Αμετανόητος Γεραπετρίτης: «Το προξενείο δεν είναι γκαλερί»

Αμετανόητος Γεραπετρίτης: «Το προξενείο δεν είναι γκαλερί»

Να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα προσπάθησε ο Γιώργος Γεραπετρίτης με το κατέβασμα ενός έργου τέχνης από έκθεση στο προξενείο της Νέας Υόρκης, επειδή το ζήτησαν ακροδεξιοί και αυτός υπέκυψε.

Ο υπουργός Εξωτερικών ανέφερε στην ΕΡΤ πως «η ανάρτηση των εκθεμάτων δεν έγινε σε εκθεσιακό χώρο, αλλά στον χώρο του προξενείου. Δεν επρόκειτο, δηλαδή, για ειδικό χώρο. Το κάθε έργο βρίσκεται στο πεδίο της ελευθερίας της Τέχνης. Εδώ όμως δεν πρόκειται για μια γκαλερί».

Δεν σκέφτηκε ούτε τον συμβολισμό της «ροζ σημαίας» της Γεωργίας Λαλέ για τη βία εναντίον των γυναικών και τις γυναικοκτονίες ούτε ότι πολλές άλλες φορές και όχι μόνο στην Ελλάδα, σημαίες έχουν έχουν γίνει η βάση για έργα τέχνης χωρίς αυτό να ενοχλεί. Ακόμη, οι εκθέσεις τέχνης σε προξενεία διεθνώς είναι μέρος της διπλωματίας και ως αρμόδιος υπουργός θα έπρεπε να το γνωρίζει.

Διαβάστε επίσης: Ροζ σημαία: Στη Βουλή από τον ΣΥΡΙΖΑ η λογοκρισία Γεραπετρίτη στο έργο της Γεωργίας Λαλέ

Οταν ακόμη και ο Αδωνης Γεωργιάδης δηλώνει ότι δεν είναι προσβλητικό το έργο, αλλά ο Γ. Γεραπετρίτης επιμένει, σημαίνει ότι απλώς δεν θέλει να υποχωρήσει, και σε πείσμα της πραγματικότητας θα ακολουθήσει τους ακροδεξιούς στον κατήφορο κατά της τέχνης και των συμβολισμών της.

«Η ουσία του είναι ένα κοινωνικό μήνυμα, δεν το περνάω αψήφιστα αυτό. Εμένα με αγγίζει …», είπε ο Αδωνης Γεωργιάδης, βγαίνοντας από… αριστερά στον Γιώργο Γεραπετρίτη που αμύνεται απεγνωσμένα.

«Το να χαρακτηρίζομαι ακροδεξιός ή ανελεύθερος δεν έχει ανταπόκριση στην πραγματικότητα», είπε ο υπουργός Εξωτερικών.

Αν χαρακτηριστεί «υποκλινόμενος» σε ακροδεξιούς (και Ερντογάν) θα το καταλάβει ίσως;

Διαβάστε επίσης: Επιλεκτική ευαισθησία Μητσοτάκη: Όταν καμάρωνε μπροστά σε παραποιημένη σημαία από μέταλλο (Photos)

Ο Γεραπετρίτης υποκλίθηκε και στην ακροδεξιά και στον μισογυνισμό

Documento Newsletter