Αυξάνονται οι καταγγελίες για περίεργες πρακτικές από την Aegean

Αυξάνονται οι καταγγελίες για περίεργες πρακτικές από την Aegean

Πληθαίνουν οι καταγγελίες από πολίτες εις βάρος της Aegean με άξονα την (μη) επιστροφή χρημάτων και το περιβόητο κουπόνι.

Σύμφωνα με το άρθρο 61 της ΠΝΠ που ψήφισε η κυβέρνηση στις αρχές Απριλίου καθιστούσε υποχρεωτική τη χορήγηση πιστωτικών κουπονιών διάρκειας 18 μηνών για τις πτήσεις που έχουν ματαιωθεί μέχρι τον Σεπτέμβριο του 2020 εξαιτίας της πανδημίας. Στόχος της κυβέρνησης ήταν να βοηθήσει την αεροπορική εταιρεία να σωθεί από την οικονομική ασφυξία, αφού οι περισσότεροι επιβάτες θα ζητούσαν επιστροφή χρημάτων.

Ωστόσο,  η κίνηση αυτή αποτελεί σαφή παραβίαση του Ευρωπαϊκού Κανονισμού 261/2004 (άρθρο 8) και αντιβαίνει στις Ειδικές Οδηγίες της Κομισιόν της 18ης Μαρτίου που προσδιορίζουν ότι ακόμη και σε περίπτωση που ο αερομεταφορέας προσφέρει πιστωτικά κουπόνια, αυτή η προσφορά δεν επηρεάζει το δικαίωμα των επιβατών να επιλέξουν την επιστροφή του αντιτίμου του εισιτηρίου αντί του voucher.

Αναγνώστης περιγράφει τις δυσκολίες που αντιμετώπισε όταν πήγε να αλλάξει την πτήση του.

Ακολουθεί η καταγγελία αναγνώστη:

«Ζω κι εργάζομαι στη Βαρκελώνη τα τελευταία 13 χρόνια. Στέλνω εδώ αυτό το μέιλ γιατί δεν ξέρω τι άλλο να κάνω.

Πριν από περίπου 5 μήνες, έκλεισα το εισιτήριό μου με την Aegean, αξίας 180€ μετ’ επιστροφής + 220€ στάνταρ χρέωση για κατοικίδιο.

Πριν από 5 μέρες η Aegean ακύρωσε όλες τις πτήσεις Απριλίου, Μαΐου, Ιουνίου.

Μας έστειλε ένα email, αναφέροντας τις ακυρώσεις και το τι μπορούμε να κάνουμε. Οι επιλογές ήταν τρεις:

α) να αλλάξουμε τις πτήσεις ονλάιν

β) να πάρουμε τηλέφωνο στο call center

γ) να πάρουμε κουπόνι της αξίας του αρχικού εισιτηρίου (για αποζημιώσεις δεν μιλάμε καθόλου, δεν τις αναφέρουν καν).

Μπαίνω λοιπόν να αλλάξω την πτήση μου και μόλις πάω να το κάνω ονλάιν, βγαίνει μήνυμα που μου λέει ότι δεν μπορώ να κάνω αλλαγές ονλάιν για τη συγκεκριμένη πτήση, αλλά να πάρω τηλέφωνο ή να πάρω το ΚΟΥΠΟΝΙ.

Παίρνω λοιπόν τηλέφωνο, εδώ και 5 μέρες, όλες τις ώρες της ημέρας (έχω καλέσει μέχρι και 4 τα ξημερώματα γιατί λένε πως είναι 24/7) και είναι αδύνατον να συνδεθείς, διότι έχουν βάλει κόφτη στα 10 λεπτά, μένεις 10 λεπτά συνδεδεμένος και μετά σε πετάει, δηλαδή η περίπτωση να πιάσεις είναι σα να περιμένεις να πιάσεις λαχείο.

Όσο είσαι βέβαια στην αναμονή, μονίμως σου λέει: “Για να μην περιμένετε στην αναμονή, μπορείτε να αιτηθείτε voucher”.

Γιατί τώρα αυτή η κάψα με τα κουπόνια. Μα βέβαια, τα κουπόνια πια έχουν την αξία χαρτιού υγείας. Η πτήση για να πάω στη Θεσσαλονίκη κόστιζε 85€ και τώρα έχει πάει πάνω από 200€. Δηλαδή αν θέλω να χρησιμοποιήσω το κουπόνι μου, πρέπει να πληρώσω άλλες δύο φορές πάνω την αξία της αρχικής πτήσης. Με λίγα λόγια δηλαδή, ΞΑΝΑΓΟΡΑΖΩ το εισιτήριό μου.

Επίσης υπάρχει και η έξτρα χρέωση 220€ για το κατοικίδιο, το οποίο δεν εμφανίζεται ΠΟΥΘΕΝΑ στο κουπόνι!»

Ετικέτες

Documento Newsletter