Αττική Οδός: Καταγγελίες ότι είχε εισηγηθεί το κλείσιμο δρόμων από την Κυριακή αλλά η κυβέρνηση αρνήθηκε

Αττική Οδός: Καταγγελίες ότι είχε εισηγηθεί το κλείσιμο δρόμων από την Κυριακή αλλά η κυβέρνηση αρνήθηκε

Το κλείσιμο δρόμων από την Κυριακή φέρονται σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του documentonews.gr να είχαν εισηγηθεί τόσο οι εκπρόσωποi της Αττικής Οδού όσο και άλλοι παραχωρησιούχοι διαχείρισης εθνικών οδικών δικτύων προς την κυβέρνηση ωστόσο όπως υποστηρίζουν πηγές από την πλευρά των παραχωρησιούχων, η εισήγηση δεν είχε γίνει δεκτή.

Πρόκειται για εισηγήσεις που έγιναν κατά τη διάρκεια δύο συσκέψεων, την Παρασκευή 21 Ιανουαρίου και την Κυριακή 23 Ιανουαρίου, υπό τον Υπουργό Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας, Χρήστο Στυλιανίδη για «τον βέλτιστο συντονισμό όλων των συναρμόδιων φορέων, ενόψει της κακοκαιρίας «Ελπίδα»».

Στις συσκέψεις, όπως επισημαίνεται στις σχετικές ανακοίνωσεις του υπουργείου Κλιματικής Κρίσης και Προστασίας, συμμετείχαν μία σειρά από κυβερνητικά στελέχη ( Αναπληρωτής Υπουργός Εσωτερικών, Στέλιος Πέτσας, Υφυπουργός Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας, Ευάγγελος Τουρνάς Υφυπουργός παρά τω Πρωθυπουργώ, Χρήστος Τριαντόπουλος, Υπουργός Επικρατείας, Άκης Σκέρτσος, Γενικός Γραμματέας Πολιτικής Προστασίας, Βασίλειος Παπαγεωργίου, Γενικός Γραμματέας Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας, Μάριος Θεμιστοκλέους, Γενικός Γραμματέας του Υπουργείου Παιδείας, Αλέξανδρος Κόπτσης), περιφερειάρχες (Γιώργος Πατούλης κτλ), οι αρχηγοί του Στρατού και του Πυροσβεστικού Σώματος, υποστράτηγοι της ΕΛ.ΑΣ, της Πολιτικής

Προστασίας αλλά και εκπρόσωποι των παραχωρησιούχων διαχείρισης Εθνικού Οδικού Δικτύου (Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου ΑΕ, Μορέας ΑΕ, Νέα Οδός ΑΕ / Κεντρική Οδός ΑΕ, Ολυμπία Οδός ΑΕ, Αττική Οδός ΑΕ). Σύμφωνα με τις πληροφορίες του documentonews.gr κατά τη διάρκεια των συσκέψεων εκπρόσωποι τόσο της Αττικής Οδού όσων και άλλων παραχωρησιούχων (εισηγήθηκαν το κλείσιμο δρόμων για τα βαρέα οχήματα από την Κυριακή εν όψει και του χιονιά που θα σάρωνε την Αττικής. Ωστόσο και στις δύο περιπτώσεις η εισήγηση δεν εισακούστηκε τόσο από την πλευρά της κυβέρνησης όσο και από την πλευρά των Περιφερειαρχών, καθώς έκριναν ότι θα έπρεπε να αποφασίσουν για κάτι τέτοιο ανάλογα με την εξέλιξη του φαινομένου.

Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, οι ιδιωτικές εταιρείες που διαχειρίζονται αυτοκινητόδρομους υποστηρίζουν ότι δεν είναι υπεύθυνες για το κλείσιμο δρόμων. Κάτι τέτοιο αποφασίζεται από την πλευρά του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη, και για το λόγο αυτό παραπέμπουν στην απόφαση του Μιχάλη Χρυσοχοΐδη το Φεβρουάριο 2021 με την κακοκαιρία «Μήδεια», όταν αποφάσισε να κλείσει προληπτικά την Εθνική Οδό.

Διαβάστε επίσης: Ερώτηση ΣΥΡΙΖΑ προς Καραμανλή και Χρυσοχοΐδη για το κλείσιμο της Εθνικής Οδού

Τελικά η ΕΛ.ΑΣ αποφάσισε να διακοπεί τη Δευτέρα το πρωί 24 Ιανουαρίου στις 9:00 η κυκλοφορία στην Εθνική Οδό και στην Αττική Οδό στις 14:00 το μεσημέρι της ίδιας μέρας. Το κακό όμως είχε γίνει, καθώς πολλά από τα βαρέα οχήματα που κινούνταν στην Εθνική Οδό αναγκάστηκαν λόγω της διακοπής να μπουν στην Αττική Οδό. Σύμφωνα με πληροφορίες, από την πλευρά της Αττικής Οδού εκτιμάται ότι πάνω από 5.500 αυτοκίνητα βαρέου τύπου πέρασαν στην Αττική Οδό με αποτέλεσμα να δημιουργηθεί τεράστιο πρόβλημα.

Το έγγραφο της Τροχαίας και η διάψευση

Υπενθυμίζεται ότι σύμφωνα με έγγραφο της Τροχαίας που δημοσιοποίησε χθες το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ΣΚΑΪ η Τροχαία φέρεται να «προειδοποιούσε από τις 10 το πρωί και πίεζε την διαχειρίστρια εταιρεία, προκειμένου να κλείσει η κυκλοφορία των οχημάτων και κυρίως των βαρέων οχημάτων στις εισόδους της». Κάτι που σύμφωνα με το δελτίο του ΣΚΑΪ δεν εισακούστηκε από τους αρμόδιους της διαχειρίστριας εταιρείας

Ωστόσο η εταιρεία με ανακοίνωσή της διαψεύδει κατηγορηματικά τα όσα μετέδωσε δελτίο ειδήσεων του ΣΚΑΪ.

«Η εταιρεία ΑΤΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ Α.Ε. διαψεύδει κατηγορηματικά την πληροφορία που μετέδωσε τηλεοπτικός σταθμός, και αναπαράγουν ενημερωτικά μέσα, σύμφωνα με την οποία ζητήθηκε από την Τροχαία να κλείσει η Αττική Οδός στις 10.00 π.μ. της Δευτέρας και η εταιρεία δεν το δέχθηκε».

Υπενθυμίζεται ότι νωρίτερα, σε ρεπορτάζ του ΣΚΑΪ, αναφέρθηκε ότι η τροχαία της Αττικής Οδού προειδοποιούσε και πίεζε την εταιρία από τις 10 το πρωί να κλείσει η κυκλοφορία των οχημάτων και κυρίως των βαρέων οχημάτων στις εισόδους αυτής, κάτι που δεν εισακούστηκε» επισημαίνεται στην ανακοίνωση.

 

 

Documento Newsletter