Το BMW Group Hellas συνέχισε την επιτυχημένη πορεία του στην Ελληνική αγορά και το 2017. Ως Group, κατέκτησε την πρώτη θέση στην πολυτελή κατηγορία αυτοκινήτων με τις μάρκες BMW, MINI και BMW i. Βάσει των αποτελεσμάτων που ανακοινώθηκαν από τον ΣΕΕΑ (Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων), η εταιρία συγκέντρωσε 4.747 συνολικές ταξινομήσεις αυτοκινήτων BMW, MINI και BMW i.
Για τη μάρκα BMW, 3.174 οχήματα παραδόθηκαν σε πελάτες σημειώνοντας πρωτιές πωλήσεων σε διάφορες κατηγορίες πολυτελών αυτοκινήτων. Πιο συγκεκριμένα, στην κατηγορία SUV/SAV, που παρουσιάζει έντονο αγοραστικό ενδιαφέρον από τους Έλληνες καταναλωτές, τα μοντέλα της BMW Σειράς Χ (Χ1, Χ3, Χ4, Χ5 και Χ6) αυξήθηκαν συγκριτικά με το 2016 (1.480 οχήματα) φτάνοντας τις 1.788 συνολικές ταξινομήσεις το 2017.
Η BMW X1 συνεχίζει να ξεχωρίζει με τον οδηγοκεντρικό της χαρακτήρα, την αθλητική σχεδίαση και τους αποδοτικούς κινητήρες βενζίνης και diesel. Με 1.523 οχήματα να έχουν παραδοθεί σε πελάτες το 2017, η BMW X1 συνεχίζει να είναι best seller στην Ελληνική αγορά στην πολυτελή κατηγορία. Σε παράλληλη τροχιά βρίσκονται και τα υπερπολυτελή SUV/SAV BMW X 5 και BMW X 6 που ανήλθαν σε 116 συνολικές ταξινομήσεις. Αναμένεται αύξηση πωλήσεων των μοντέλων Χ και το 2018 με το λανσάρισμα της νέας BMW X2 το Μάρτιο στην Ελληνική αγορά που θα εμπλουτίσει τη γκάμα. Το νέο μοντέλο φέρνει νέα πρωτοφανή επίπεδα οδηγικής απόλαυσης στην κατηγορία των premium compact SAV με μοναδική, συναρπαστική σχεδίαση και τη σπορτίφ φινέτσα ενός coupe.
Η BMW i με τα ηλεκτρικά και τα υβριδικά μοντέλα BMW i Performance, συνέχισε να ηγείται και να οδηγεί τις εξελίξεις στην αγορά της ηλεκτροκίνησης και το 2017 με συνολικά 76 ταξινομήσεις αυτοκινήτων (BMW i3 και BMW i8: 37, BMW iPerformance: 39) και συνολικό μερίδιο στην κατηγορία των που φτάνει το 42,5%. Το BMW i 3 -από το 2014 που ουσιαστικά πρωτοπαρουσιάστηκε στην Ελληνική αγορά- συνεχίζει να είναι το πιο επιτυχημένο ηλεκτρικό μοντέλο σε πωλήσεις για 4 συνεχείς χρονιές, διαμορφώνοντας τις νέες τάσεις της αυτοκίνησης. Στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, το BMW Group κατέχει την ηγετική θέση στην Ελληνική αγορά και το 2017, καθώς με την προσθήκη και του ΜΙΝΙ Cooper S E Countryman ALL4, το μερίδιο στην κατηγορία, ανήλθε στο 47%.
Η Βρετανική μάρκα ΜΙΝΙ συνέχισε επίσης τη δυναμική της πορεία με 1.573 συνολικές ταξινομήσεις. Η ολοκαίνουργια γενιά του ΜΙΝΙ Countryman που παρουσιάστηκε στην αγορά το πρώτο τρίμηνο του 2017, κέρδισε το Ελληνικό κοινό και ενίσχυσε την προϊοντική γκάμα της ΜΙΝΙ. Τη θετική τους πορεία συνέχισαν τα 3θυρα και 5θυρα MINI Hatch με ποσοστό αύξησης 47% σε σχέση με τις ταξινομήσεις του προηγούμενου έτους. Αξίζει να σημειωθεί ότι η ΜΙΝΙ σημείωσε ρεκόρ μεριδίου αγοράς 13,4% στην κατηγορία των πολυτελών αυτοκινήτων, που είναι το υψηλότερο ποσοστό που έχει πετύχει ποτέ η μάρκα στην Ελληνική αγορά και συγχρόνως και σε παγκόσμιο επίπεδο.
Σε ανοδική τροχιά κινήθηκε την περασμένη χρονιά και η BMW Motorrad που πέτυχε αύξηση πωλήσεων σε μοτοσικλέτες και scooters σε ποσοστό 20% σε σχέση με το 2016 (591 ταξινομήσεις έναντι 494 το 2016).
Μεταξύ άλλων, στην επιτυχημένη πορεία του BMW Group Hellas το 2017 συνέβαλλε και το τμήμα After Sales της εταιρίας. Σε συνεργασία με το Δίκτυο Επίσημων Εμπόρων και παρά τις συνεχείς αντιξοότητες της αγοράς αυτοκινήτου, το τμήμα κατάφερε να αυξήσει σε διψήφιο αριθμό την πώληση των ανταλλακτικών συγκριτικά με το 2016.
Το μερίδιο αγοράς της BMW στην Ελληνική αγορά αυτοκινήτου για το 2017 διαμορφώθηκεστο 3,6% και της ΜΙΝΙ αντίστοιχα σε 1,8%.