Βραβεία και διακρίσεις για τον Ο.ΚΑ.ΝΑ

Βραβεία και διακρίσεις για τον Ο.ΚΑ.ΝΑ

Δυο σημαντικές διακρίσεις απέσπασε ο Οργανισμός Κατά των Ναρκωτικών (Ο.ΚΑ.ΝΑ.) στα Patient Partnerships Awards 2020. 

Ο θεσμός των Patient Partnerships Awards επιβραβεύει τις βέλτιστες πρακτικές για συνεργασίες μεταξύ φορέων, οι οποίες αποσκοπούν στην βελτίωση της ποιότητας ζωής των ασθενών, στην προσφορά προγραμμάτων υποστήριξης των ασθενών σε όλη την πορεία της θεραπευτικής τους διαδρομής, στην πρόληψη, στην ενημέρωση και στην εκπαίδευση. 

Οι διακρίσεις που έλαβε ο Ο.ΚΑ.ΝΑ. αφορούν σε υπηρεσίες και δράσεις του, οι οποίες συμβάλλουν στην ποιοτική αντιμετώπιση των ασθενών, αλλά και στην υποστήριξή τους με καινοτόμες πρακτικές.

Στον ΟΚΑΝΑ απονεμήθηκαν δυο βραβεία, ένα Αργυρό στην κατηγορία Quality Improvement Initiative για το «Δίκτυο Άμεσης Πρόσβασης για Χρήστες Ουσιών» (streetwork) και ένα Χάλκινο στην κατηγορία Best Partnership Initiative for Patients για τις «Υπηρεσίες Άμεσης Κοινωνικής Παρέμβασης» του Ο.ΚΑ.ΝΑ. με τη συνεργασία της Ελληνικής Αστυνομίας (για έφηβους και νέους έως 24 ετών του Ο.ΚΑ.ΝΑ.).

Το «Δίκτυο Άμεσης Πρόσβασης για Χρήστες Ουσιών» σκοπό έχει τη διαχείριση της συνάθροισης χρηστών στο κέντρο της πόλης. Με τις καθημερινές παρεμβάσεις, το ειδικά εκπαιδευμένο προσωπικό του Ο.ΚΑ.ΝΑ. πραγματοποιεί:

-διανομή υγειονομικού υλικού ασφαλούς χρήσης σε ατομικά ΚΙΤ, τροφίμων, νερού, ενημερωτικών φυλλαδίων και ιματισμού.

-εκπαίδευση σε θέματα ασφαλούς χρήσης και μείωσης βλάβης και κινητοποίηση των χρηστών.

-δημιουργία ενός πλαισίου κινητοποίησης και διασύνδεσης των χρηστών, με δυνατότητα συνοδείας τους, σε άλλες υπηρεσίες και δομές του Οργανισμού ή του συστήματος υγείας.

Οι «Υπηρεσίες Άμεσης Κοινωνικής Παρέμβασης» του Ο.ΚΑ.ΝΑ. με τη συνεργασία της Ελληνικής Αστυνομίας, αφορούν στην έγκαιρη παρέμβαση κατά τη σύλληψη των παραβατών-χρηστών με στόχο τη:

-διασύνδεση και παραπομπή των ωφελούμενων με τις Δομές και Υπηρεσίες του Οργανισμού και με άλλους φορείς του Δημοσίου

-πρόληψη μελλοντικής παραβατικότητας

-παροχή συμβουλευτικών και ψυχολογικών υπηρεσιών στους χρήστες και στις οικογένειές τους.

-δημιουργία τηλεφωνικής γραμμής επικοινωνίας.

-εκπαίδευση και παροχή τεχνογνωσίας στα στελέχη της Ελληνικής Αστυνομίας για ειδική διαχείριση των παραβατών-χρηστών.

Τα βραβεία παρέλαβε ο Πρόεδρος του Οργανισμού κ. Αθανάσιος Θεοχάρης με την συντονίστρια του Δικτύου Άμεσης Πρόσβασης Λίτσα Λαγάκου.

Τελευταίες ΕιδήσειςDropdown Arrow
preloader
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Documento Newsletter