63ο φεστιβάλ κινηματογράφου Θεσσαλονίκης: Πλησιάζοντας το φινάλε με τηλεοπτικό άνοιγμα και ιαπωνικό σοκ

63ο φεστιβάλ κινηματογράφου Θεσσαλονίκης: Πλησιάζοντας το φινάλε με τηλεοπτικό άνοιγμα και ιαπωνικό σοκ
Φωτογραφία: Imdb.com

Γεμάτες αίθουσες, παράλληλα events και – το κυριότερο- αρκετές καλές ταινίες συνεχίζουν να κοσμούν το 63ο φεστιβάλ κινηματογράφου της Θεσσαλονίκης.

Μια από τις καινοτομίες του φετινού προγράμματος είναι το άνοιγμα στην τηλεόραση, πράγμα αδιανόητο πριν από λίγα χρόνια. Όμως το συνεχώς μεταβαλλόμενο τοπίο στην οικία ψυχαγωγία με την έλευση αρκετών ποιοτικών τηλεοπτικών σειρών που άνοιξαν την κουβέντα γύρω από το «τι είναι σινεμά και τι είναι τηλεόραση» οδήγησαν τους διοργανωτές να ανοίξουν τις πύλες του φεστιβάλ στην μικρή οθόνη με μια σειρά από εκδηλώσεις.

Αρχικά δόθηκε ένα από τα πιο ενδιαφέροντα masterclass του φετινού φεστιβάλ, στο πλαίσιο του αφιερώματος στην υποκριτική με τίτλο «Ποιος παίζει;/ Time to act» από τον Γάλλο ατζέντη Λοράν Γκρεγκουάρ, συνιδρυτή του παριζιάνικου πρακτορείου καλλιτεχνών Adequat. Αν το όνομα του δεν σας λέει πολλά, σκεφτείτε μόνο 3 λέξεις: «Call my agent». Ναι, ο εν λόγω κύριος είναι ο υπεύθυνος -ή καλύτερα η πηγή έμπνευσης- της ομότιτλης δημοφιλούς σειράς του Netflix και πρόσφερε ένα μάθημα υψηλού επιπέδου στους θεατές του Παύλου Ζάννα, μιλώντας για τα μυστικά του επαγγέλματος ενώ δεν παρέλειψε να εκμυστηρευτεί πικάντικα στιγμιότυπα από τις συναναστροφές του με κάποιους ιδιόρρυθμους σταρ.

Άπό τα event της χτεσινής μέρας ήταν οπωσδήποτε η ειδική προβολή του πρώτου επεισοδίου του νέου κύκλου της σειράς της Cosmote Tv «Η αρχή του τέλους» (η συνέχεια του «Έτερος εγώ»), παρουσία του σκηνοθέτη Σωτήρη Τσαφούλια στην κατάμεστη αίθουσα Τώνια Μαρκετάκη, με το κοινό να παραμένει στις αίθουσες μετά από την προβολή του ωριαίου επεισοδίου και να πολιορκεί τον δημιουργό του «Έτερος εγώ» με ερωτήσεις.

Στο κινηματογραφικό κομμάτι η προβολή του ψυχολογικού θρίλερ «The eternal daughter» της Τζοάνα Χογκ με την Τίλντα Σουίντον να παίζει στα δάχτυλα ένα ακόμη απαιτητικό ρόλο πρόσφερε καλοδεχούμενες ανατριχίλες στους θεατές, τα δυναμικά «Μπάσταρδα» του Νίκου Πάστρα ήταν η αφορμή για να λάβει χώρα το πιο εντυπωσιακό μέχρι στιγμής πάρτι του φετινού φεστιβάλ  ενώ το ιαπωνικό «Σχέδιο 75» της Τσι Χαγιακάουα είναι η μια συγκλονιστική μελέτη πάνω στο ζήτημα του υπερήλικου πληθυσμού της ασιατικής χώρας – με ακραίες αντιδράσεις από κάποιους ελεύθερους σκοπευτές που πυροβολούν τρόφιμους γηροκομείων- και το νόμο που ψήφισε η ιαπωνική κυβέρνηση για να βοηθά όσους ηλικιωμένους επιλέγουν την λύση της υποβοηθούμενης αυτοκτονίας!

Documento Newsletter