13 χρόνια αυτόνομη οδήγηση από τη BMW

13 χρόνια αυτόνομη οδήγηση από τη BMW

Τα τελευταία χρόνια, το BMW Group έχει αποδείξει κατ’ επανάληψη, ότι γνωρίζει άριστα τις βασικές απαιτήσεις της ημιαυτόνομης και πλήρως αυτόνομης οδήγησης, αλλά και των ενδιάμεσων σταδίων.

Το 2006, μία BMW Σειρά 3 κινήθηκε στην ιδανική αγωνιστική γραμμή στο σιρκουί Hockenheim Ring τελείως αυτόνομα. Οχήματα δοκιμών με ικανότητες Επιπέδου 3 κινούνται στην A9 Autobahn στη Γερμανία από τα μέσα του 2011.

Το 2014, ένα αυτοματοποιημένο πρωτότυπο μοντέλο BMW ντριφτάριζε στο Las Vegas Speedway για πρώτη φορά – αποδεικνύοντας πώς η υψηλού επιπέδου αυτοματοποιημένη οδήγηση μπορεί να φτάσει στο όριο.

Στην Έκθεση CES στο Las Vegas το 2017, το BMW Group παρουσίασε μία ειδικά προσαρμοσμένη αυτοματοποιημένη, συνδεδεμένη και εξατομικευμένη οδήγηση Επιπέδου 3 με μία BMW Σειρά 5 Sedan. Την ίδια χρονιά, ένας επίσης ειδικά προσαρμοσμένος αλλά άκρως αυτοματοποιημένος στόλος με 40 οχήματα δοκιμών BMW Σειράς 7 λανσαρίστηκε σε Γερμανία, ΗΠΑ και Ισραήλ.

Το 2018, το BMW Group εγκαινίασε το Autonomous Driving Campus στο Unterschleissheim έξω από τα Μόναχο, και τον Μάρτιο της ίδιας χρονιάς, η πλατφόρμα δοκιμών υψηλών επιδόσεων D3 του BMW Group D3 ξεκίνησε τη λειτουργία της. Αυτό το Κέντρο Εξέλιξης Υπηρεσιών βασισμένων σε Δεδομένα συνδυάζει αποθηκευτική ικανότητα 230 petabytes με υπολογιστική ισχύ πάνω από 100.000 cores και 200 GPUs.

Με την εξαγορά μεριδίου στη HERE το 2014 και μέσω συνεργασιών με τις Intel, Mobileye (since 2016) και άλλων εταίρων, το BMW Group έδωσε το έναυσμα για την μαζική εξέλιξη του BMW iNEXT.

Το 2021, το BMW iNEXT θα περιλαμβάνει την πρώτη ασφαλή πλατφόρμα Επιπέδου 3 του BMW Group για αυτοκινητόδρομους. Το BMW Group και οι εταίροι του, που τώρα εργάζονται ως επί το πλείστον στο Autonomous Driving Campus του BMW Group, ενώνουν τις δυνάμεις τους για να δημιουργήσουν μία κλιμακούμενη τεχνολογική πλατφόρμα με σκοπό την επίτευξη μιας ασφαλούς και σταθερής, υψηλού επιπέδου και πλήρως αυτοματοποιημένης οδήγησης. 

Ετικέτες

Documento Newsletter