Η Volvo Cars ανέφερε ότι οι πωλήσεις του πρώτου εξαμήνου του 2019 έφτασαν τον αριθμό 340.826, ανεβασμένες έως και 7,3% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο το προηγούμενο έτος.
Η Κίνα, οι ΗΠΑ και η Ευρώπη ανέφεραν μια σταθερή ανάπτυξη για την εξάμηνη περίοδο, με την Κίνα να καταγράφει το υψηλότερο πάντα πρώτο ήμισυ και τον όγκο των πωλήσεων του Ιουνίου. Κατά τη διάρκεια της περιόδου, η Volvo αυξήθηκε σταθερά ταχύτερα από τους ανταγωνιστές της, κερδίζοντας έτσι μερίδιο αγοράς σε αυτές τις περιοχές.
Η αύξηση αυτή υποστηρίχθηκε δυναμικά από τη γκάμα SUV της Volvo με επικεφαλής το XC60, ακολουθούμενη από το XC40 και το XC90. Τα τελευταία μοντέλα της εταιρείας, V60 και S60, συνέβαλαν επίσης στην αύξηση των όγκων πωλήσεων. Η Volvo έχει επίσης ξεκινήσει τις πρώτες παραδόσεις των ήπιων υβριδικών προσφορών της στους πελάτες.