Δείπνο με μενού 200 εκατ. για Μητσοτάκη-Στουρνάρα, στο Documento που κυκλοφορεί – μαζί το HOTDOC HISTORY και το Docville

Δείπνο με μενού 200 εκατ. για Μητσοτάκη-Στουρνάρα, στο Documento που κυκλοφορεί – μαζί το HOTDOC HISTORY και το Docville

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ: Δείπνο με μενού 200 εκατομμύρια ευρώ. Μυστική συνάντηση για να εξαφανίσουν τα χρέη της ΝΔ. Ο ρόλος του Σουρνάρα και του μεγαλοεπενδυτή Πρεμ Γουάτσα.

ΕΡΕΥΝΑ: Ο Τσίπρας πήρε το πηδάλιο από τον Κουρουμπλή. Οι ευθύνες, τι αλλάζει στη νομοθεσία, Ποιος είναι ο εφοπλιστής που προκάλεσε την οικολογική καταστροφή στον Σαρωνικό. Τι πραγματικά συνέβη με τη βύθιση του πετρελαιοφόρου.

ΜΕΤΑΛΛΕΙΑ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ: Η σιωπή δεν είναι χρυσός. Δώδεκα ερωτήσεις –απαντήσεις για την Eldorado, τους εκβιασμούς και το πραγματικό διακύβευμα της υπόθεσης.

ΓΙΑΝΝΗΣ ΡΑΓΚΟΥΣΗΣ: «Δεν δίνω ψήφο εμπιστοσύνης στον Μητσοτάκη». Συνέντευξη με τον υποψήφιο πρόεδρο του φορέα της Κεντροαριστεράς.

ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΜΑΝΤΑΣ: «Ανεπίτρεπτη η ώσμωση δικηγόρου με δικαστική και πολιτική εξουσία». Συνέντευξη με τον γνωστό ποινικολόγο που διεκδικεί την προεδρία του ΔΣΑ.

ΓΕΡΜΑΝΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ: Η μαέστρος Μέρκελ και το φάντασμα των ακροδεξιών.

ΕΞΩΔΙΚΑΣΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΙΒΑΣΜΟΣ: Εντός των ημερών η απόφαση για την υπαγωγή στις 120 δόσεις.

SURVIVAL: Θυσιάζουν το περιβάλλον στο βωμό της τηλεθέασης.

To HOTDOC HISTORY

Oι Μικρασιάτες και η πολιτιστική τους «επανάσταση», στο HOTDOC HISTORY που κυκλοφορεί με το Documento.

Ένα τεύχος, φόρος τιμής στο 1,5 εκατομμύριο Έλληνες που έφτασαν από τη Μικρά Ασία στην πατρίδα καταδιωγμένοι το φοβερό εκείνο ΄22.

Σ΄ αυτούς που η ζωή τους γκρεμίστηκε μέσα σε λίγες μέρες. Και άρχισαν να την ξαναχτίζουν στα «πλίνθινα» και τις «λαμαρίνες» που τους προσφέραμε για στέγη. Και αφύπνισαν την Αθήνα από τον νεοκλασικό της λήθαργο, δημιουργώντας νέες συνοικίες. Κι ακόμη περιμένουν τις «ανταλλάξιμες» περιουσίες τους.

Σ΄ αυτούς που έμαθαν εμάς τους «παλιοελλαδίτες» να ζούμε καλύτερα, να τρώμε και να ζούμε ωραιότερα, να δουλεύουμε και να εμπορευόμαστε σωστότερα.

Σ΄ αυτούς που μας έμαθαν να γλεντάμε και να τραγουδάμε ομορφότερα. Που έφεραν την περίτεχνη μουσική τους με τα σαντούρια και τα βιολιά και τη συγχώνευσαν με τα «μουρμούρικα» των απόκληρων του Πειραιά. Και δημιούργησαν το ανεπανάληπτο φαινόμενο του ρεμπέτικου.

Είναι ένα τεύχος γεμάτο νοσταλγία, που μέσα από τις σελίδες του ξεπηδάνε οι μελωδίες του θρυλικού Γιοβανίκα, του Σέμση, του Περιστέρη, του Τούντα, του Χατζηχρήστου, του Στελλάκη, του Γιοβάν Τσαούς, του Μάρκου και τόσων άλλων.

