Αποκαλύψεις από Σπίρτζη: «Λεωφορεία έβγαιναν εκτός κυκλοφορίας από σαμποτάζ»

Αποκαλύψεις από Σπίρτζη: «Λεωφορεία έβγαιναν εκτός κυκλοφορίας από σαμποτάζ»

Μπαράζ αποκαλύψεων από τον Χρήστο Σπίρτζη στην Επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου της Βουλής. Ο υπουργός Μεταφορών έκανε λόγο για ύπαρξη κυκλωμάτων στις αστικές συγκοινωνίες, επικαλούμενος πόρισμα της ΟΣΥ.

Για τον αμαρτωλό ΟΑΣΘ, έφερε στο «φως» την ύπαρξη διακριτού τραπεζικού λογαριασμού για την ανανέωση των λεωφορείων, στον οποίο αντί να υπάρχουν 38 εκατ. ευρώ, υπήρχαν μόλις 700 ευρώ.

«Τελευταία, ενημερώθηκα για ένα πόρισμα που υπάρχει από Επιτροπή της ΟΣΥ, όπου εδώ προκύπτουν και άλλα κυκλώματα μέσα στο χώρο των αστικών συγκοινωνιών που για τους δικούς τους λόγους δεν επιτρέπουν σε λεωφορεία που πρέπει να είναι σε κυκλοφορία, να είναι σε κυκλοφορία» είπε εισαγωγικά ο κ. Σπίρτζης και εξήγησε πως τα συγκεκριμένα κυκλώματα δεν επιτρέπουν τη συντήρηση των λεωφορείων με διάφορα άλλοθι. «Έχει μεγάλο ενδιαφέρον γιατί στο χώρο της ΟΣΥ έχουμε δεχθεί πολύ μεγάλη κριτική για ανυπαρξία ανταλλακτικών και αποδείχθηκε ότι υπήρχαν ανταλλακτικά» κατήγγειλε και υποστήριξε ότι «αποδεικνύεται πως σε λεωφορεία που έβγαιναν εκτός κυκλοφορίας υπήρχε σαμποτάζ από μέσα. Δηλαδή, χτύπημα με σφυρί στα τακάκια ενός λεωφορείου…». Πρόσθεσε, επίσης, ότι υπάρχουν κυκλώματα που σαμποτάρουν τη λειτουργία των αστικών συγκοινωνιών. «Πρώτη φορά το ακούτε;» διερωτήθηκε και ξεκαθάρισε ότι μετά το πόρισμα της Επιτροπής της ΟΣΥ θα ακολουθηθεί η δικαστική διαδικασία.

Άδεια ταμεία στον ΟΑΣΘ

Όσον αφορά τον αμαρτωλό ΟΑΣΘ, ο υπουργός δήλωσε πως υπήρχε ένα κεντρικό σύστημα πολιτικού στρατού με πάνω από 2.500 εργαζόμενους και με κόστος πολλαπλάσιο από της Αθήνας, το οποίο συντηρούσε πολλές εταιρίες γύρω από τις συγκοινωνίες για δεκαετίες. Αποκάλυψε δε την ύπαρξη ενός διακριτού τραπεζικού λογαριασμού του ΟΑΣΘΗ για την ανανέωση του στόλου, που -όπως επισήμανε- αντί να έχει 38 εκατ. ευρώ αποθεματικό, είχε μόλις… 700 ευρώ.

Documento Newsletter