H Τράπεζα Πειραιώς του κ. Μεγάλου σταμάτησε την κατάσχεση και του έδωσε πρόσβαση.
Εταιρείες -μπάμπουσκες στο επιχειρείν των αδερφών Παπαθανάση
Μπίζνες με το δημόσιο και εταιρικά σχήματα από τον Καναδά μέχρι την Κύπρο μέσα από συγχωνεύσεις και θυγατρικές
Η ΑΑΔΕ χρυσώνει τα κόλπα του Κοκλώνη
Του επέστρεψε €240.000 ενώ η εφορία τού είχε επιβάλει πρόστιμο για κομπίνα με τον ΦΠΑ
Παγωμένη η δικογραφία για το «μαύρο χρήμα» στην Εισαγγελία Οικονομικού Εγκλήματος
KANAME ΑΚΤΙΝΟΓΡΑΦΙΑ ΣΤΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ To ΕΣΥ νοσεί βαριά
Κλειστά χειρουργεία λόγω έλλειψης προσωπικού, τριτοκοσμικές συνθήκες στα επείγοντα και ράντζα για τους ασθενείς
ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΑΝΤΖΟΥΡΑΝΗΣ «Το Μητσοτάκης δεν είναι επώνυμο, είναι επάγγελμα»
ΝΙΚΟΣ ΑΝΔΡΟΥΛΑΚΗΣ Ο Βιτρούβιος με το βίντσι
Ο Ι.Σ.Καριώτης σκιαγραφεί τον αρχηγό του ΠΑΣΟΚ που αν το ένα πρόβλημά του είναι ΠΩΣ τα λέει, το άλλο και σοβαρότερο είναι ΤΙ λέει
ΕΥΝΟΙΟΚΡΑΤΙΑ «Ερχονται να τους πάρουν ένα σπιτάκι την ώρα που χαρίζονται σε μεγάλους»
Δικηγόροι αναφέρουν στο Documento πώς βιώνουν οι ίδιοι και οι δανειολήπτες την άτεγκτη, παραπλανητική και προσβλητική συμπεριφορά των εισπρακτικών
ΣΥΡΙΖΑ Ασπίδα για τα χρέη των πολιτών
ΣΚΑΝΔΑΛΟ Σκόρπισαν €3,4 εκατ. για ιονιστές στις φυλακές -τρώγλες
ΤΟ ΧΡΟΝΙΚΟ της σύγκρουσης Πολάκη – Χατζηνικολάου
ΒΙΒΛΙΟ – ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ Μύδροι κατά Μητσοτάκη, καημός για Σαμαρά, εγκώμιο στον Τσίπρα
Στο πολύκροτο βιβλίο του ο Κύπριος εκδότης Κώστας Χατζηκωστής μεταφέρει τη γνώμη τού τέως προέδρου Νίκου Αναστασιάδη για τους Ελληνες πρωθυπουργούς
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ Ανάπτυξη με πήλινα πόδια
ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ Διαρκές έγκλημα η προσωπική διαφορά στις συντάξεις
ΠΑΝΤΟΥ ΑΠΕΡΓΙΕΣ Η Ευρώπη σε απεργιακό αναβρασμό
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ Χρήστος Ιακώβου/Συνέντευξη: Το ντόπινγκ έχει πεθάνει
Μαζί, όπως κάθε Κυριακή, το DocVille με συνέντευξη της Ελένης Κοκκίδου για τη δική της Φλέρυ Νταντωνάκη και επίσης ρεπορτάζ και συνεντεύξεις για τη σκοτεινή Μύκονο της αυθαιρεσίας, τις κινητοποιήσεις στο Εθνικό Θέατρο, τη σιωπή του υπουργείου Πολιτισμού για τα λουκέτα στους ιστορικούς κινηματογράφους της Αθήνας και το θέατρο του Λυκαβηττού που «επιστρέφει».
Γιατί και αυτή τη Κυριακή υπάρχει Documento
-Μαζί το Docville
«Είναι τέχνη να μάθεις να ζεις» – Η Ελένη Κοκκίδου συζητά με τον Αντώνη Μποσκοΐτη για την Φλέρυ Νταντωνάκη την οποία υποδύεται στην παράσταση «Το τραγούδι της Φλέρυς» σε σκηνοθεσία Μάνου Καρατζογιάννη, το εφήμερο και στιγμιαίο της τέχνης, τη συντροφικότητα, τη φιλία και τον έρωτα. «Δε θεωρώ ότι αναπαριστώ τη Φλέρυ, ούτε ότι την αναβιώνω. Τη βιώνω, θα έλεγα. Αυτό που κάνω είναι να βρίσκομαι δίπλα της και να περπατάμε μαζί για μία ώρα και μετά χωρίζουμε. Σαν να πορεύομαι δίπλα στη Φλέρυ για όσο διαρκεί το έργο», λέει η δημοφιλής ηθοποιός.
