Καθυστερήσεων και παρατράγουδων συνέχεια για την Aegean αυτή τη φορά σε πτήση από την Κύπρο με προορισμό την Αθήνα. Σύμφωνα με καταγγελία που έγινε στο documentonews.gr, στις 16/5 η πτήση 909 ήταν προγραμματισμένη να αναχωρήσει από τη Λάρνακα στις 21:00 το βράδυ με προορισμό το «Ελευθέριος Βενιζέλος». Η προγραμματισμένη άφιξη του αεροσκάφους ήταν στις 22:45, όμως η Aegean είχε… άλλα σχέδια. Αρχικά επιβίβασε τους επιβάτες στο αεροσκάφος και τους ενημέρωσε (μέσω μηνύματος στο Viber) πως η πτήση θα αναχωρήσει στις 21:45.
Στη συνέχεια, ο πιλότος ενημέρωσε ξανά τους επιβάτες πως η αναχώρηση της πτήσης πήρε αναβολή για άλλα 25 λεπτά τα οποία έγιναν… 2 ώρες. Εν τέλει το αεροσκάφος αναχώρησε την ώρα που ήταν προγραμματισμένο να προσγειωθεί στην Αθήνα, στις 22:45. Μάλιστα όπως αναφέρεται στην καταγγελία, η εταιρεία δεν τοποθέτησε ούτε τη φυσούνα στην αποβίβαση, αλλά μετέφερε τους επιβάτες με λεωφορείο.
Φυσικά, ούτε λόγος, από την εταιρεία, για αποζημίωση.
Η εικόνα που… άργησε να κάνει check-in
Όχι στο Ιράν… αλλά στην Ελλάδα 2.0. Τον περασμένο Νοέμβριο με απόφαση της εταιρείας η εικόνα της Παναγίας της Παρηγορήτριας καθυστέρησε μια ολόκληρη πτήση δημιουργώντας ένα σκηνικό που θύμιζε επιθεώρηση. Το βράδυ της Κυριακής 12 Νοεμβρίου, η πτήση Α3 909 της Aegean από Λάρνακα για Αθήνα, ήταν προγραμματισμένη για τις 20:35. Η εταιρεία δυο ώρες πριν την πτήση ανακοίνωσε ότι η αναχώρηση θα γίνει στις 20:45. Περίπου 200 επιβάτες ενημερώθηκαν ότι η πύλη επιβίβασης άνοιξε (πύλη 42) και περίμεναν να επιβιβαστούν ως τις 21:00 χωρίς να γνωρίζουν γιατί υπήρχε καθυστέρηση. Λίγο μετά της 21:00 ξαφνικά εμφανίστηκαν ιερείς και Κύπριοι Αστυνομικοί, οι οποίοι μετέφεραν πάνω σε καροτσάκι αποσκευών σε βελούδινο περιτύλιγμα μια τεράστια εικόνα.
Διαβάστε επίσης: Η Aegean καθυστέρησε πτήση μιάμιση ώρα για να επιβιβαστεί… εικόνα
Μόλις εμφανίστηκε η πομπή οι συνοδοί εδάφους ανακοίνωσαν την επιβίβαση. Το απαράδεκτο της υπόθεσης ήταν πως η εικόνα που μεταφερόταν από την αντιπροσωπία του Κυρίου παρέκαμψε την ουρά των επιβατών που περίμεναν επί ώρες και κατευθύνθηκε προς το αεροσκάφος. Ένα σκηνικό από σκετσάκι του Μίστερ Μπιν εξελίχθηκε μπροστά στα μάτια των επιβατών όταν οι συνοδοί της εικόνας προσπαθούσαν να οδηγήσουν το καροτσάκι μέσα στη φυσούνα, χωρίς να αποφύγουν τραγελαφικές καταστάσεις με την εικόνα να γλιστρά και να κινδυνεύει να πέσει. Μετά από μισή ώρα ακολούθησαν την εικόνα σχηματίζοντας ουρά σε ασυνήθιστες για αεροδρόμιο συνθήκες. Όποιος έμπαινε στο αεροπλάνο αντίκριζε την εικόνα στο βελούδινο περιτύλιγμα δεμένη με ζώνη ασφαλείας στην πρώτη θέση. Το αεροσκάφος εν τέλει αναχώρησε στις 22:00, δηλαδή μιάμιση ώρα μετά την προγραμματισμένη ώρα. Στην ανακοίνωση του ο κυβερνήτης, ούτε απολογήθηκε για την καθυστέρηση, ούτε ζήτησε συγγνώμη. Αντιθέτως ξεκίνησε λέγοντας «καλωσορίζουμε στην πτήση μας την Παναγία την Παρηγορήτρια. Ελπίζουμε να μας βοηθήσει σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς που περνάμε».
