Δασκάλα προς Κεραμέως: Δεν έκανα τηλεκπαίδευση λόγω των ανεύθυνων για τη χθεσινή καταστροφή

Δασκάλα προς Κεραμέως: Δεν έκανα τηλεκπαίδευση λόγω των ανεύθυνων για τη χθεσινή καταστροφή

Σε μία ανασκόπηση της απελπιστικής κατάστασης που βιώνεται σε καιρούς γενικευμένης κρατικής δυσλειτουργίας, από την αρχή ήδη της πανδημίας, προχωρά δασκάλα, εργαζόμενη στο 3ο δημοτικό σχολείο Βύρωνα στην Αθήνα.

Καταγγέλοντας, με αφορμή την ανάγκη τηλεκπαίδευσης, το γεγονός ότι η κυρία Κεραμέως ζητά τα ονόματα όσων εκπαιδευτικών δεν μπόρεσαν να ανταποκριθούν στην εν λόγω διαδικασία, παρουσιάζει στο άρθρο της, τις συνεχείς αποτυχίες του επιτελικού κράτους αρχής γενομένης από το φιάσκο της Αττικής Οδού έως τις διακοπές ηλεκτρικού ρεύματος σε πολυάριθμες περιοχές.

Η ίδια λοιπόν τονίζει, ότι «αναφέρεται» από μόνη της στην υπουργό, συμπληρώνοντας με νόημα «Βεβαίως θα ήθελα κι εγώ με τη σειρά μου να μάθω τα ονόματα όλων αυτών των ανεύθυνων για τη χθεσινή καταστροφή. Ίσως, τότε, όλοι οι «εγκληματίες» να αντιμετωπιστούμε με τις ποινές που πραγματικά μας αξίζουν!
Εκτός κι αν με ψάχνετε για να μου χορηγήσετε αυτό που μου χρωστάτε εδώ και δύο χρόνια! Έναν σύγχρονο Η/Υ και πολλά άλλα…»

Αναλυτικά το άρθρο της δασκάλας Αγγελικής Τσίογκα:

«Είμαι δασκάλα και δουλεύω στο 3ο Δ.Σ. Βύρωνα. Δεν κατάφερα, χθες, να κάνω τηλεκπαίδευση. Σας αναφέρομαι λοιπόν για να μην κουράζεστε να με βρίσκετε!
…Και ξαφνικά δεν αντέχω άλλο! Πνίγομαι! Σας γράφω λοιπόν κάποιες σκέψεις μου, γιατί, αν δεν τις πω, θα σκάσω.

Περίπου δύο χρόνια πριν , ξεκινάει μία πανδημία, όπως όλοι γνωρίζουμε καλά! Και προκύπτει η εύλογη ανάγκη της τηλεκπαίδευσης. Όλοι ,λοιπόν εμείς οι ευσυνείδητοι εκπαιδευτικοί, τρέξαμε μόνοι μας, χωρίς καμία κρατική βοήθεια, να αγοράσουμε υπολογιστές, να εξοπλίσουμε τα σπίτια μας με οπτικές ίνες, να διαμορφώσουμε χώρους κατάλληλους και ήσυχους στην κρεβατοκάμαρα, στο σαλόνι,… για να τους μετατρέψουμε σε σχολικές τάξεις και φυσικά να μάθουμε τα πάντα για τη WEBEX ,ρωτώντας ο ένας τον άλλον, με αυτοσχέδια σεμινάρια μεταξύ μας και πολύωρες συνδέσεις για να κατανοήσουμε πώς θα ανταπεξέλθουμε στη νέα πραγματικότητα, που ξεδιπλωνόταν μπροστά μας ! Παράλληλα, προσπαθήσαμε να βοηθήσουμε τους πιο φτωχούς μαθητές μας, φροντίζοντας να τους εξασφαλίσουμε ένα ταμπλετάκι ή ένα παλιό λαπ τοπ ή τέλος πάντων ό,τι μπορούσαμε να βρούμε από δω κι από κει.

Και να οι ευχαριστίες προς τους υπεύθυνους εκπαιδευτικούς που με τόσο ζήλο ανταποκρίθηκαν σε όλον αυτόν τον Γολγοθά! Δεν ξεχνάμε τα υπέροχα κυβερνητικά σποτ με τους ήρωες γιατρούς, ντελιβεράδες, εκπαιδευτικούς…

Μαζί με μας τιτάνια ήταν και η προσπάθεια των γονέων, να μεριμνήσουν κι αυτοί μόνοι τους, επίσης χωρίς καμία κρατική βοήθεια, ώστε τα παιδάκια τους να μη χάσουν την επαφή με την τάξη τους και την αναγκαστική, βίαια, νέα σχολική πραγματικότητα!

Να σημειώσω σε αυτό το σημείο ότι δυο χρόνια τώρα το υπουργείο Παιδείας δεν έστειλε ούτε κουμπί σε αυτά τα έρημα, δημόσια σχολεία, που διαθέτουν κάτι παμπάλαιους υπολογιστές και ίντερνετ που σέρνεται, παρ’ ότι οι διευθυντές τους ζητάνε με απόγνωση όλα τα παραπάνω.

