Αποδεικνύει έμπρακτα την προσήλωσή της στη συνεχή βελτίωση των καθημερινών διαδικασιών και υπηρεσιών προς όφελος πελατών και εργαζομένων.
Η Lidl Ελλάς διακρίθηκε για ακόμα μια χρονιά στα Sales Excellence Awards, τον θεσμό που αναδεικνύει τις κορυφαίες πρακτικές πωλήσεων από όλους τους επιχειρηματικούς κλάδους.
Συγκεκριμένα η εταιρεία απέσπασε στη φετινή διοργάνωση:
– Gold βραβείο στην ενότητα Τμήμα Πωλήσεων της Χρονιάς στο «Λιανεμπόριο Καταναλωτικών Αγαθών (FMCG)» για το έργο «AutoDispo», ένα αυτοματοποιημένο σύστημα παραγγελίας που έχει στόχο την αναβάθμιση της ποιότητας εργασίας, διασφαλίζοντας τη διαθεσιμότητα των προϊόντων, αλλά και μια παραγωγική και αποδοτική εφοδιαστική αλυσίδα, επενδύοντας ταυτόχρονα στη μείωση της σπατάλης τροφίμων, συνεισφέροντας στην αναβάθμιση της αγοραστικής εμπειρίας των καταναλωτών και στη βελτίωση της καθημερινότητας των διοικητικών ομάδων των καταστημάτων.
– Gold βραβείο στην ενότητα «Τεχνολογίες Οργάνωσης & Διαχείρισης του Τμήματος Πωλήσεων» για το έργο «PEP 2.0 – Αυτοματοποιήσεις στη δημιουργία εργασιακού πλάνου», το οποίο επιτρέπει τη γρήγορη κατάρτιση ενός λεπτομερούς προγράμματος εργασίας, διασφαλίζοντας τις ανάγκες των εργαζομένων, τη νομική συμμόρφωση και φυσικά την κάλυψη των λειτουργικών αναγκών των καταστημάτων.
– Gold βραβείο στην ενότητα «Εξυπηρέτηση – Ικανοποίηση Πελατών» για το έργο «Cockpit Ταμείων», το οποίο εξοπλίζει κατάλληλα τις διοικητικές ομάδες των καταστημάτων, ώστε μέσα από τον καθημερινό προγραμματισμό εργασιών να διασφαλίζουν την πληρότητα των εργαζομένων στα ταμεία και να ελαχιστοποιούν τον χρόνο αναμονής των πελατών σε αυτά.
– Silver βραβείο στην ενότητα «Υιοθέτηση & Αξιοποίηση Βέλτιστων Πρακτικών» και πάλι για το έργο «PEP 2.0 – Αυτοματοποιήσεις στη δημιουργία εργασιακού πλάνου».
Η Lidl Ελλάς συνεχίζει να πρωτοπορεί, βελτιστοποιώντας καθημερινές διαδικασίες προς όφελος των εργαζομένων και των πελατών της και αποδεικνύοντας ότι η προσήλωσή της στη συνεχή βελτίωση είναι αυτό που την οδηγεί στον δρόμο για ένα καλύτερο αύριο.