«Το Υπουργείο είναι άφαντο». Ο Χρήστος Πετράκος, δικηγόρος του αρχαιολόγου Μανώλη Ψαρρού που ξυλοκοπήθηκε άγρια πριν από λίγες ημέρες, είναι υπεύθυνος για τις εγκρίσεις οικοδομικών αδειών στη Μύκονο και χειρίζεται τρεις μεγάλες υποθέσεις αυθαιρεσίας σε παραλιακές τοποθεσίες, μίλησε στην Αφροδίτη Ερμίδη.
Μετά τις καταλήψεις, τίποτα δεν είναι ίδιο. Το χρονικό των κινητοποιήσεων, η επιστροφή των καθηγητών και των σπουδαστών του Εθνικού Θεάτρου, τα ανοιχτά μέτωπα και η συνέχιση των διεκδικήσεων. Ρεπορτάζ της Ηλέκτρας Ζαργάνη.
«Τα σκυλάδικα ήταν ναοί διασκέδασης». Η Έμυ Ντούρου συζητά με τον Μάριο Βεάνο, τον λαικό τραγουδιστή που έκανε καριέρα σε μαγαζιά της επαρχίας το ΄80 και ΄90. Μιλάει για πρώτη φορά για τη ζωή του και διαψεύδει όσα είδαμε στην τηλεοπτική σειρά «Αυτή η νύχτα μένει» για την αντιμετώπιση των γκέι τραγουδιστών.
Λουκέτα σε σινεμά, σιωπή από το ΥΠΠΟΑ. Η Αθήνα κινδυνεύει να χάσει τρεις ιστορικούς κινηματογράφους, Άστορ, Ιντεάλ και ίριδα διότι ο e-ΕΦΚΑ αρνείται να τους προστατεύσει καθώς διαφωνεί με τον χαρακτηρισμό της χρήσης ως διατηρητέας του κινηματογράφου ενώ το Υπουργείο Πολιτισμού σφυρίζει αδιάφορα. Γράφει ο Κωνσταντίνος Καΐμάκης.
Οι πόρτες ανοίγουν ξανά. Ξεκίνησαν οι εργασίες στο θέατρο του Λυκαβηττού και τον περιβάλλοντα χώρο με προΰπολογισμό 4 εκατ. ευρώ και στόχο να ανοίξει για το κοινό στις 30 Αυγούστου. Το θέατρο παραχωρείται στον Δήμο Αθηναίων από την ΕΤΑΔ έναντι ανταλλάγματος. Ρεπορτάζ της Αφροδίτης Ερμίδη.
Ο λόφος έχει τη δική του ιστορία. Αναδρομή από τον Αντώνη Μποσκοΐτη στις σημαντικότερες συναυλιακές στιγμές του Θεάτρου του Λυκαβηττού, από τον Μίκη Θεοδωράκη μέχρι τον Γιάννη Χαρούλη και από τον Μπομπ Ντίλαν μέχρι τις Τρύπες. Στην καρδιά της πόλης, με τα φώτα της στα πόδια του να δημιουργούν μια μοναδική θέα, το θεάτρο δεν φιλοξένησε απλώς αμέτρητες συναυλίες αλλά διαμόρφωσε συναυλιακή κουλτούρα.
«Η βασίλισσα του πορνό». Βγήκε στις αίθουσες η συναρπαστική ζωή της Ελληνοεβραίας Τσέλι Γουίλσον, η οποία γλίτωσε το Άσβουτς και έγινε ιδιοκτήτρια κινηματογράφων πορνό της Νέας Υόρκης στα 60s και 70s. Χρηματοδότησε μέχρι και ταινία του Άντι Γουόρχολ ενώ στο σπίτι όπου ζούσε με την οικογένεια της, φιλοξένησε δεκάδες απόκληρους. Ο Κωνσταντίνος Καΐμάκης γράφει για το ντοκιμαντέρ της Βάλερυ Κοντάκου «Η βασίλισσα της Νέας Υόρκης».