Δέκα μήνες από τη δολοφονία των Τεμπών

Δέκα μήνες από τη δολοφονία των Τεμπών

Αυτό που εισπράττουμε είναι πως οι δικαστικές αρχές αντί να υπερασπίζονται τα θύματα ως έχουν καθήκον, δυστυχώς παίρνουν το μέρος των θυτών – ενόχων, προσπαθώντας αντί να αναδείξουν την αλήθεια να συγκαλύψουν το έγκλημα, δεχόμενοι και υπακούοντας τις εντολές των υποκειμένων της οι κ ο γεν ει ο κρατούμενης εξουσίας.

Στο τόσο αυταπόδεικτο έγκλημα, στην τόσο ομολογημένη δολοφονία, δέκα μήνες μετά το κατηγορητήριο αφορά ακόμη πρόσωπα μη έχοντα εξουσία. Οι θέσεις ευθύνης των πολιτικών προσώπων και των διορισμένων εκπροσώπων των εταιρειών που εμπλέκονται στο έγκλημα και οι οποίοι γνώριζαν ότι ο σιδηρόδρομος είναι δολοφονικός και άφησαν τα τρένα να κινούνται δίχως το παραμικρό αίσθημα ευθύνης και καθήκοντος, οδηγώντας τους αθώους επιβάτες στον θάνατο, δεν αγγίζονται! ΓΙΑΤΙ;

• Δεν αγγίζουμε τη Hellenic Τrain, τσούζει.

• Δεν αγγίζουμε την ΕΡΓΟΣΕ, καίει.

• Δεν αγγίζουμε τον ΟΣΕ, πονάει.

• Δεν αγγίζουμε τη ΡΑΣ, βρομάει. Μήπως τελικά φταίνε αυτοί που επέλεξαν το συγκεκριμένο τρένο-φέρετρο, δηλαδή οι τότε μελλοθάνατοι, δηλαδή όλοι μας;

Ονόματα που θα έπρεπε αν όχι να έχουν προφυλακιστεί, τουλάχιστον να έχουν κληθεί για ανάκριση και είναι εν δυνάμει ένοχοι είναι: – Κωνσταντίνος Καραμανλής, πρώην υπουργός Μεταφορών

• Χρήστος Σπίρτζης, τέως υπουργός Μεταφορών

• Μιχαήλ Χρυσοχοΐδης, τέως υπουργός Μεταφορών

• Μιχαήλ Παπαδόπουλος, υφυπουργός Μεταφορών

• Γεώργιος Καραγιάννης, υφυπουργός Μεταφορών

• Νικόλαος Μαυραγάνης, τέως υφυπουργός Μεταφορών

• Γεώργιος Γεραπετρίτης, υπουργός Επικρατείας, εκτελών χρέη υπουργού Μεταφορών

• Ιωάννης Ξιφαράς, γενικός γραμματέας Μεταφορών

• Μαρία-Ελλη Γεράρδη, γενική γραμματέας Μεταφορών

• Σπύρος Πατέρας, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ • Παναγιώτης Τερεζάκης, μεταβατικός πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ

• Χρήστος Βίνης, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ

• Χρήστος Παλαιός, μεταβατικός πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ

• Ιωάννα Τσιαπαρίκου, πρόεδρος της Ρυθμιστικής Αρχής Ασφαλείας Σιδηροδρόμων

• και οι δύο διευθύνοντες σύμβουλοι της Hellenic Τrain. Πιθανόν οι συγκεκριμένοι να έχουν κάποιου είδους προστασία, να μην ανήκουν στη σφαίρα των πολιτών της ελληνικής επικράτειας και να μη θέλουμε να τους ακουμπήσουμε, παρόλο που είναι οι κύριοι υπαίτιοι της δολοφονίας των Τεμπών.

Μέχρι στιγμής οι κατηγορούμενοι είναι μόνο 16 και αυτοί απλοί υπάλληλοι των εταιρειών. Οι ανακριτικές αρχές μάς υπόσχονται πως τώρα θα ανεβάσουν το κατηγορητήριο σε υψηλόβαθμα στελέχη, δημόσιου και ιδιωτικού φορέα. Εχουμε ακόμη πολύ λίγη υπομονή και θα περιμένουμε για να το δούμε. Μετά θα πράξουμε αναλόγως!

Επίσης το κατηγορητήριο γι’ αυτά τα πρόσωπα είναι μέχρι τώρα κακούργημα για διατάραξη των συγκοινωνιών κατά συρροή από αμέλεια, λες και δεν γνώριζαν το χάλι που επικρατούσε τόσα χρόνια στις υποδομές, στη στελέχωση, την παλαιότητα των γραμμών και των αμαξοστοιχιών και το φαγοπότι που γινόταν, με συμβάσεις που δεν υλοποιούνταν με σκοπό το υπερβολικό και παράνομο κέρδος.

Οταν λοιπόν γνωρίζεις ότι στον σιδηρόδρομο επιβαίνουν άνθρωποι και όχι απλώς εμπορεύματα και οι ταχύτητες είναι βάσει ευρωπαϊκών προδιαγραφών μεγαλύτερες από 160 χλμ. την ώρα, έχεις υποχρέωση να τηρείς όλους τους κανόνες ασφαλείας, να μην αμελείς την αναβάθμιση των γραμμών τροχιάς ούτε να αφήνεις τις αμαξοστοιχίες να σαπίσουν ούτε να έχεις ελλιπές και ανεκπαίδευτο προσωπικό και να θέτεις πρώτη προτεραιότητα την ασφάλεια των επιβατών και όχι τη γρήγορη μεταφορά τους, που τελικά, χωρίς δείκτες ασφαλείας, οδηγεί στον θάνατο.

Αυτό και μόνο που στοιχειοθετείται από τις πραγματογνωμοσύνες του Γεραπετρίτη και των δικαστικών πραγματογνωμόνων, οι οποίες αναφέρουν ρητά ότι τρία συστήματα ασφαλείας δεν λειτουργούσαν όπως όφειλαν, σύμφωνα με τις διατάξεις της ελληνικής αλλά και της ευρωπαϊκής νομοθεσίας, οδηγεί το κατηγορητήριο σε κακούργημα ανθρωποκτονίας από ενδεχόμενο δόλο για όλους όσοι γνώριζαν και είχαν θέση ευθύνης. Δηλαδή για τα παραπάνω μηνυόμενα πρόσωπα.

Δεν επιτρέπεται στην περίπτωση της μαζικής κρατικής δολοφονίας των Τεμπών, με τουλάχιστον 57 νεκρούς, 180 τραυματίες και 180 ψυχικά διαταραγμένους, το κατηγορητήριο να υποβαθμίζεται σε ανθρωποκτονία από αμέλεια ενώ έχει στοιχειοθετηθεί ότι πρόκειται για ανθρωποκτονία από ενδεχόμενο δόλο.

Καλή χρονιά με δικαιοσύνη και αλήθεια.

Documento Newsletter