Το μοντέλο αποκαλύφτηκε στο φετινό Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης και δείχνει την επιθυμία της γερμανικής εταιρείας να προσθέσει στην γκάμα των ηλεκτρικών, την τεχνολογία κυψελών καυσίμου υδρογόνου.
Αυτή η καινοτομία γίνεται διότι υπάρχουν διαφορετικές απαιτήσεις σε κάθε αγορά και ανάλογα με τη ζήτηση, θα κατασκευαστεί και ο ανάλογος αριθμός των αυτοκινήτων αυτής της τεχνολογίας.
Η σχεδίαση
Το BMW i Hydrogen NEXT αποδεικνύει πως η εν λόγω τεχνολογία μπορεί να ενσωματωθεί σε ένα όχημα όπως η Χ5. Στο εμπρός τμήμα, διακρίνεται το σχέδιο BMW i Blue του καπό. Το ίδιο εμφανίζεται σε 3D εκδοχή στους αεραγωγούς, ενώ το σχήμα και το χρώμα δημιουργούν μια δυναμική ροή εμπρός και στα πλευρά του αμαξώματος σε Mineral White. Ξεχωριστοί είναι και οι τροχοί που συμβαδίζουν στην όλη σχεδίαση και την πλαισιώνουν. Στο πίσω τμήμα, εντοπίζονται τα στοιχεία του διαχύτη σε BMW i Blue, ενώ η απουσία των απολήξεων, φανερώνει και την απουσία των ρύπων.
Όφελος για τον πελάτη
Τα ηλεκτρικά οχήματα κυψελών καυσίμου υδρογόνου (FCEVs) έχουν ικανότητες παρόμοιες με των συμβατικών. Οι χρόνοι ανεφοδιασμού είναι κάτω από τέσσερα λεπτά, η αυτονομία μεγάλη και άλλα πολλά. Για να επιτευχθεί αυτό φυσικά, χρειάζονται οι κατάλληλες υποδομές υδρογόνου, οι οποίες αυτή τη στιγμή βρίσκονται σε αρχικό στάδιο.
Συνεργασία με την Toyota
Οι δύο εταιρείες συνεργάζονται από το 2013 για αυτόν τον σκοπό. Από το 2015 το BMW Group δοκιμάζει ένα μικρό στόλο από οχήματα κυψελών καυσίμου υδρογόνου της BMW Σειράς 5 GT με μια συστοιχία κυψελών της Toyota.
Η συνεργασία αυτή δείχνει τη δέσμευση του BMW Group για επέκταση της τεχνολογίας και εξέλιξή της, ενώ αξίζει να τονιστεί πως τον Ιανουάριο του 2017, ένωσαν τις δυνάμεις τους με 11 εταιρείες στον χώρο τηε ενέργειας, λανσάροντας την πρωτοβουλία Hydrogen Council (Συμβούλιο Υδρογόνου).
Πηγή: BMW