Το νέο κίνημα των Homies, παρέα με την αγαπημένη FIX Άνευ, πρωταγωνίστησαν σε μία branded content ενέργεια που σχεδίασε και υλοποίησε η DPG Digital Media, και μας μύησαν σε όλα εκείνα τα «άνευ» που κάποιες φορές είναι καλύτερα από τα «με».
Mε τίτλο: «ΑΝΕΥ… η νέα τάση των Homies» και όχημα το αγαπημένο γυναικείο site, Queen.gr, η DPG Digital Media με την υποστήριξη της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας και σε συνεργασία με την UΜ, αφουγκραζόμενη τα «σημεία των καιρών», δημιούργησε μία σειρά videos, native άρθρων, Instagram polls και facebook memes, με στόχο να παροτρύνει τους αναγνώστες να συμμετέχουν στο κίνημα των Homies: να δοκιμάσουν και να εντάξουν στη ζωή τους συνήθειες που θα κρατήσουν άνευ αμφιβολίας.. όπως να μαγειρέψουν άνευ συνταγής, να βγουν άνευ makeup, να διαμορφώσουν το χώρο τους άνευ ειδικών, αναδεικνύοντας και το motto της καμπάνιας της FIX Άνευ “γιατί στη ζωή κάποια «άνευ» είναι καλύτερα από αρκετά με».
Η ενέργεια παρέμεινε στον αέρα για έναν μήνα, επικοινωνήθηκε με branded promo boxes από τις κεντρικές σελίδες των site Queen.gr, Newsbomb.gr, Mothersblog.gr, Ratpack.gr και Gossip–tv.gr ενώ παράλληλα υποστηρίχθηκε μέσα από έντονη social media campaign σε facebook και instagram με hashtag #FIXANEFHOMIES, σημειώνοντας μεγάλη ανταπόκριση από τους επισκέπτες των site.