Στην ανακοίνωση ωστόσο που έκανε στα αγγλικά, ο κυβερνήτης απέφυγε να αναφερθεί στην εικόνα που ήταν ο πραγματικός λόγος καθυστέρησης και απλά ζήτησε συγγνώμη για την καθυστέρηση. Το αεροπλάνο έφτασε στην Αθήνα στις 23:42 με τους επιβάτες να έχουν εξουθενωθεί.
Έχασαν ολόκληρο ζώο λες και ήταν βαλίτσα
Τα παρατράγουδα συνεχίστηκαν για την εταιρία που η κυβέρνηση Μητσοτάκη ενίσχυσε το 2020 με 120.000.000 ευρώ δίχως το Δημόσιο να πάρει έστω και μια μετοχή της. Με τις εικόνες μπορεί να πηγαίνει καλά η εταιρεία, αλλά με επιβάτες και ζώα όχι και τόσο. Τον Μάρτιο του 2024 στα Χανιά χάθηκε μια γάτα σε πτήση με ενδιάμεσο σταθμό την Αθήνα και τελικό προορισμό το Μόναχο. Το ζώο χάθηκε είτε στο αεροδρόμιο «Ιωάννης Δασκαλογιάννης», είτε στο αεροσκάφος. Η οικογένεια το είχε σώσει από το δρόμο και ήταν εν μέρει τυφλό. Όταν η πτήση έφτασε στην Αθήνα, το ζευγάρι αντιλήφθηκε πως η αγαπημένη τους Rodri , χάθηκε. «Χθες ήταν τα γενέθλια της κόρης μου, και το γατάκι που είχε σώσει από τα σκουπίδια και το οποίο πήγαινε για θεραπεία για να σώσει το ματάκι του, εξαφανίστηκε ανεξήγητα και ύποπτα σε αεροδρόμιο» έγραψε στην πρώτη ανάρτηση που έκανε η Mary Gomes στις 9 Μαρτίου.
Στην ανακοίνωσή της η αεροπορική εταιρεία, σημείωσε πως συνεργάζεται με τις Αρχές των αεροδρομίων, καταβάλλοντας κάθε δυνατή προσπάθεια για τον εντοπισμό της γάτας. Τέλος, ξεκαθάρισε πως δεν πρόσφερε ποτέ αποζημίωση ύψους 100 ευρώ στους κηδεμόνες της, αποδίδοντας τα όσα διαδίδονται στα social media σε ψεύτικο λογαριασμό που δεν έχει καμία σχέση με την εταιρεία. Πάντως σύμφωνα με την καταγγέλλουσα, Mary Gomes, οι υπάλληλοι της εταιρείας συμπεριφέρθηκαν απαξιωτικά λες και έχασε ένα ζευγάρι παντόφλες και παράλληλα φόρτωσαν άμεσα τα άλλα 2 κλουβιά που κουβαλούσε η οικογένεια στην πτήση-ανταπόκριση με το Μόναχο.
Σταθερή αξία τα διάφορα συμβάν στην Aegean, τόσο σταθερά όσο και τα πανάκριβα εισιτήριά της.