Επίσης να τονίσω το κανένα μέτρο για την πανδημία! Στοιβαγμένοι 25 άνθρωποι σε σχολικές τάξεις, χωρίς επιπλέον προσωπικό, καθαρίστριες, δασκάλους να προσπαθούν με νύχια και με δόντια να μην αρρωστήσουν! Σημειώνω και πάλι εδώ ότι τρέξανε ξανά οι ευσυνείδητοι εκπαιδευτικοί να διπλο, τριπλοεμβολιαστούν. Και να η κα Κεραμέως να καμαρώνει για τα υψηλά ποσοστά εμβολιασμού των εκπαιδευτικών μας!

Σήμερα λοιπόν, μετά από όλα αυτά, διαβάζω δημοσιεύματα, τα οποία αναφέρουν ότι η εν λόγω κυρία ζητάει τα ονόματα των εκπαιδευτικών που δεν κατάφεραν χθες να κάνουν τηλεκπαίδευση, αφού μας επισκέφθηκε μία Ελπίδα! Και οι ήρωες εκπαιδευτικοί μετατρέπονται ξαφνικά σε τεμπέληδες; αντιπολιτευόμενους; αντιδραστικούς; πώς να μας χαρακτηρίσω τέλος πάντων;

Αναρωτήθηκε κανείς από όλους αυτούς τους καρεκλοκένταυρους χαρτογιακάδες αν μπορούσαμε όλοι; Την ίδια ώρα ακριβώς που το ένα παιδί παρακολουθούσε με τον υπολογιστή του το δικό του σχολείο στο ένα δωμάτιο, το άλλο παρακολουθούσε με άλλον υπολογιστή στο άλλο δωμάτιο και ο σύζυγος έκανε τηλεργασία στο σαλόνι , με ποιο ακριβώς μηχάνημα και σε ποιον χώρο θα ξανακάναμε σχολική τάξη;

Σκέφτηκε κάποιος από όλους αυτούς, αν κάποιοι δεν είχαν ρεύμα; Αν εγκλωβίστηκαν μαζί με εκατοντάδες άλλους στην Αττική Οδό ή κάπου αλλού; Αν πηγαίνοντας στο σχολείο τους δεν κατάφεραν από εκεί τίποτα εξαιτίας της «υπερσύγχρονης τεχνολογίας» που σας προανέφερα; Αν όλοι οι μαθητές ήταν έτοιμοι για κάτι τέτοιο ή μπορεί και αυτοί να αντιμετώπιζαν τα ίδια προβλήματα;

Σε μια χώρα που τα πάντα καταρρέουν, όπως περίτρανα αποδείχτηκε για άλλη μια φορά, η τηλεκπαίδευση είναι η λύση! Δεν πα να γκρεμίζεται ο κόσμος γύρω; Να εγκλωβίζονται άνθρωποι μέσα στο κρύο; Να γίνονται σεισμοί, λιμοί, καταποντισμοί; Η τηλεκπαίδευση παρούσα και απτόητη θα τα εξομαλύνει όλα! Να έχετε μαζί σας πάντα ένα λαπ τοπ μιας και η WEBEX θα σας σώσει! Γιατί, αν μείνετε 3 μέρες χωρίς αυτή, μπορεί και να πεθάνετε!

Και όσοι κακοί εκπαιδευτικοί σας τη στέρησαν, να τιμωρηθούν πάραυτα, να μαστιγωθούν, να εκτελεστούν και στην τελική να απολυθούν οι άλλοτε ήρωες!
Αν αυτό δεν είναι θράσος, τότε τι είναι;

Λοιπόν εγώ δεν έχω μάθει να κρύβομαι κα. Κεραμέως! Είμαι δασκάλα και δουλεύω στο 3ο Δ.Σ. Βύρωνα. Δεν κατάφερα, χθες, να κάνω τηλεκπαίδευση. Σας αναφέρομαι λοιπόν για να μην κουράζεστε να με βρίσκετε! Είμαι στη διάθεσή σας για ό,τι χρειαστείτε. Βεβαίως θα ήθελα κι εγώ με τη σειρά μου να μάθω τα ονόματα όλων αυτών των ανεύθυνων για τη χθεσινή καταστροφή. Ίσως, τότε, όλοι οι «εγκληματίες» να αντιμετωπιστούμε με τις ποινές που πραγματικά μας αξίζουν!

Εκτός κι αν με ψάχνετε για να μου χορηγήσετε αυτό που μου χρωστάτε εδώ και δύο χρόνια! Έναν σύγχρονο Η/Υ και πολλά άλλα…

Τσιόγκα Αγγελική, Δασκάλα»

Πηγή: Alfavita.gr

Διβάστε επίσης: Κακοκαιρία «Ελπίδα»: Κλειστά τα σχολεία στην Αττική και την Πέμπτη – Ποια σχολεία θα έχουν τηλεκπαίδευση

Documento Newsletter