Black Friday: Ουρές από τα ξημερώματα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη (Photos)

Black Friday: Ουρές από τα ξημερώματα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη (Photos)

Η δεύτερη χρονιά του Black friday βρίσκει πιο “έτοιμους” τους καταναλωτές, αφού από τα ξημερώματα έχουν στηθεί στις ουρές έξω από καταστήματα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Η περσινή χρονιά έδωσε θάρρος στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις να εισέλθουν στον θεσμό, ενώ φέτος συμμετέχει το 19% των καταστημάτων, 4% περισσότερα από πέρυσι.

Αν και οι τιμές στην Ελλάδα δεν έχουν καμία σχέση με την Αμερική, όπου οι εκπτώσεις φθάνουν μέχρι και το 90% των αρχικών τιμών, πολλοί, κυρίως νεαροί, περίμεναν από τα ξημερώματα να ανοίξουν αλυσίδες ηλεκτρονικών καταστημάτων, ενώ πολλοί από αυτούς έκαναν και… κοπάνα από το σχολείο για να μη χάσουν την ευκαιρία.




Πανικός και στη Θεσσαλονίκη

Με μεγάλες ουρές “υποδέχθηκαν” οι καταναλωτές στη Θεσσαλονίκη το Black Friday, έχοντας “στηθεί” από τα ξημερώματα έξω από εμπορικό κέντρο.

 





Μαύρες Παρασκευές – Λευκές Κυριακές

«Η Μαύρη Παρασκευή στοιβάζει αξημέρωτα έξω από τα καταστήματα πλήθος καταναλωτών, που στο τέλος ποδοπατούνται μεταξύ τους για να αγοράσουν το οτιδήποτε θεωρούν φθηνό, ενώ οι εργαζόμενοι βρίσκονται να είναι ακόμα μια φορά τα εξιλαστήρια θύματα της εργασιακής δουλείας».

Αυτό αναφέρει σε ανακοίνωσή της αναφορικά με τη «Black Friday» η Ομοσπονδία Ιδιωτικών Υπαλλήλων Ελλάδος», που σημειώνει ότι «μετά την απελευθέρωση της λειτουργίας των καταστημάτων τις Κυριακές, μετά την καθιέρωση του θεσμού της ‘’Λευκής Νύχτας’’ από διάφορους Δήμους της χώρας, οι μεγάλες εμπορικές αλυσίδες και οι πολυεθνικές επανέρχονται και αυτή τη χρονιά για να εκμεταλλευτούν την χειμαζόμενη αγορά του Εμπορίου με την ‘’Black Friday’’.

«Η Μαύρη Παρασκευή είναι εντελώς αμερικάνικος θεσμός, ο οποίος υποτίθεται ότι κηρύσσει την έναρξη των Χριστουγεννιάτικων αγορών και προκαλεί υστερία στους καταναλωτές (κυρίως χαμηλής αγοραστικής δύναμης) με τις ‘’απίθανες προσφορές’’.

»Όλα αυτά στο βωμό του κέρδους και του ανταγωνισμού των μεγάλων εμπόρων, οι οποίοι θέλουν να συγκεντρώσουν όσο το δυνατό μεγαλύτερο τζίρο από μια αγορά που δεν έχει εισοδήματα, από μια αγορά όπου η φτώχεια και η ανεργία κάνουν τη μεγάλη πλειοψηφία των καταναλωτών ‘’κυνηγό προσφορών’’.

»Καταγγέλλουμε αυτές τις ξενόφερτες και επιθετικές στρατηγικές πωλήσεων τύπου Black Friday που εισάγουν οι μεγαλοεργοδότες και οι οποίες όχι μόνο καταστρέφουν το υγιή ανταγωνισμό στον κλάδο, αλλά επιπλέον εκμεταλλεύονται καταναλωτές και εργαζόμενους, που καλούνται να είναι συνεχώς ελαστικά εργαζόμενοι.

»Η Ομοσπονδία μας, μαζί με τα Σωματεία και τους εργαζόμενους συνεχίζει να αγωνίζεται για να υπάρξει ισορροπημένη, ορθολογική και δίκαιη ρύθμιση της λειτουργίας των καταστημάτων, αλλά και ρύθμιση των εργασιακών σχέσεων, μέσα από την επαναφορά της ΕΓΣΕΕ και των κλαδικών συλλογικών συμβάσεων, που θα είναι υποχρεωτικές για όλους τους εργοδότες», καταλήγει η Ομοσπονδία των Ιδιωτικών Υπαλλήλων. 

Ετικέτες

Documento Newsletter