Είναι γεγονός, όσο περνούν οι μήνες ότι τα πράγματα δεν πάνε καλά για την κυβέρνηση Μητσοτάκη. Η αγορά στενάζει, οι επενδύσεις δεν προχωρούν, φάρμακα δεν υπάρχουν, η εγκληματικότητα κτυπάει κόκκινο, ακόμα και στα ποδοσφαιρικά τα έχει κάνει θάλασσα φέρνοντας τους οπαδούς εναντίων της.
Το ότι δεν θα καταφέρει να υλοποιήσει τις υποσχέσεις της φάνηκε από πολύ νωρίς, μερικούς μήνες μετά τη νίκη της στις εκλογές. Στην προσπάθεια της να τιθασεύσει τη κοινή γνώμη επιστράτευσε τα προσφιλή της ΜΜΕ αλλά και τις εταιρείες δημοσκοπήσεων.
Ετσι ξεκίνησε από τον Σεπτέμβριο του 2019 μια βιομηχανία δημοσκοπήσεων, με βομβαρδισμό των πολιτών από κατά κανόνα υπερθετικά για τον πρωθυπουργό και την κυβέρνηση ευρήματα.
Από τις 11 Σεπτεμβρίου μέχρι τις 29 Ιανουαρίου δημοσιεύτηκαν σε όλων των ειδών τα ΜΜΕ 15 δημοσκοπήσεις, δηλαδή 3 περίπου τον μήνα.
Ο βομβαρδισμός αυτός από θετικές δημοσκοπήσεις, δημιουργεί στους πολίτες μια ευφορία ότι όλα πάνε καλά, ανεξάρτητα αν σε προσωπικό επίπεδο αντιμετωπίζουν προβλήματα, σε πολλές περιπτώσεις επιβίωσης.
Μόνο που όπως αποδεικνύεται, από την έρευνα που δημοσιεύτηκε στο «Βήμα της Κυριακής» αυτή η νοοτροπία κάτω από την οποία προσπαθούν να καλύψουν τις κυβερνητικές ανεπάρκειες μπορεί να γυρίσει μπούμεραγκ.
Γιατί μπορεί τα δημοσκοπικά στοιχεία για τον πρωθυπουργό να είναι ακόμα θετικά, τα επιμέρους όμως για εγκληματικότητα, προσφυγικό, παιδεία και σε 12 θεματικές ενότητες για τις οποίες ρωτήθηκαν οι πολίτες, η κυβέρνηση παίρνει κάτω από τη βάση.
Η προσπάθεια να θαφτούν κάτω από το χαλί οι ανεπάρκειες της κυβέρνησης με τη δημιουργία καλού φαινομενικά κλίματος στην κοινωνία διαμέσου των δημοσκοπήσεων φαίνεται να αποτυγχάνει.
Εκτός αυτού αρχίζουν και κάποιοι φιλικοί εκδότες με σειρά ΜΜΕ για δικούς τους λόγους (βλέπε Μαρινάκης) να κάνουν κριτική στην κυβέρνηση μέσα σε μόλις επτά μήνες.
Άρα μάλλον θα περιμένουμε λιγότερες δημοσκοπήσεις στο μέλλον ή αυτές θα περιορίζονται σε ερωτήσεις σε σχέση με τον πρωθυπουργό.