Αμφισβητεί η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, μετά και την ολοκλήρωση της σχετικής ΕΔΕ, την καταγγελία για το περιστατικό που φέρεται να συνέβη στον Προαστιακό Πάτρας, την Πέμπτη 15 Μαρτίου, με 14χρονο που ελεγκτής τον κατέβασε από τον προαστιακό, καθώς του έλειπαν 10 λεπτά για να αγοράσει εισιτήριο.
Όπως κατήγγειλε η μητέρα ου μαθητή, ο 14χρονος επιβιβάστηκε στον προαστιακό με κατεύθυνση το Ρίο. Όταν ανέβηκε στο τρένο ο ελεγκτής, ο μαθητής διαπίστωσε ότι του έλειπαν 10 λεπτά του ευρώ για να αγοράσει εισιτήριο.
Ο ελεγκτής φαίνεται, σύμφωνα πάντα με όσα κατήγγειλε η μητέρα του, πως ζήτησε από τον μαθητή να κατέβει στην επόμενη στάση, με τον νεαρό να αναγκάζεται να κατέβει στην Αγυιά, περιοχή την οποία δεν γνώριζε, με αποτέλεσμα να πανικοβληθεί. Η μητέρα δηλώνει αποφασισμένη να κινηθεί νομικά για έκθεση ανηλίκου σε κίνδυνο.
Ωστόσο, από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ επισημαίνεται:
1. Στον Προαστιακό Πάτρας, ήδη από τις 22 Φεβρουαρίου 2018 δεν εκδίδονται εισιτήρια επί των συρμών. Η έκδοση εισιτηρίων του Προαστιακού Πάτρας γίνεται αποκλειστικά από σημεία πώλησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. στην πόλη της Πάτρας και σε επιλεγμένους σταθμούς. Επομένως, ο ελεγκτής εισιτηρίων δεν είχε στην κατοχή του εισιτήρια και δεν θα μπορούσε να προβεί σε πώληση.
2. Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. διερεύνησε άμεσα και επισταμένα την καταγγελία με ΕΔΕ, η οποία ολοκληρώθηκε το απόγευμα της Δευτέρας. Από τις αναφορές του προσωπικού, αλλά και στοιχεία που έχει (μέχρι στιγμής) στη διάθεσή της η εταιρεία, δεν προκύπτει ότι το περιστατικό έλαβε χώρα.
Ωστόσο, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. παρακαλεί όποιον επέβαινε επί της ως άνω αμαξοστοιχίας και αντελήφθη το περιστατικό της καταγγελίας να επικοινωνήσει μαζί μας και να την ενημερώσει.