Τί κάνουν οι μεγάλες επιχειρήσεις για τη στήριξή του;
Είναι αδιαμφισβήτητο ότι η χώρα μας είναι ιδιαίτερα τουριστική και προσελκύει μεγάλο αριθμό επισκεπτών κάθε χρόνο. Ενδεικτικά, πέρσι υποδέχθηκε σχεδόν 30,1 εκ. τουρίστες, ενώ το 2017 περίπου 27 εκ. τουρίστες.
Ο τουρισμός στη χώρα μας αποτελεί πολύ σημαντικό πυλώνα στήριξης της εθνικής μας οικονομίας, καθώς συμβάλλει στη διαμόρφωση της οικονομίας και την ενίσχυση της απασχόλησης. Επίσης, με δεδομένο ότι υπάρχει μεγάλη διασπορά των τουριστικών προορισμών στην Ελλάδα, ο τουρισμός συμβάλλει καταλυτικά στη διαμόρφωση του εισοδήματος σε πολλές Περιφέρειες της χώρας.
Εδώ και 3 χρόνια, η Coca-Cola στην Ελλάδα υποστηρίζει σταθερά την προώθηση του ελληνικού τουρισμού διεθνώς, συμβάλλοντας έμπρακτα στην προσπάθεια ανάδειξης της χώρας σε κορυφαίο τουριστικό προορισμό. Μέσω ολοκληρωμένων προγραμμάτων και με όχημα τα συλλεκτικά της μπουκάλια, η εταιρεία προωθεί δημοφιλείς ελληνικούς τουριστικούς προορισμούς. Παράλληλα, ως μεγάλος χορηγός της καμπάνιας “OH MY GREECE | UNLOCK THE FEELING” της Marketing Greece, συμβάλλει ουσιαστικά στην προώθηση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος παγκοσμίως.
Ταυτόχρονα, στα πλαίσια της παγκόσμιας στρατηγικής της εταιρείας για Έναν Κόσμο Χωρίς Απορρίμματα και της νέας, εταιρικής καμπάνιας #NEVERSETTLE, η στήριξη και ενδυνάμωση των τοπικών κοινωνιών αποτελεί αναπόσπαστο μέρος. Με το σύνθημα #NEVERSETTLE, η Coca-Cola δεν αρκείται στο να φτιάχνει αναψυκτικά. Δημιουργεί ένα κίνημα και καλεί τον κόσμο να μην εφησυχάζει ποτέ. Αξιοποιεί την επιρροή της και δεσμεύεται να κάνει τη διαφορά. Παράδειγμα αποτελεί η πλατφόρμα κοινωνικής προσφοράς, «Zero Waste Future», στο πλαίσιο της οποίας, φέτος το καλοκαίρι, η Coca-Cola στην Ελλάδα υλοποίησε το πρόγραμμα «Zero Waste Beaches», με σημαντικά αποτελέσματα καθώς μέχρι στιγμής έχουν περισυλλεχθεί πάνω από 220 τόνοι απορριμμάτων και έχουν ενημερωθεί 260.000 Έλληνες και τουρίστες για τη σημασία της ανακύκλωσης και της κυκλικής οικονομίας. Σε μία προσπάθεια να διατηρηθούν οι ελληνικές παραλίες όμορφες και καθαρές, τόσο για τους Έλληνες όσο και για τους τουρίστες, η εταιρεία προχώρησε σε δράσεις καθαρισμού αναγνωρίζοντας την ανάγκη διαρκούς ενίσχυσης της ανταγωνιστικότητας του τουρισμού.
Πιστή στη δέσμευσή της για την ανάδειξη της Ελλάδας ως κορυφαίο τουριστικό προορισμό, η Coca-Cola αποτέλεσε χορηγό του φετινού συνεδρίου του ΣΕΤΕ (silver sponsor), αποδεικνύοντας ότι ο τουρισμός αποτελεί για την εταιρεία υψηλή προτεραιότητα και στρατηγικό πυλώνα δράσης σε τοπικό επίπεδο.