ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ: Πετάμε κι όπου βγει! – Αυτή την Κυριακή στο Documento – Μαζί το Docville

Πρόβλημα ασφάλειας σε όλες τις ελληνικές αεροπορικές εταιρείες και σε 14 αεροδρόμια

Εκθέσεις της Κομισιόν και του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Ασφάλειας Αεροπορίας (EASA)

ΜΑΚΕΛΕΙΟ ΣΤΗ ΝΕΑ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ Ποιος έδωσε την εντολή να μην κινηθεί η αστυνομία;

Η κυβέρνηση του άφαντου Κυριάκου Μητσοτάκη προσπαθεί να αποφύγει κάθε ουσιαστική συζήτηση για τη δολοφονία του Μιχάλη Κατσουρή

ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ Η τέχνη να κρύβεσαι

Ο Ι.Σ.Καριώτης γράφει γι’ αυτόν που πήρε όλα τα παράσημα για τον νόμο και την τάξη αλλά τώρα κρύβεται και παριστάνει τον Πόντιο Πιλάτο

ΣΩΚΡΑΤΗΣ ΦΑΜΕΛΛΟΣ «Σε λίγο θα μας πουν ότι παρέλαβαν καμένη γη»

ΑΙΣΧΡΟΚΕΡΔΕΙΑ Ο πληθωρισμός της απληστίας

ΚΑΤΑΚΕΡΜΑΤΙΣΜΟΣ Αυτοδιοικητικοί «εμφύλιοι»

ΤΡΑΓΩΔΙΑ ΤΕΜΠΩΝ Φοβούνται αλλοίωση των στοιχείων για να βγει λάδι ο ΟΣΕ

ΠΑΚΤΩΛΟΣ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ Μόνιμος «πελάτης» του Νίκου Μαστοράκη ο Δήμος Αλίμου

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ Η ακριβή ενέργεια τρέφει τον πληθωρισμό

ΟΥΚΡΑΝΙΑ Σκληρές μάχες με το βλέμμα στις διαπραγματεύσεις

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Οι νεοναζί Bad Blue Boys της Ντιναμό Ζάγκρεμπ

Μαζί, όπως κάθε Κυριακή το DocVille: Η ιστορία του θρυλικού SUMMERTIME

 

Γιατί και αυτή την Κυριακή υπάρχει Documento

«Summertime»: 88 χρόνια, 25.000 διασκευές και ηχογραφήσεις

Η ιστορία του τραγουδιού που ξεκίνησε ως άρια σε όπερα του Τζορτζ Γκέρσουιν το 1935 και κατέληξε να τραγουδηθεί από τις σπουδαίες φωνές του 20ου αιώνα:  Μπίλι Χολιντέι, Έλα Φιτζέραλντ, Τζάνις Τζόπλιν, Μπίλι Στιούαρτ, Νίνα Σιμόν, κ.α. Σπιρίτουαλ, ποπ, τζαζ. Σε κάθε μουσική εκδοχή του, το Summertime κυριάρχησε στο ρεπερτόριο σημαντικών καλλιτεχνών. Γράφει ο Αντώνης Μποσκοΐτης.

«Ο έλεγχος και η λογοκρισία στην Κούβα αποτελούσαν πάντα θεσμούς του κράτους». Ο σημαντικότερος εν ζωή συγγραφέας της Κούβας, Λεονάρδο Παδούρα συζητά με την Έμυ Ντούρου για το νέο βιβλίο του «Έντιμοι άνθρωποι», με ήρωα τον ντετέκτιβ Κόντε, για την πρόσφατη ιστορία της χώρας του και για την καθημερινότητα μιας κοινωνίας που αντιμετωπίζει τους πολίτες της σαν ανηλίκους.

Όταν ο Χάρι γνώρισε την Μέγκαν. Μετά από μια σειρά στο Netflix και μια μπεστ σέλερ αυτοβιογραφία, η δημοτικότητα του δούκα και της δούκισσας του Σάσσεξ βρίσκεται στο ναδίρ. Το πιο δημοφιλές ζευγάρι της βρετανικής βασιλικής οικογένειας πρέπει να επανεφεύρει τον εαυτό του, σε μια εποχή που όλα συγχωρούνται εκτός από το να είσαι προβλέψιμος και βαρετός. Της Κατερίνας Αγγελιδάκη.

Για μένα, ο Έλβις. Ο Γιώργος-Ίκαρος Μπαμπασάκης γράφει για τον Έλβις Πρίσλεΐ «που προλόγισε όλη τη μουσική σκηνή και όλα τα στυλ της νεολαίας που εναλλάχθηκαν από την αυγή της δεκαετίας του 1950 έως σήμερα, μιας και οι πάντες, από τον Νικ Κέιβ και τον Ντέβιντ Μπάουι μέχρι τον Μπόνο και τον άλλο Έλβις, τον Κοστέλο, έχουν στην ψυχή τους το ανεξίτηλο τατουάζ του επιτεύγματός του».

Γουίλιαμ Φρίντκιν: Ήταν θαυμαστής του Αγγελόπουλου. Ο Αντώνης Μποσκοΐτης γράφει για τον σπουδαίο σκηνοθέτη του «Εξορκιστή», αναφορά στο είδος του μεταφυσικού τρόμου, αλλά και σημαντικών αστυνομικών φιλμ,  που ανανέωσε το αμερικάνικο σινεμά τη δεκαετία του 70. Και οι ταινίες του «Ψωνιστήρι» και «Ο άνθρωπος από τη Γαλλία» επιβεβαιώνουν ότι ήταν μια διάνοια της έβδομης τέχνης.

Φάργκο: Ψάξε, ψάξε, δε θα το βρεις. Μπορεί εκεί να εκτυλίσσεται η ιστορία της ταινίας των αδερφών Κοέν, αλλά δεν κατάφεραν να γυρίσουν ούτε μία σκηνή λόγω έλλειψη…καλοκαιρίας. Ο Κωνσταντίνος Καΐμάκης γράφει για την ιστορία του φιλμ που βασίζεται στο θεματικό σήμα κατατεθέν του σινεμά τους: ένα αποτυχημένο έγκλημα που στραβώνει άσχημα. Στις αίθουσες σε επανέκδοση στις 17 Αυγούστου.

Έσβησε «Το χαμόγελο της Λιζέττας». Στα 71 της πέθανε η εξαιρετική ερμηνεύτρια Λιζέτα Νικολάου. Ο Αντώνης Μποσκοΐτης γράφει για την πορεία της τραγουδίστριας που ταυτίστηκε με τον Βασίλη Τσιτσάνη και τον Γιάννη Μαρκόπουλο.

 

Ετικέτες