BMW X2 Holo Experience

Η BMW και η Microsoft εξελίσσουν μία μοναδική εμπειρία ‘mixed reality’ για τη νέα καμπάνια της BMW X2.

Η BMW και η Microsoft μετατρέπουν τμήμα της καμπάνιας ‘Be the one who dares’ (Γίνε Αυτός που Τολμά) για τη νέα BMW X2 σε απολαυστική, high-tech εμπειρία. Σε μία μοναδική εφαρμογή ‘mixed reality’, οι δύο εταίροι συνδυάζουν την φυσική πραγματικότητα και το ψηφιακό περιεχόμενο, σε μία εμπειρία που διατίθεται αποκλειστικά στο Microsoft HoloLens.

Το BMW X2 Holo Experience και τα γυαλιά Microsoft HoloLens μυούν τους χρήστες στο κόσμο της BMW X2, όπου μπορούν να γνωρίσουν το νέο μοντέλο με διαδραστικό τρόπο. Απολαυστικές προκλήσεις εναλλάσσονται με δημιουργικά στοιχεία. Για παράδειγμα, η BMW X2 πρέπει να βγει από ένα λαβύρινθο ή μπορεί να αποκτήσει νέο χρώμα περνώντας από τη σχετική διαδικασία βαφής. Το BMW X2 Holo Experience αναθεωρεί στοιχεία της καμπάνιας για να εξασφαλιστεί υψηλή αναγνωρισιμότητα και ολοκληρώνεται με μία selfie για τα κανάλια του χρήστη στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media). Οι υποψήφιοι πελάτες μπορούν να κλείσουν τη BMW X2 για ένα test drive.

Το BMW X2 Holo Experience, που βασίζεται στα Microsoft HoloLens και Windows Mixed Reality, θα διατίθεται σε επίλεκτους εμπόρους BMW σε όλο τον κόσμο, σε αποκλειστικούς κλειστούς χώρους αλλά και σημεία όπως το Brand Experience Centre (Κέντρο Εμπειρίας της Μάρκας).

Οι επισκέπτες μπορούν να βιώνουν ψηφιακά την BMW X2 στα καταστήματα της BMW στο Βερολίνο, στο Μόναχο και στο Automag München ή στο Brand Experience Centre στη Ζυρίχη.

Το BMW X2 Holo Experience δένει άριστα με την καμπάνια ‘Be the one who dares’ για τη νέα BMW X2, που συνοδεύει το νεότερο και πιο εξωστρεφές μέλος της οικογένειας Χ από την έναρξη Επικοινωνίας στα τέλη Οκτωβρίου 2017 μέχρι το λανάρισμα στην αγορά, το Μάρτιο του 2018.

Περισσότερα στοιχεία της καμπάνιας θα αποκαλυφθούν τους προσεχείς μήνες, καθώς το ‘Be the one who dares’ προσεγγίζει νέα ψηφιακά target groups σε διάφορες πλατφόρμες των social media με ασυνήθιστο τρόπο.

Ετικέτες