To Docville

Κύριε Λοτρέκ, μας κακομαθαίνετε! Στο Docville που κυκλοφορεί  με το Documento.

Δύο ξεχωριστοί μουσικοί, η Ελένη Τσαλιγοπούλου και ο Νίκος Ξυδάκης με αφορμή τη συναυλία τους στο Κηποθέατρο Παπάγου, στο πλαίσιο των εκδηλώσεων του 23ου Φεστιβάλ Παπάγου-Χολαργού, μιλούν στο Documento για το ελληνικό τραγούδι αλλά και την «ελληνική τραγωδία», προτείνοντας μια διαφορετική ανάγνωση των αγαπημένων τραγουδιών του συνθέτη.

-Δύο ξεχωριστοί μουσικοί, η Ελένη Τσαλιγοπούλου και ο Νίκος Ξυδάκης με αφορμή τη συναυλία τους στο Κηποθέατρο Παπάγου, στο πλαίσιο των εκδηλώσεων του 23ου Φεστιβάλ Παπάγου-Χολαργού, μιλούν στο Documento για το ελληνικό τραγούδι αλλά και την «ελληνική τραγωδία», προτείνοντας μια διαφορετική ανάγνωση των αγαπημένων τραγουδιών του συνθέτη.

Οι σημαντικότερες παραστάσεις της νέας σεζόν μέσω ενός χρήσιμου οδηγού που παρουσιάζει τις 13 πιο ενδιαφέρουσες νέες πρεμιέρες της πόλης που θα δοθούν ως τα τέλη του χρόνου, με κλασικά έργα, πρωτοεμφανιζόμενα ή νεόκοπα κείμενα και μεταφορές κινηματογραφικών επιτυχιών.

Οι «Νύχτες πρεμιέρας», το κορυφαίο φεστιβάλ της Αθήνας κλείνει τα 23 χρόνια ζωής. Σε ένα πλούσιο ρεπορτάζ παρουσιάζουμε τα κορυφαία φιλμ καθώς και τις εκπλήξεις της φετινής γιορτής που θα δώσουν άλλο χρώμα στην πόλη από τις 20 Σεπτεμβρίου έως και την 1η Οκτωβρίου.

Κατερίνα Μαγείρου «ακτινογραφεί» τον πίνακα «Η εμμονή της μνήμης» του Σαλβαδόρ Νταλί που χαρακτηρίζεται από την έλλειψη κινητικότητας και την παρουσία των λιωμένων ρολογιών (ένα από τα πιο αντιπροσωπευτικά δείγματα της σουρεαλιστικής ποιητικής του) προβαίνοντας σε μια άκρως προκλητική ιδέα για την έννοια του χρόνου.

Αντώνης Παπαδόπουλος, καλλιτεχνικός διευθυντής του Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Δράμας μιλάει στο Documento για την επετειακή 40ή διοργάνωση, τονίζοντας πως «η ταινία μικρού μήκους είναι το πρώτο βήμα για την κινηματογραφική ενηλικίωση των σκηνοθετών» ενώ επισημαίνει ότι «σε περιόδους κρίσης η ενασχόληση με την τέχνη αυξάνεται».

διευθύντρια του Εβραϊκού Μουσείου Ελλάδος Ζανέτ Μπαττίνου γράφει στο Documento για μια σημαντική έκθεση που οργανώνεται στα Γιάννενα με τίτλο «Όταν η τέχνη γίνεται ιερή: Εβραϊκά κειμήλια από τα Ιωάννινα» και εγκαινιάζεται αυτή τη βδομάδα στο Μουσείο Αργυροτεχνίας.

-Μια Αργεντίνα καλλιτέχνιδα, η Πατρίσια Μαλάνκα, συνθέτρια & ερμηνεύτρια τάνγκο, επιχειρεί τη σύζευξη δύο διαφορετικών μουσικών ειδών, του τάνγκο και του ρεμπέτικου που κρίνει ότι έχουν κοινή κοινωνική αφετηρία, εξομολογούμενη την απαρχή της έρευνας της με την εξής φράση: «Πάντα αναζητούσα τις μουσικές ρίζες και επιδίωκα να πηγαίνω σε χώρους που προάγουν τα αυθεντικά ακούσματα. Κάπως έτσι βρέθηκα πριν από μερικά χρόνια σε μια ταβέρνα».

Documento Newsletter