Σε 100 χιλιάδες ευρώ (συνολικό κόστος μαζί με ΦΠΑ 124.000 ευρώ), ανέρχονται τα χρήματα που έλαβε στο πλαίσιο της διαφημιστικής καμπάνιας για τον κορονοϊό η ιστοσελίδα bovary.gr, συμφερόντων του Χρήστου Ράπτη.
Το συγκεκριμένο ποσό φαντάζει αρκετά υψηλό, ειδικά αν αναλογιστεί κανείς ότι η εφημερίδα Documento, το documentonews.gr και το koutipandoras.gr δεν έλαβαν ούτε 1 ευρώ. Πόσω μάλλον αν συνυπολογιστεί ότι η ιστοσελίδα iefimerida.gr, επίσης συμφερόντων του Χρήστου Ράπτη, έλαβε 250.000 ευρώ, ενώ το κόστος μαζί με το ΦΠΑ ανήλθε σε 310.000. Η εξήγηση που μπορεί να δοθεί όμως για τον κανόνα αξιολόγησης της λίστας Πέτσα, ίσως είναι πολύ απλή τελικά.
«Η Μαρέβα Μητσοτάκη συνδύασε άψογα την Zeus & Dione παντελόνα με Zara τζάκετ κλέβοντας την παράσταση», «Με μοναδικό στιλ η Μαρέβα Μητσοτάκη ποστάρει από τις διακοπές της», «Η Μαρέβα Μητσοτάκη δείχνει τους εντυπωσιακούς κοιλιακούς της», είναι ορισμένα από τα δημοσιεύματα της επίμαχης ιστοσελίδας για τη σύζυγο του πρωθυπουργού.
Δημοσιεύματα που έρχονται σε πλήρη αντίθεση με τα αντίστοιχα του Documento για τη Μαρέβα Γκραμπόφσκι, μέσω των οποίων έχει αποκαλυφθεί μεταξύ άλλων ότι η ίδια ήταν ιδιοκτήτρια offshore εταιρείας, ότι μια άλλη offshore εταιρεία –αγνώστων στοιχείων- συμμετείχε στην αύξηση μετοχικού κεφαλαίου της εταιρείας Zeus&Dione, από την οποία η Μ. Γκραμπόφσκι αποχώρησε προ ολίγων ημερών, το πώς αγόρασε το… περίφημο σπίτι του Βολταίρου καθώς και το πώς μετέπειτα προχώρησε μαζί με τον Κυριάκο Μητσοτάκη σε ανακριβή δήλωση πόθεν έσχες.
Είναι πιο… επικερδές φαίνεται να γράφεις για τους «εντυπωσιακούς κοιλιακούς» της Μαρέβας Γκραμπόφσκι, παρά για την offshore της…