Πολλές έξυπνες και αποδοτικές τεχνολογίες διαθέτει πλέον το Nissan Navara, με την εταιρεία να δίνει στη δημοσιότητα περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά.
Από πέντε χρόνια ή 160.000 χιλιομέτρων εργοστασιακή εγγύηση συνοδεύεται το Nissan Navara pick-up, με την εταιρεία να το διαθέτει πλέον σε όλη την Ευρώπη. Το αυτοκίνητο εφοδιάζεται με ένα νέο 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, η ανάρτηση είναι αναβαθμισμένη, επιτρέποντας πιο άνετη μετακίνηση και χειρισμό, ενώ τόσο εμπρός όσο και πίσω, το σύστημα πέδησης περιλαμβάνει δίσκους. Η αναβαθμισμένη ανάρτηση σημαίνει πως το αυτοκίνητο μπορεί να φορτωθεί με βαρύτερα φορτία, ενώ χάρη στο Intelligent Trailer Sway Assist, η ρυμούλκηση γίνεται ευκολότερη.
Ο κινητήρας είναι twin-turbo και έρχεται σε δύο εκδόσεις με ισχύ 163PS / 120kW και 190PS / 140kW. Η ροπή έχει αυξηθεί κατά 22Nm, στα 425 δηλαδή, χάρη στην υιοθέτηση δύο turbo και όχι ενός. Το μοτέρ διαθέτει ατσάλινα πιστόνια με τεχνολογία Diamond-Like Carbon Coating στα ελατήριά τους, ενώ έχει μειωθεί και η σχέση συμπίεσης στα 15:1 (15:4 προηγουμένως). Το σύστημα έγχυσης έχει αυξηθεί από τα 2.000 στα 2.200 bar, χάρη στη νέα πιο ακριβής και αποδοτική αντλία. Αναβαθμισμένο είναι και το σύστημα ψύξης, ενώ αυτό της εξαγωγής εφοδιάζεται με Diesel Particle Filter (DPF) και Selective Catalytic Reduction (SCR). Είναι πιο συμπαγές και μειώνει τα οξείδια του αζώτου, γνωστότερα ως NOx.
Σχετικά με το κιβώτιο, η όπισθεν έπεται της πρώτης σχέσης, με την αναλογία να έχει βελτιωθεί για περισσότερη εξοικονόμηση και λιγότερους θορύβους. Αναφορικά με το 7τάχυτο αυτόματο, βελτιώνει την άνεση και την απόκριση.
Το Navara pick-up εξοπλίζεται με τη δεύτερη γενιά πολλαπλών συνδέσμων στην πίσω ανάρτηση, τεχνολογία που εφαρμόστηκε στο King Cab. Το King Cab έτσι, μπορεί να δεχτεί περισσότερο φορτίο από 55 έως 95 κιλά ανάλογα με την έκδοση, έχοντας χωρητικότητα φόρτωσης 1.165 κιλών, με το μικτό βάρος να είναι 3.200. Το Double Cab εμφανίζει αύξηση 54-114 κιλών ανάλογα με την έκδοση, με τη χωρητικότητα να φτάνει στα 1.115-1.180, με το μέγιστο επιτρεπόμενο μικτό βάρος να είναι τα 3.250.
Η εμπρός ανάρτηση βοηθά τη διεύθυνση να είναι πιο άνετη και σε συνδυασμό την ανύψωση των 25mm της πίσω με τα δύο σταδίων ελατήρια, κάνει το όχημα να φαίνεται πιο δυναμικό.
Οι δίσκοι των εμπρός φρένων έχουν αυξηθεί από τα 296 στα 320mm, ενώ οι πίσω έχουν αντικαταστήσει τα ταμπούρα και έχουν διάσταση 308mm. Έτσι, βελτιώνεται η αίσθηση στο πεντάλ και μειώνονται η απόσταση πέδησης, οι θόρυβοι και η φθορά. Παράλληλα μειώνεται και κατά 40% η πίεση που ασκείται στο πεντάλ.
Αναφορικά με το σύστημα Intelligent Trailer Sway Assist, προβλέπει την κλίση του ρυμουλκούμενου και την περιστροφή στο όχημα, κάνοντας μικρές διορθώσεις στην πέδηση του κάθε τροχού, μειώνοντας παράλληλα τη ροπή, ώστε να επανέλθει ο έλεγχος του οχήματος και του ρυμουλκούμενου. Τα συστήματα Intelligent Emergency Braking, Hill Start Assist, Hill Descent Control και Intelligent Around View Monitor, είναι κι αυτά παρόντα.
Το NissanConnect περιλαμβάνει το Alliance In-Vehicle Connectivity (A-IVC) και σε γενικές γραμμές παρατηρείται αναβάθμιση σε πολλούς τομείς. Η νέα οθόνη είναι οκτώ ιντσών αντί των επτά πριν, λειτουργεί με αφή και είναι πιο άμεση. Από εκεί και πέρα, ανταλλαγή δεδομένων γίνεται με την εφαρμογή NissanConnect Services χωρίς τη διασύνδεση τηλεφώνου, ενώ το TomTom Maps εξασφαλίζει σωστή πληροφόρηση από το σύστημα πλοήγησης. Το νέο σύστημα είναι συμβατό με τα Apple CarPlay και Android Auto.
Οι τροχοί του έχουν αυξηθεί στις 17 ίντσες από τις 16 στις πιο χαμηλές εκδόσεις, με τις υψηλότερες από τη μεριά τους να περιλαμβάνουν προβολείς LED με μαύρο μεταλλικό πλαίσιο, αντικαθιστώντας το προηγούμενο χρωμιωμένο.
Πηγή: Nissan