Με απόλυτη επιτυχία και χαρά για τους τετράποδους φίλους ολοκληρώθηκε το πρώτο #WeAreBetterWithPets, το Σαββατοκύριακο 19-21 Μαῒου στο Costa Navarinο, υπό την αιγίδα της Nestlé Purina και την υποστήριξη του Navarino Pet Community.
Σκοπός μίας ακόμα πρωτοβουλίας του project Pets on the Go, μιας ευρύτερης καμπάνιας που στόχο έχει να διευκολύνει τις διακοπές μαζί με τα αγαπημένα μας κατοικίδια, ήταν η εκπαίδευση, η φροντίδα και η προώθηση της υιοθεσίας αδέσποτων κατοικίδιων ζώων.
Στο πρώτο #WeAreBetterWithPets είχαν την ευκαιρία να συμμετέχουν τόσο οι σκύλοι που φιλοξενούνται στο καταφύγιο του Navarino Pet Community όσο και οι επισκέπτες με τους σκύλους τους.
Σε ένα διαδραστικό πάρκο εκπαίδευσης που στήθηκε από τη Nestlé Purina για τις ανάγκες της εκδήλωσης και θα συνεχίσει τη λειτουργία του και μετά από αυτήν, τα φιλοξενούμενα αδέσποτα του Navarino Pet Community, καθώς και οι επισκέπτες με τα κατοικίδια τους, είχαν τη δυνατότητα να συμμετέχουν σε ειδικά σχεδιασμένα sessions με τον εκπαιδευτή Θοδωρή Τριάντη (Ελληνικό Κέντρο Εκπαίδευσης Σκύλων), αλλά και σε sessions με συμβουλές για τη φροντίδα και τον καλλωπισμό τους από την κινητή μονάδα Aussie Pet Mobile.
Αξίζει να αναφερθεί ότι κατά τη διάρκεια του πρώτου #WeAreBetterWithPets έξι κουτάβια βρήκαν μια οικογένεια και μόνιμη στέγη σε Ελλάδα, Αγγλία και Γαλλία. Ως δώρο για το νέο ξεκίνημα στη ζωή τους η Nestlé Purina θα καλύψει την τροφή των μικρών τετράποδων για έξι μήνες.
Η υποστήριξη του πρώτου σαββατοκύριακου του #WeAreBetterWithPets είναι μία ακόμα ενέργεια της Nestlé Purina που επιβεβαιώνει τη δέσμευση της εταιρείας να κάνει τις ζωές των κατοικίδιων μας καλύτερες, προσφέροντας τους ένα υγιές και ευτυχισμένο μέλλον.
PURINA®:
Εδώ και περισσότερα από 85 χρόνια η PURINA® έχει αφιερώσει στη δημιουργία θρεπτικών, υψηλής ποιότητας τροφών για κατοικίδια ζώα για να τα βοηθήσουμε να ζουν πιο υγιεινά και χαρούμενα. Στη PURINA®, οι επιστήμονες τροφίμων και οι κτηνίατροι των κατοικίδιων είναι όλοι αφοσιωμένοι στο να βοηθήσουν τα κατοικίδια να ζήσουν μακρά, ευτυχισμένη και υγιή ζωή. Και επειδή η διατροφή είναι το πιο σημαντικό πράγμα για τη γενική υγεία τους, έχουμε θέσει τεράστια έρευνα για την παραγωγή θρεπτικά ολοκληρωμένων και ισορροπημένων, εύγευστων τροφών που βοηθούν στην υποστήριξη και διατήρηση της υγείας και ευεξίας των κατοικίδιων. Τα κατοικίδια είναι το πάθος μας. Μοιράζονται τη ζωή μας, απασχολούν τη σκέψη μας. Αποτελούν τον σκοπό της δουλειάς μας. Δε κουραζόμαστε ποτέ να τα παρακολουθούμε, προσπαθούμε να τα καταλάβουμε καλύτερα και εργαζόμαστε για να κάνουμε πιο ωραία την ζωή τους όπως αυτά κάνουν πιο ωραία τη δική μας.
