Η ταινία του Βύρωνα Κριτζά για το συγκρότημα των 00ς και η δυναμική ματιά της Αμερικανίδας σκηνοθέτριας και φωτογράφου ξεχώρισαν τις τελευταίες μέρες στο 27ου Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης.
Το βράδυ της περασμένης Παρασκευής το φεστιβάλ αφέθηκε στους ρυθμούς των Κόρε.Ύδρο. Αφορμή για αυτό ήταν η προβολή του ντοκιμαντέρ «Εδώ Μιλάνε για Λατρεία» του πρωτοεμφανιζόμενου σκηνοθέτη Βύρωνα Κριτζά ο οποίος μέσα στα 89′ που διαρκεί η ταινία, κατάφερε να αποδώσει απολαυστικά τις διαστάσεις αλλά και το χρονικό της μουσικής μπάντας από την Κέρκυρα που σημάδεψε τη μουσική σκηνή της χώρας στα 00ς. Το φιλμ που συμμετέχει στο Διαγωνιστικό Newcomers παίχτηκε σε δύο κατάμεστες από κόσμο προβολές και θα βγει σε λίγες μέρες και στις αθηναϊκές αίθουσες. Αν κρίνουμε από την αποδοχή του φιλμ στο φεστιβάλ, μάλλον θα έχει θετική πορεία και στο εμπορικό κύκλωμα.
Εξαιρετικά δημοφιλής αποδείχτηκε στη συμπρωτεύουσα και η σημαντική σκηνοθέτρια και φωτογράφος Λόρεν Γκρίνφιλντ. Οι ταινίες της για την απομυθοποίηση του αμερικανικού ονείρου αλλά και των αδιεξόδων της generation Z, κέντρισαν το ενδιαφέρον του κοινού. Επίσης δεν πέρασε άνευ σχολιασμού η ικανότητα της επίσημης προσκεκλημένης του φεστιβάλ να επικοινωνεί άψογα με το κοινό τόσο στο masterclass που παρέδωσε όσο και τα Q & A που ακολούθησαν μετά από τις προβολές των ταινιών της. Ειδικής αξίας ήταν η νέα σειρά ντοκιμαντέρ της με τίτλο «Κοινωνικές σπουδές/ Social studies», ένα καινοτόμο πρωτοποριακό πείραμα που μεταξύ άλλων ερευνά τις επιπτώσεις της χρήσης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης αλλά και την αδυναμία των σημερινών εφήβων να βρουν σκοπό και προορισμό στην επισφαλή ζωή τους.
Διαβάστε επίσης
Τραμπ: «Ο χρόνος σας έχει τελειώσει» – Επίθεση ΗΠΑ στους Χούθι της Υεμένης
Καιρός: «Καλοκαίρι» και την Κυριακή – «Βουτιά» ο υδράργυρος από Δευτέρα
Κυβέρνηση Predator-ιανών και υβριστών των Τεμπών – Την Κυριακή στο Documento
Λακαφώσης για Έγκλημα στα Τέμπη: Η ανάκριση δεν κοιτάει και τις δύο πλευρές για τα αίτια της έκρηξης