Η ανακαίνιση του θρυλικού κλαμπ Decadence στον Λόφο του Στρέφη είναι το πιο καυτό νέο της νυχτερινής ζωής του αθηναϊκού αστικού τοπίου. Ο υπεύθυνος του κλαμπ Νίκος Λακόπουλος θυμάται τα παλιά και σχεδιάζει την επιστροφή ενός θρυλικού ονόματος, δείχνοντας ουσιαστικά τη ρότα που θα κινηθεί και το νέο Decadence.
Ο ηθοποιός και σκηνοθέτης Νίκος Καραθάνος επιστρέφει στο Εθνικό θέατρο με την «Οπερέτα» του Γκομπρόβιτς. Η παράσταση πάνω στο αντισυμβατικό έργο των 60s ανεβαίνει στη σκηνή Rex με 19μελή θίασο και 8 μουσικούς επί σκηνής και ο δημιουργός του μιλά στο Documento για τα μυστικά και τα κρυφά νοήματα του περίφημου έργου, συμπληρώνοντας ότι «η πολιτική είναι κάτι τόσο αστείο και χυδαίο που δεν θέλω να ανακατευτώ μαζί του».
Το αρχειακό υλικό του Κέντρου Ελληνικού Πολιτισμού Σουηδίας αναζητάει στέγη προκειμένου να τεθεί εκ νέου στη διάθεση κοινού και ερευνητών. Ο Ανδρέας Μπούκας πρώην διευθύνων σύμβουλος του Κέντρου Ελληνικού Πολιτισμού στο οποίο ανήκε το Ιδρυμα Βιβλιοθήκη και Αρχείο Ελλήνων Σουηδίας αναφέρει στο Documento τους λόγους που το έφεραν στη σημερινή του κατάσταση.
Οι τραγουδιστές Θοδωρής Βουτσικάκης και Μαρίνα Σάττι, που υποδύονται τον Ερωτόκριτο και την Αρετούσα στο μιούζικαλ «Ερωτόκριτος του Βιτσέντζου Κορνάρου, το οποίο θα παρουσιαστεί για 10 παραστάσεις στην Εναλλακτική Σκηνή της Εθνικής Λυρικής Σκηνής στο Κέντρο Πολιτισμού Ιδρυμα Σταύρος Νιάρχος από τις 5 Μαΐου σε μουσική διεύθυνση και λιμπρέτο του Δημήτρη Μαραμή και σκηνοθεσία του Κωνσταντίνου Ρήγου, μιλούν στο Documento για τα πάθη του έρωτα, επισημαίνοντας πως «Ο ρομαντισμός είναι στάση ζωής».
Ένα σπάνιο υλικό της Βιβλιοθήκης του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου ανοίγει τις πύλες του στο κοινό της Θεσσαλονίκης με θέμα την Κωνσταντινούπολη του προπερασμένου αιώνα.
Ο Λεωνίδας Βαρδαρός σκηνοθέτης του ντοκιμαντέρ «Ludlow, οι Έλληνες στους πολέμους του άνθρακα», που προβάλλεται στη δημόσια τηλεόραση, μιλά στο Documento για τις ταξικές συγκρούσεις στον Νέο Κόσμο στις αρχές του 20ού αιώνα.
Το Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης του Ιδρύματος Βασίλη και Ελίζας Γουλανδρή στην Ανδρο μας εισάγει στο σουρεαλιστικό κόσμο του Νίκου Εγγονόπουλου με ένα αφιέρωμα που θα διαρκέσει όλο το καλοκαίρι και τιτλοφορείται «Με τα χρώματα του λόγου και το λόγο των χρωμάτων» και περιλαμβάνει ζωγραφικά έργα αλλά και ποιήματα του καλλιτέχνη.
Σε μια κινηματογραφική βδομάδα χωρίς σημαντικά φιλμ, ένα ντοκιμαντέρ με τίτλο «Η όψη της σιωπής», κάνει τη διαφορά. Μετά από το συγκλονιστικό του «Act of War» o Τζόσουα Οπενχάιμερ επιστρέφει στη σκοτεινότερη σελίδα της σύγχρονης ιστορίας της Ινδονησίας με την «Όψη της σιωπής».