΠΑΕ

Ο θείος Οσκαρ την εποχή του Τραμπ – Στο Docville

Τα φετινά Όσκαρ δίνονται στο περιθώριο της αφετηρίας της δεύτερης προεδρικής θητείας του Ντόναλντ Τραμπ και είναι τα πλέον πολιτικοποιημένα των τελευταίων δεκαετιών. Γράφει ο Κωνσταντίνος Καϊμάκης.

Ο χαλβάς, το διάσημο σαρακοστιανό γλυκό, κρύβει πίσω του μνήμες προσφυγιάς. Οι φημισμένοι χαλβαδοποιοί του Πειραιά άνοιξαν τις πόρτες των εργαστηρίων τους στην Ειρήνη Δρίβα και της εμπιστεύτηκαν τις ιστορίες τους.

«Ο Στράτος είναι κομμάτι της ψυχής μου». Η τραγουδίστρια Μαρίνα Βλαχάκη και συνοδοιπόρος του Στράτου Διονυσίου στη χρυσή δεκαετία της καριέρας του μιλάει στον Αντώνη Μποσκοΐτη για τις αναμνήσεις της από τον κορυφαίο λαϊκό τραγουδιστή.

Ο Μανώλης Λιδάκης τραγουδούσε την ψυχή του. Ο πρόωρος θάνατός του σηματοδοτεί μια πολύ μεγάλη απώλεια για την ελληνική μουσική. Ο Αντώνης Μποσκοΐτης ανατρέχει στις σημαντικές στιγμές της καλλιτεχνικής πορείας του.

Η Μαριτίνα Πάσσαρη σκηνοθετεί με σπαρακτική αμεσότητα το έργο «Τηλεφώνησε ο γιος σου» των Ιγνάθιο δελ Μοράλ και Μαργαρίτας Σάντσεθ. Στην «Paranoia» του Γκι ντε Μοπασάν ο Νικόλας Βαγιονάκης περνά στην αντίπερα όχθη επιτελώντας ένα υποκριτικό άθλο. Ο Ηρακλής Λογοθέτης είδε τις δύο παραστάσεις.

Στην αίθουσα τέχνης Έκφραση της Γιάννας Γραμματοπούλου ο Γιώργος Ίκαρος Μπαμπασάκης είδε την έκθεση «Mater Faber», όπου η Αννίτα Αργυροηλιοπούλου συνθέτει μια πρόταση εναντίωσης στον ορυμαγδό, στην κακοφωνία, στους σπασμωδικούς πια βιορυθμούς, στην ακατάσχετη νευρικότητα των καιρών μας.

Λίγο πριν από την πρεμιέρα της παράστασης «Δούλες» η Ειρήνη Δρίβα παρακολούθησε πρόβα και συνομίλησε με τον σκηνοθέτη Σάββα Στρούμπο για τις ταξικές και ψυχαναλυτικές αναγνώσεις στο έργο του Ζαν Ζενέ.

Ένα ακόμη χτύπημα του υπουργείο Πολιτισμού στους αρχαιοφύλακες, καθώς με τροπολογία ακυρώνεται η θεσμοθετημένη με νόμο διαδικασία επιλογής τους. Γράφει η Κατερίνα Αγγελιδάκη.

Μια Ιστορία από τη… μουσική. Ποιος θυμάται τη Γεωργία Μηττάκη, που τραγούδησε το πρώτο τραγούδι του Βασίλη Τσιτσάνη; Γράφει ο Αντώνης Μποσκοΐτης.

Αμάνικα, ραφτά και κονκάρδες. Το Up The Hammers δίνει και φέτος ραντεβού με τους αμετανόητους οπαδούς του αληθινού μέταλ. Ο Γιάννης Πούλλος γράφει για το φεστιβάλ που φέτος διοργανώνεται για 19η χρονιά.

Ετικέτες

Documento Newsletter