Αποκάλυψη: Παρακολουθούσε και με ξένους πράκτορες – Στο Documento που κυκλοφορεί – μαζί το Docville

Παρακολουθούσε και με ξένους πράκτορες

Εμπλοκή του παρακρατικού μηχανισμού προ Predator στην εξουδετέρωση Μεϊμαράκη για να εκλεγεί ο Μητσοτάκης στην προεδρία της ΝΔ

Αυτοί φωτογράφισαν τον Τσίπρα στο σκάφος της Παναγοπούλου

ΘΥΣΙΑ Η ΕΘΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΒΙΩΣΕΙ ΤΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΜΗΤΣΟΤΆΚΗ

Ταυτόχρονη παγίδευση από ΕΥΠ και Predator: Κωστής Χατζηδάκης, Αλέξης Παπαχελάς, Γιώργος Κύρτσος, Αλέξανδρος Διακόπουλος, Αριστείδης Αλεξόπουλος

Ο Μητσοτάκης αρνείται να άρει το απόρρητο για να μην αποκαλυφθεί ότι ήταν κοινός ο εγκέφαλος πίσω από τις υποκλοπές

ΑΔΩΝΗΣ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ Ο συνήγορος των κοριών

Ο Ι.Σ.Kαριώτης γράφει για τον λαλίστατο υπουργό που έχει μπλέξει στα δίχτυα των υποκλοπών και προετοιμάζει το έδαφος για να μην του έρθει κατακέφαλα

Νομοσχέδιο «ομερτά» για τις παρακολουθήσεις

ΣΥΡΙΖΑ Στο δρόμο της αλλαγής η κοινωνία

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ Κοκορεύονται για τα χαράτσια που μας πνίγουν

ΔΙΑΔΟΧΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ «Επιτελικός» μηχανισμός μείωσης των συντάξεων

ΟΥΚΡΑΝΙΑ Θολό τοπίο στο πεδίο της αναμέτρησης

Γκάι Στάντινγκ/ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ  Θα οδηγηθούμε σε μια νέα φασιστική περίοδο

ΚΑΤΑΡ 2022 «Γιορτή» ορφανή από χαμόγελο

Μαζί όπως κάθε Κυριακή το DocVille/Συνεντεύξεις: Γιάννος Περλέγκας, Ρέιφ Φάινς, Θεοδοσία Τσάτσου, Γιώργος Καπουτζίδης

Και στην έ4κδοση των 4,5 ευρώ ένα σημαντικό βιβλίο της σειράς HotDoc.History

ΣΚΑΝΔΑΛΑ SIEMENS 100 χρόνια ραδιουργίες στην Ελλάδα

Μαζί το Docville

«Στη φαντασία μου μου αρέσει να σκέφτομαι ότι ο φόνος της Στέλλας έγινε την ίδια μέρα με την εκτέλεση του Νίκου Πλουμπίδη, στις 14 Αυγούστου 1954»: Ο Γιάννος Περλέγκας συζητάει με την Αφροδίτη Ερμίδη για τη «Στέλλα με τα κόκκινα γάντια» του Ιάκωβου Καμπανέλλη που ανεβάζει στο Θέατρο Τέχνης – Φρυνίχου, τη θέση της γυναίκας στην ελληνική κοινωνία, την εκπόρνευση αυτής της κοινωνίας από την εποχή της εντατικοποίησης της ανοικοδόμησης της Αθήνας μετά τον Εμφύλιο.

«Όλη αυτή η κατάσταση με τα γκουρμέ πιάτα, την  εμμονή με την παρουσίασή τους, την ελιτίστικη διατροφή κ.λπ. είναι για γέλια»: Ο Ρέιφ Φάινς μιλάει για την καινούργια ταινία, το «Μενού», στην οποία συμμετέχει, την παράνοια γύρω από την υψηλή γαστρονομία, τον ιδεαλισμό των νέων ηθοποιών ή σεφ που στη διάρκεια της διαδρομής τους εγκαταλείπεται. Επιμέλεια συνέντευξης: Κωνσταντίνος Καϊμάκης.

Στον πυρετό των Μουντιάλ: Ο Γιώργος Καπουτζίδης μιλάει στον Κωνσταντίνο Καϊμάκη για τη βιωματική του σχέση με τα Παγκόσμια Κύπελλα ποδοσφαίρου (Από το 1978 στην πόλη του Ντιέγκο Μαραντόνα) και ο καθηγητής του Ιόνιου Πανεπιστημίου Γιώργος Κεντρωτής γράφει για το δίλημμά του ανάμεσα στην εθνική Ολλανδίας και την εθνική Αργεντινής («Οράνιε» και «μπλανκοσελέστε»).

Η διοίκηση της ΕΡΤ πετάει στον δρόμο ανθρώπους που εργάζονται στη Συμφωνική Ορχήστρα για περισσότερα από 15 χρόνια και αμείβονται με 600 ευρώ. Η Ηλέκτρα Ζαργάνη μιλάει με τον πρόεδρο του Σωματείου Εργαζομένων Καλλιτεχνών Ορχηστρών & Χορωδίας ΕΡΤ Τάσο Γρατσία και τον γραμματέα Νικόλα Ζαγουράκη.

«Ό,τι χειρότερο μπορεί να πάθει κάποιος είναι να γίνει σταρ»: Η Θεοδοσία Τσάτσου μιλάει με τον Αντώνη Μποσκοΐτη για την εποχή των Μπλε, την πορεία της μέχρι σήμερα και τη διαδρομή που έχει διανύσει σε πνευματικό επίπεδο.

Ο Θωμάς Σίδερης, δημοσιογράφος – δημιουργός ντοκιμαντέρ, με αφορμή τις δολοφονίες γυναικών στο Ιράν, φέρνει ξανά στο φως μια ιστορία του 2009, τη δολοφονία της 26άχρονης Νεντά Αγά Σολτάν.

Τα μέλη της θεατρικής ομάδας Art Vouveau Θανάσης Μεγαλόπουλος, Φοίβος Συμεωνίδης, Δανάη Τίκου και Τάσος Δημητρόπουλος μιλούν στον Κώστα Ζήση για την παράστασή τους «Τα δεκανίκια ή πώς ξέμαθα να περπατώ» που επαναλαμβάνεται αυτές τις ημέρες στο Olvio Theater.

Μια περιπατητική παράσταση της Πειραματικής Σκηνής Νέων Δημιουργών του Εθνικού Θεάτρου διατρέχει την «Τοπογραφία θανάτου» της κρατικής καταστολής στην Αθήνα. Στο ρεπορτάζ η Ειρήνη Δρίβα.

Ο Κώστας Ζήσης γράφει για τον προγραμματισμό του θεάτρου Αμαλία στη Θεσσαλονίκη για τη σεζόν 2022-23.

Θεατρική κριτική: Η Ειρήνη Δρίβα γράφει για το «Ημερολόγιο ενός τρελού» με τον Ιωσήφ Ιωσηφίδη.

Ετικέτες