Σχετικά με τη Nestlé:
Η Nestlé είναι η μεγαλύτερη εταιρεία τροφίμων και ροφημάτων παγκοσμίως. Με παρουσία σε 189 χώρες σε όλο τον κόσμο και 328.000 εργαζομένους, ο Όμιλος δεσμεύεται σε έναν σκοπό: να ενισχύσει την ποιότητα ζωής και να συνεισφέρει σε ένα πιο υγιές μέλλον. Η Nestlé προσφέρει μια μεγάλη γκάμα προϊόντων και υπηρεσιών για τους ανθρώπους και τα κατοικίδιά τους για κάθε στάδιο της ζωής τους. Οι περισσότερες από 2.000 μάρκες της περιλαμβάνουν από προϊόντα με παγκόσμια αναγνώριση όπως ο Nescafé ή η Nespresso μέχρι αγαπημένες τοπικές μάρκες, όπως ο ελληνικός καφές Λουμίδης Παπαγάλος και το φυσικό μεταλλικό νερό Κορπή. Η στρατηγική για Διατροφή, Υγεία και Ευεξία οδηγεί την επιχειρηματική δραστηριότητα της εταιρείας. Τα κεντρικά γραφεία του Ομίλου Nestlé βρίσκονται στην ελβετική πόλη Vevey, όπου η εταιρεία ιδρύθηκε πριν από 150 χρόνια.
Στην Ελλάδα, η Nestlé έχει παρουσία πάνω από 100 χρόνια. Σημαντικοί σταθμοί στην ιστορία της εταιρείας είναι η κυκλοφορία του «Γαλακτούχον Άλευρον Nestlé» το 1899, η «εφεύρεση» του Nescafé Frappé to 1957, η εξαγορά της Λουμίδης ΑΕ και του εργοστασίου καφέ στα Οινόφυτα το 1987. Από τον Οκτώβριο του 2016 η δραστηριότητα του παγωτού και οι μάρκες παγωτού Nestlé πέρασαν στην ευθύνη της εταιρείας Froneri Ελλάς Παγωτά ΑΕ.
Σήμερα ο Όμιλος δραστηριοποιείται σε 9 διαφορετικές κατηγορίες προϊόντων, απασχολεί 800 μόνιμους εργαζομένους και το 60% του ετήσιου κύκλου εργασιών προέρχεται από την εγχώρια παραγωγή. Επιπλέον, εκτός από τις δραστηριότητές της στην ελληνική αγορά, η Nestlé Ελλάς εξάγει ελληνικό καφέ Λουμίδης Παπαγάλος και φυσικό μεταλλικό νερό Κορπή στις ελληνικές κοινότητες παγκοσμίως.
Στον τομέα της κοινωνικής υπευθυνότητας, η Nestlé Ελλάς ΝΟΙΑΖΕΤΑΙ για όσους το έχουν πραγματικά ανάγκη, εστιάζοντας σε τρεις βασικούς πυλώνες: την απασχόληση των νέων, τη διατροφική εκπαίδευση των παιδιών και την υποστήριξη οικογενειών χαμηλού εισοδήματος με δωρεές προϊόντων. Έτσι, με την πρωτοβουλία για τη νεανική απασχόληση Nestlé needs YOUth δημιούργησε περισσότερες από 500 ευκαιρίες απασχόλησης για νέους κάτω των 30 μέχρι το 2016 στην Ελλάδα και ανανέωσε τη δέσμευσή της για ακόμη 450 ευκαιρίες απασχόλησης μέχρι το 2020. Παράλληλα, με το πρόγραμμα διατροφικής εκπαίδευσης Παιδιά Όλο Υγεία έχει αγγίξει μέχρι σήμερα περισσότερους από 110.000 μαθητές, ενώ τα δύο τελευταία χρόνια έχει δωρίσει τρόφιμα αγοραστικής αξίας άνω των 2 εκ. ευρώ σε συνεργασία με τις κοινωνικές υπηρεσίες των δήμων και περιφερειών όλης της χώρας.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τον Όμιλο Nestlé, επισκεφθείτε http://www.nestle.com.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη Nestlé στην Ελλάδα, επισκεφθείτε το www.nestle.gr.
Για συμβουλές για τη διατροφή, την υγεία και την ευεξία όλης της οικογένειας, καθώς και το Πρόγραμμα Επιβράβευσης ΝΟΙΑΖΟΜΑΙ, επισκεφθείτε το www.nestlenoiazomai.gr.