«Αιχμή» Παυλάκη για το άνοιγμα των σχολείων: Θα κολλήσουν όλα τα παιδιά και θα μολύνουν τους υπόλοιπους στο σπίτι

«Αιχμή» Παυλάκη για το άνοιγμα των σχολείων: Θα κολλήσουν όλα τα παιδιά και θα μολύνουν τους υπόλοιπους στο σπίτι

«Ράπισμα» στην, όπως όλα δείχνουν, ειλημμένη κυβερνητική απόφαση, να ανοίξουν τα σχολεία στις 10 Ιανουαρίου, αποτελεί τοποθέτηση του Γιώργου Παυλάκη.

Με ανάρτησή του στο Facebook, ο γιατρός – ερευνητής στις ΗΠΑ, τονίζει πως θα κολλήσουν όλα τα παιδιά, η διδακτική διαδικασία θα διαταραχθεί σοβαρά και γρήγορα και τα παιδιά θα μολύνουν και τους υπόλοιπους στο σπίτι και θα νοσήσουν…

«Τι θα γίνει αν καθυστερήσει το άνοιγμα των σχολείων για 1-2 εβδομάδες? Η ελπιδα είναι ότι θα περάσει γρήγορα η κορυφή του επιδημικού κύματος και τα σχολεία θα ανοίξουν σίγουρα κάτω από καλύτερες συνθήκες. Όπως έχουμε πει, το τσουνάμι δεν βαστάει πολύ αλλά μπορεί να αφήσει πίσω του καταστροφή. Οι λιγότερες μολύνσεις θα βοηθήσουν την ταχύτερη λήξη του τσουναμιου. Θα γλυτώσουν επίσης όσα σπιτικά έχουν μείνει αμόλυντα αν τα παιδιά τους δεν γυρίσουν μολυσμένα. Θα γλυτωσουν και εκατοντάδες χιλιάδες παιδιά την μόλυνση πριν εμβολιαστούν», εξηγεί.

«Τώρα για 1-2 εβδομάδες μας έπιασε η βιασύνη να μολύνουμε όλα τα παιδιά πριν εμβολιαστούν. Αυτό θα έχει σαν αποτέλεσμα πολλές παιδιατρικές περιπτώσεις.
Τα μακροχρόνια επακόλουθα της μόλυνσης δεν είναι γνωστά, αλλά ξέρουμε ότι ο ιός αφήνει πολλά προβλήματα σε ένα σημαντικό ποσοστό ανθρώπων που έχουν χρόνια νόσο», τονίζει.

Ακόμα, αφήνει αιχμές και για την εισήγηση της κυβέρνησης στους λοιμωξιολόγους: «Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί όσοι ξέρουν από οικονομικά της υγείας δεν εξηγούν στην κυβέρνηση το συνολικό κόστος της επιδημίας που είναι χαμένες ζωές, χαμένα χρόνια εργασίας, υποστήριξη χρόνιων ασθενών κλπ. Από αυτή τη σκοπιά, περιοριστικα μέτρα και κλεισιματα που διαρκούν εβδομάδες ακούγονται πολύ συμφέροντα από οικονομικής απόψεως.
Υποθέτω ότι οι επιδημιολόγοι των επιτροπών κάνουν εισήγηση στην κυβέρνηση, τώρα άκουσα ότι η κυβέρνηση θα κάνει την εισήγηση και οι επιδημιολόγοι θα την εγκρίνουν. Ιδωμεν…»

Αναλυτικά η ανάρτησή του:

«Για τα σχολεία:
Να ανοίξουν. Θα κολλήσουν όλα τα παιδιά, δηλαδή σε μερικές μέρες θα κλείσουν πολλές τάξεις αν βγει ο κανόνας ότι η τάξη κλείνει με 30% μολυσμένους. Άρα η διδακτική διαδικασία θα διαταραχτεί σοβαρά και γρήγορα, οι γονείς θα πρέπει να έχουν απρόβλεπτα προβλήματα από τη μόλυνση που θα επηρεάζει τη δουλειά τους.
Τα μολυσμένα παιδιά θα γυρίσουν και θα κάτσουν στο σπίτι, όποτε όλοι οι υπόλοιποι στο σπίτι θα μολυνθούν και θα νοσήσουν.
Τι θα γίνει αν καθυστερήσει το άνοιγμα των σχολείων για 1-2 εβδομάδες? Η ελπιδα είναι ότι θα περάσει γρήγορα η κορυφή του επιδημικού κύματος και τα σχολεία θα ανοίξουν σίγουρα κάτω από καλύτερες συνθήκες. Όπως έχουμε πει, το τσουνάμι δεν βαστάει πολύ αλλά μπορεί να αφήσει πίσω του καταστροφή. Οι λιγότερες μολύνσεις θα βοηθήσουν την ταχύτερη λήξη του τσουναμιου. Θα γλυτώσουν επίσης όσα σπιτικά έχουν μείνει αμόλυντα αν τα παιδιά τους δεν γυρίσουν μολυσμένα. Θα γλυτωσουν και εκατοντάδες χιλιάδες παιδιά την μόλυνση πριν εμβολιαστούν.
Τα περασμένα χρόνια σας έλεγα περιμένετε να μολυνθειτε εμβολιασμένοι. Κάντε πρώτα το εμβόλιο γιατί αυτό θα δώσει τεράστια προστασία. Αυτό βγαίνει αληθινό. Τώρα για 1-2 εβδομάδες μας έπιασε η βιασύνη να μολύνουμε όλα τα παιδιά πριν εμβολιαστούν. Αυτό θα έχει σαν αποτέλεσμα πολλές παιδιατρικές περιπτώσεις.
Τα μακροχρόνια επακόλουθα της μόλυνσης δεν είναι γνωστά, αλλά ξέρουμε ότι ο ιός αφήνει πολλά προβλήματα σε ένα σημαντικό ποσοστό ανθρώπων που έχουν χρόνια νόσο.
Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί όσοι ξέρουν από οικονομικά της υγείας δεν εξηγούν στην κυβέρνηση το συνολικό κόστος της επιδημίας που είναι χαμένες ζωές, χαμένα χρόνια εργασίας, υποστήριξη χρόνιων ασθενών κλπ. Από αυτή τη σκοπιά, περιοριστικα μέτρα και κλεισιματα που διαρκούν εβδομάδες ακούγονται πολύ συμφέροντα από οικονομικής απόψεως.
Υποθέτω ότι οι επιδημιολόγοι των επιτροπών κάνουν εισήγηση στην κυβέρνηση, τώρα άκουσα ότι η κυβέρνηση θα κάνει την εισήγηση και οι επιδημιολόγοι θα την εγκρίνουν. Ιδωμεν…»

Documento Newsletter