Αέρα… Ισπανίας στη Θεσσαλονίκη φέρνει το λογότυπο του Μετρό Θεσσαλονίκης, το οποίο κόστισε 30.000 ευρώ με απευθείας ανάθεση.
Και εξηγούμαστε. Το λογότυπο, το οποίο σύμφωνα με τον υπουργό συνδυάζει «την παράδοση με τη μοντέρνα αισθητική», είναι ίδιο με το λογότυπο του εστιατορίου Magus Gastrobar στη Las Galletas της Τενερίφης.
Μάλιστα, ο Χρήστος Σταϊκούρας κατά την παρουσίασή του, επεσήμανε ότι το το πεζόγραμμα «μ» επιλέχθηκε ώστε να παραπέμπει άμεσα στο μετρό, αλλά ταυτόχρονα να διαφέρει από το «Μ» κεφαλαίο.
Σίγουρα όμως δεν διαφέρει από το λογότυπο του εστιατορίου.
«Είναι το “μ” απλοποιημένο από το βυζαντινό “μ” ώστε συνδυάζει την αυθεντικότητα, την καθαρότητα και την αναγνωρισιμότητα σε ένα σύγχρονο σύστημα μεταφορών, ώστε να είναι ευανάγνωστο σε κάθε του χρήση» είχε πει χαρακτηριστικά.
Απορίας άξιο είναι εάν και το λογότυπο του εστιατορίου κόστισε 30.000 ευρώ…
Ελπίζουμε μόνο μην μπερδευτεί κανένας Ισπανός και ψάχνει στις στάσεις του Μετρό Θεσσαλονίκης να φάει στο Magus Gastrobar.
Διαβάστε σχετικά
Μετρό Θεσσαλονίκης: Αυτό είναι το λογότυπο – «Απλοποιημένο από το βυζαντινό ‘μ’» (Photos)
«Πλάκα με κάνεις;»: Το Twitter τρολάρει το λογότυπο του Μετρό Θεσσαλονίκης