Η Coca-Cola HBC AG, ένας από τους κορυφαίους εμφιαλωτές των σημάτων της The Coca-Cola Company,
ανακοινώνει σήμερα την περιληπτική ενημέρωση για την πορεία των εργασιών του πρώτου τριμήνου του 2019.
Βασικά οικονομικά μεγέθη πρώτου τριμήνου
• Οι ισχυρές επιδόσεις σε όλους τους τομείς δραστηριοποίησης απέφεραν αύξηση των εσόδων σε ουδέτερη
συναλλαγματική βάση κατά 4,7%.
• Οι όγκοι πωλήσεων αυξήθηκαν κατά 3,5%, με ταχύτερο ρυθμό αύξησης συγκριτικά με το πρώτο τρίμηνο
πέρυσι, παρά τον αντίκτυπο της χρονικής συγκυρίας του Πάσχα φέτος ύψους 90 μονάδων βάσης.
– Οι όγκοι πωλήσεων στις αναπτυγμένες αγορές αυξήθηκαν κατά 0,2%, με διατήρηση της αύξησης των
πωλήσεων σε Ιρλανδία και Ελλάδα και αξιοσημείωτη βελτίωση στην Ιταλία, παρά τον αντίκτυπο της
χρονικής συγκυρίας του Πάσχα.
– Οι όγκοι πωλήσεων στις αναπτυσσόμενες αγορές αυξήθηκαν κατά 2,6%, παρά την πολύ ισχυρή αύξηση
κατά 11,8% το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι.
– Οι όγκοι πωλήσεων στις αναδυόμενες αγορές αυξήθηκαν κατά 5,7%, με ενθαρρυντική αύξηση στη
Νιγηρία και διατήρηση των ισχυρών επιδόσεων στη Ρωσία, τη Ρουμανία και την Ουκρανία.
• Τα έσοδα από πωλήσεις ανά κιβώτιο σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση αυξήθηκαν κατά 1,1% καθώς το
βελτιωμένο μείγμα συσκευασίας προϊόντων σε συνδυασμό με τα οφέλη από τις αυξήσεις τιμών στο δεύτερο
εξάμηνο του 2018, υπεραντιστάθμισαν τον αντίκτυπο από τη διακοπή της διανομής των οινοπνευματωδών
ποτών της Brown Forman στη Ρωσία.
– Στις αναπτυγμένες αγορές, το θετικό μείγμα συσκευασίας και οι επιλεγμένες αυξήσεις τιμών οδήγησαν
σε βελτίωση των εσόδων από πωλήσεις ανά κιβώτιο σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση κατά 1,2%.
– Στις αναπτυσσόμενες αγορές, τα έσοδα από πωλήσεις ανά κιβώτιο σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση
αυξήθηκαν κατά 3,8%, σημειώνοντας βελτίωση σε σχέση με τον ρυθμό αύξησης του 2018 και
αντικατοπτρίζοντας τη στρατηγική μας για ανάπτυξη των εσόδων σε αυτόν τον τομέα δραστηριότητας
περισσότερο, μέσω του μείγματος κατηγορίας προϊόντων και συσκευασίας καθώς και αυξήσεων τιμών.
– Στις αναδυόμενες αγορές, η βελτίωση κατά 1,1% των εσόδων από πωλήσεις ανά κιβώτιο σε ουδέτερη
συναλλαγματική βάση συγκρατήθηκε από το δυσμενές μείγμα καναλιών διανομής και κατηγορίας
προϊόντων στη Ρωσία καθώς και από το ασθενέστερο μείγμα τιμών στη Νιγηρία.
• Σε συνέχεια των ισχυρών χρηματοοικονομικών επιδόσεων τα τελευταία χρόνια και της καλής προόδου προς
την επίτευξη των στόχων που έχουμε θέσει για το 2020, το Διοικητικό Συμβούλιο προτείνει ειδικό μέρισμα
ύψους €2,00 ανά μετοχή, ανερχόμενο συνολικά σε €730 εκατ. περίπου.
Ο κ. Zoran Bogdanovic, Διευθύνων Σύμβουλος της Coca-Cola HBC AG, σχολίασε:
Η χρονιά ξεκίνησε καλά, με αύξηση των εσόδων παρά τον αντίκτυπο της χρονικής συγκυρίας του Πάσχα φέτος.
Ο ρυθμός αύξησης του όγκου πωλήσεων επιταχύνθηκε σε σχέση με πέρυσι και οι πρωτοβουλίες διαχείρισης της
αύξησης των εσόδων μας συνεχίζουν να συμβάλλουν στη βελτίωση του μείγματος προϊόντων και τιμών.
Αυτό το καλό ξεκίνημα ευνοεί την επίτευξη των σχεδίων μας και μας βοηθά να κάνουμε το 2019 άλλη μια χρονιά
αύξησης των εσόδων σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση άνω του εύρους που έχουμε θέσει ως στόχο,
αυξάνοντας παράλληλα τα περιθώρια κέρδους.
Βρίσκομαι επίσης στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσω ότι το Διοικητικό Συμβούλιο έχει αποφασίσει να
προτείνει τη διανομή ειδικού μερίσματος ύψους €2,00 ανά μετοχή, γεγονός που αντικατοπτρίζει μία σειρά ετών
με υψηλές επιδόσεις, την αυτοπεποίθησή μας για το μέλλον και τη δέσμευσή μας για συνεχή δημιουργία αξίας
για τους μετόχους.
Δείτε ολόκληρη την έκθεση:
https://www.documentonews.gr/filegrid/2019/05/02/5cca9a1d825e6314554e2546.pdf