Audi SQ8 TDI

Audi SQ8 TDI

Το σπορ μοντέλο Audi SQ8 της οικογένειας Q παρουσιάζει η εταιρεία, με το εν λόγω όχημα να χαρίζει κορυφαίες επιδόσεις χάρη στον 8κύλινδρο biturbo κινητήρα του.

Επιπλέον, οι τεχνολογίες που έχουν ενσωματωθεί στο όχημα, το κάνουν εξαιρετικά σταθερό, ακριβές και άνετο στην πορεία του.

Ισχύς και αποδοτικότητα

Η εταιρεία ισχυρίζεται πως ο biturbo V8 κινητήρας του οχήματος είναι ο πιο ισχυρός diesel της αγοράς. Αποδίδει 435 ίππους και 900Nm ροπή στο εύρος στροφών 1.250-3.250. Ως εκ τούτου, τα πρώτα 100 χ.α.ω. έρχονται σε 4,8δλ., με την τελική του να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250. Η μετάδοση είναι ευθύνη του 8τάχυτου tiptronic κιβωτίου και της quattro 4κίνησης.

Ένας ηλεκτρικός κομπρέσορας (EPC) συμπληρώνει τη δουλειά των δύο turbo, όταν το SQ8 TDI εκκινεί ή επιταχύνει από χαμηλή ταχύτητα, επιτρέποντάς του να την αναπτύξει γρήγορα και σε μικρό χρονικό διάστημα. Ο EPC παίρνει την ισχύ του από ένα ηλεκτρικό σύστημα 48 volt, γεγονός που δείχνει την υβριδική του φύση και της ήπιας τεχνολογίας που ενσωματώνει. Ο εναλλάκτης με ιμάντα, ανακτά ενέργεια που χάνεται κατά την επιβράδυνση και φορτίζει την μπαταρία ιόντων-λιθίου.

Σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης, η τεχνολογία MHEV μειώνει την κατανάλωση έως και 0,5 λίτρα/100χλμ. και στον κύκλο WLTP, το μεγάλο SUV coupe καταναλώνει περίπου 7,8 λίτρα, που συνεπάγεται σε 205-204g/km εκπομπές CO2.

Σύστημα ανάρτησης

Στον βασικό εξοπλισμό, το αυτοκίνητο διαθέτει προηγμένο σύστημα ευστάθειας και προσαρμοζόμενη αερανάρτηση. Το δεύτερο σύστημα, μπορεί να ανυψώσει το αμάξωμα έως και 90mm, ευνοώντας την οδήγηση σε δύσβατα εδάφη, με το προαιρετικό διαφορικό να ενισχύει τα δυναμικά χαρακτηριστικά του οχήματος, την πρόσφυση και τη σταθερότητα. Όταν το αυτοκίνητο εισέρχεται μιας στροφής με μεγάλη ταχύτητα, το σπορ διαφορικό κατανέμει τη ροπή ανάμεσα στους πίσω τροχούς. Όσον αφορά στην 4διεύθυνση, στις χαμηλές ταχύτητες οι πίσω τροχοί κλίνουν προς την αντίθετη κατεύθυνση σε σχέση με τους εμπρός, για μεγαλύτερη ευελιξία, ενώ στις υψηλές, κλίνουν ελαφρώς προς την ίδια με τους εμπρός, για μεγαλύτερη ευστάθεια. Στη δεύτερη περίπτωση, αυτό γίνεται στα 60 χ.α.ω. και άνω.

Ακόμα ένα highlight από άποψης τεχνολογίας στο αυτοκίνητο, είναι το ηλεκτρομηχανικό σύστημα ευστάθειας. Στην περίπτωση της ευθείας διαδρομής, μειώνονται οι δονήσεις και στις μεγάλες ταχύτητες, μειώνεται η κλίση του αμαξώματος στις στροφές.

Σχεδιασμός

Η γρίλια οκτώ γωνιών περιβάλλεται από ένα πλαίσιο απόχρωσης ασημί μεταλλικό. Οι ποδιές, εμπρός και πίσω, έχουν το ίδιο χρώμα με τους προφυλακτήρες, οι οποίοι φαίνονται πιο «στομφώδεις», ενώ οι εισαγωγές, το σύστημα εξάτμισης και τα χαρακτηριστικά quattro πάνω από τα τόξα των τροχών, ενισχύουν την παρουσία του SQ8 TDI. Στάνταρ είναι οι τροχοί 21 ιντσών, ενώ αυτοί των 22 παρέχονται μετά από παραγγελία. Το πλάτος του οχήματος στο πίσω μέρος του, ενισχύεται από τις οριζόντιες γραμμές και μια λεπτή λωρίδα πάνω από τον διαχύτη, ενώ στάνταρ είναι και οι προβολείς LED, που περιλαμβάνουν αυτόματη λειτουργία μεγάλης σκάλας. Η τεχνολογία HD Matrix θα είναι διαθέσιμη σύντομα.

Εσωτερικά, η εταιρεία έχει χρησιμοποιήσει τη γνωστή συνταγή των S μοντέλων της, κρατώντας το σκούρο. Τα σπορ καθίσματα έχουν αντιθετική ραφή και το μονόγραμμα S ανάγλυφο, τα θερμαινόμενα προσκέφαλα είναι ενσωματωμένα, ενώ τα καθίσματα μπορούν να εφοδιαστούν με κλιματισμό και λειτουργίες μασάζ, αν το επιθυμεί ο πελάτης.

Συνδεσιμότητα, πολυμέσα, συστήματα υποβοήθησης

Το Audi Virtual Cockpit έρχεται με κόκκινες λεπτομέρειες. Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει να βλέπει το κοντέρ, με τη ροπή και την απόδοση να απεικονίζονται σε ποσοστό τοις εκατό (%). Δύο μεγάλες οθόνες αφής με απτική και ακουστική αλληλεπίδραση παραμένουν τα κυρίαρχα στοιχεία. Ο εικονικός βοηθός της Amazon, Alexa, είναι ενσωματωμένος στο σύστημα ΜΜΙ.

To LTE Advanced εν συνεχεία, μπορεί να βοηθήσει τον οδηγό στη διαδρομή του και να κάνει έξυπνες προτάσεις, ενώ η λειτουργία Car-to-X ενημερώνει για την κατάσταση του δρόμου. Επίσης, υπάρχει η λειτουργία για την κατάσταση των φωτεινών σηματοδοτών, επιτρέποντας στον οδηγό τον χρόνο αλλαγής του, άρα μπορεί να εξοικονομήσει καύσιμο.

Το adaptive cruise assist κάνει το ταξίδι πιο ασφαλές και ήσυχο και σε συνδυασμό με άλλα που εφοδιάζεται το αυτοκίνητο, το επιταχύνει ή το επιβραδύνει, βασιζόμενο σε αισθητήρες, πλοήγηση σε συνάρτηση με τα σήματα οδικής κυκλοφορίας. Στην πόλη, τα συστήματα intersection assist, rear cross traffic assist, exit warning και η 360 μοιρών κάμερα, ενισχύουν την γκάμα υποβοήθησης.

Πηγή: Audi

Ετικέτες

Documento Newsletter