Με ένα πανέξυπνο σποτ προσπαθεί η Νότια Αφρική να πείσει τους πολίτες της να εμβολιστούν.
Η διαφήμιση βασίζεται στο λογοπαίγνιο waxed (αποτριχωμένος) – vaxxed (εμβολιασμένος).
Κεντρικό πρόσωπο της διαφημιστικής καμπάνιας είναι ένας άντρας που θέλει να κάνει αποτρίχωση όταν ένας άλλος άντρας τον ρωτάει τι ακριβώς κάνει. Ο διάλογος είναι σπαρταριστός και ήδη έχει φέρει τα πρώτα αποτελέσματα στα ποσοστά εμβολιασμών.
Ούτε 100στάρικα ούτε μαστίγιο… μάθετε μπαλίτσα παιδιά!!