Ως «τσάμπα διαφήμιση» στις μεγάλες αλυσίδες σουπερμάρκετ, εις βάρος των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, χαρακτήρισε ο Νίκος Κοτζιάς την κυβερνητική καμπάνια και τις «φιέστες» για το καλάθι του νοικοκυριού.
Ο πρώην υπουργός Εξωτερικών, επί κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ και επικεφαλής του «ΠΡΑΤΤΩ», χαρακτήρισε το νέο μέτρο ως «καλάθι της ακρίβειας», σημειώνοντας ότι πρόκειται για μία «καμπάνια υπέρ των μεγάλων και των πολυεθνικών».
Η ανάρτηση του Νίκου Κοτζιά
Η καμπάνια για το «καλάθι της ακρίβειας» είναι μια τσάμπα διαφήμιση για τις μεγάλες αλυσίδες των σουπερμάρκετ σε βάρος των μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων στον χώρο, από τα μανάβικα μέχρι τα μπακάλικα. Είναι άλλη μια διαφημιστική καμπάνια υπέρ των μεγάλων και των πολυεθνικών.
Η καμπάνια για το "καλάθι της ακρίβειας" είναι μια τσάμπα διαφήμιση για τις μεγάλες αλυσίδες των σουπερμάρκετ σε βάρος των μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων στον χώρο, από τα μανάβικα μέχρι τα μπακάλικα. Είναι άλλη μια διαφημιστική καμπάνια υπέρ των μεγάλων και των πολυεθνικών
— Nikos Kotzias (@NikosKotzias) November 3, 2022