Αύξηση πωλήσεων για τη BMW το πρώτο εξάμηνο του έτους

Αύξηση πωλήσεων για τη BMW το πρώτο εξάμηνο του έτους

Το BMW Group σημείωσε αύξηση πωλήσεων και μεριδίου αγοράς το πρώτο εξάμηνο του έτους, με τις παραδόσεις οχημάτων να συνεχίζονται ανοδικά και τον Ιούνιο. 

Συγκεκριμένα, τον περασμένο μήνα οι παραδόσεις ανά τον κόσμο αυξήθηκαν κατά 0,7% έναντι του ίδιου μήνα πέρσι, με τις συνολικές πωλήσεις πολυτελών οχημάτων BMW, MINI και Rolls-Royce να ανέρχονται στις 240.674 μονάδες.

Αυτό, ανεβάζει τις συνολικές πωλήσεις της εταιρίας από την αρχή της χρονιάς σε 1.252.837 (+0,8%), και είναι η πρώτη φορά που ξεπερνά το 1,25 εκατ. οχήματα το πρώτο εξάμηνο της χρονιάς. Αυτή η επιτυχία σημειώθηκε παρά τη συνεχιζόμενη αστάθεια σε αρκετές αγορές σε όλο τον κόσμο.

Οι συνολικές πωλήσεις οχημάτων BMW αυξήθηκαν κατά 1,4% τον Ιούνιο, με 203.523 παραδόσεις σε όλο τον κόσμο το μήνα αυτό. Το αποτέλεσμα αυτό ανεβάζει τις συνολικές πωλήσεις της μάρκας για το πρώτο εξάμηνο της χρονιάς στις 1.075.959 / +1,6%. Αμφότερες οι τιμές αντιπροσωπεύουν άνοδο ρεκόρ για τη μάρκα.

Τα νέα ή ανανεωμένα μοντέλα BMW X παραμένουν οι μεγαλύτεροι συντελεστές ανόδου της μάρκας με τις παγκόσμιες πωλήσεις της BMW X2 να αυξάνονται στο 19,1% τον Ιούνιο, και αντίστοιχα για την BMW X3 στο 66,6%. Οι παραδόσεις της BMW X4 αυξήθηκαν κατά 70,8%. Λιγότερο από τρεις μήνες μετά το λανσάρισμα στην αγορά, συνολικά 13.555 πολυτελείς BMW X7 έχουν ήδη παραδοθεί σε πελάτες σε όλο τον κόσμο. Το πρώτο εξάμηνο της χρονιάς, 467.134 οχήματα BMW X παραδόθηκαν σε πελάτες σε όλο τον κόσμο, διεκδικώντας το 43,4% των συνολικών πωλήσεων της μάρκας. Το ποσοστό αυτό ήταν μόλις 35,8% το ίδιο διάστημα πέρσι.

Ο Ιούνιος ήταν θετικός και για τα ηλεκτροκίνητα οχήματα του BMW Group. Συγχρόνως ανακοινώθηκε ότι η εταιρεία θα έχει 25 ηλεκτροκίνητα μοντέλα στην αγορά μέχρι το 2023, δύο ολόκληρα χρόνια νωρίτερα από τον αρχικό προγραμματισμό.

Πάνω από τα μισά εξ αυτών θα είναι πλήρως ηλεκτρικά. Στην εκδήλωση #NEXTGen όπου η εταιρία παρουσίασε το όραμά της για το μέλλον, ανακοινώθηκε επίσης ότι το 2021, οι πωλήσεις ηλεκτροκίνητων οχημάτων του BMW Group αναμένεται να διπλασιαστούν έναντι αυτών του 2019. Οι πωλήσεις BMW i αυξήθηκαν κατά 22,0% το πρώτο εξάμηνο της χρονιάς, με τη ζήτηση για το BMW i3 να αυξάνεται κατά 21,2% την ίδια περίοδο. Οι πωλήσεις των plug-in υβριδικών εκδόσεων της BMW Σειράς 5 σημείωσαν άνοδο 43,4% το πρώτο εξάμηνο, ενώ οι παραδόσεις του plug-in υβριδικού MINI Cooper SE Countryman ALL4* αυξήθηκαν κατά 55,8%.

Η επιτυχία αναμένεται να συνεχιστεί, κρίνοντας από τη χθεσινή ανακοίνωση κατά τη διάρκεια της πρώτης παρουσίασης του MINI ELECTRIC* ότι πάνω από 40.000 πελάτες έχουν ήδη εκδηλώσει ενδιαφέρον για το αυτοκίνητο, το οποίο θα αρχίσει να παράγεται στο εργοστάσιο της Οξφόρδης τον Οκτώβριο. Εν τω μεταξύ, σε μία άκρως ανταγωνιστική κατηγορία, και με την εταιρία να παραμένει επικεντρωμένη στην κερδοφορία, οι πωλήσεις της μάρκας MINI το πρώτο εξάμηνο της χρονιάς μειώθηκαν ελαφρώς. Οι παραδόσεις από την αρχή της χροιάς ανήλθαν στις 174.344 (‑3,9%) ενώ οι πωλήσεις τον Ιούνιο μειώθηκαν κατά 3,5% στις 36.645 μονάδες.

Ετικέτες

Documento Newsletter