10 παραστάσεις που δεν πρέπει να χάσετε

10 παραστάσεις που δεν πρέπει να χάσετε

Οι δέκα παραγωγές που αξίζουν την προσοχή μας και θα παίζονται στις αθηναϊκές σκηνές για μερικές εβδομάδες ακόμη

«Το χελιδόνι»

Η Ελένη Γκασούκα σκηνοθετεί με ευαισθησία το βαθιά ανθρώπινο έργο του Γκιλέμ Κλουά που δραματουργικά συνδυάζει τη σύγχρονη θεματολογία –τρομοκρατικές επιθέσεις, αποδοχή του διαφορετικού– με ζητήματα όπως η αγάπη και ο θάνατος. Βαθιά συγκίνηση, αμεσότητα και ερμηνευτική χημεία ανάμεσα στους Σοφία Σεϊρλή και Βασίλη Μαυρογεωργίου.

INFO

Μέχρι: Τετάρτη 28 Μαρτίου

Πού: Γκλόρια Μικρό

«Ο φάρος»

Το απόλυτο sold out του αθηναϊκού κέντρου συνεχίζει ακάθεκτο. Ο Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης πήρε το ρίσκο να συστήσει ένα λούμπεν κοινωνικό, υπαρξιακό δράμα, κατάφερε να μακιγιάρει τις λειτουργικές αδυναμίες του και να το οδηγήσει σε ένα θαυμάσιο ανέβασμα. Κεντρικό χαρακτηριστικό του οι εξαιρετικές ερμηνείες των Αιμίλιου Χειλάκη, Νίκου Ψαρρά, Οδυσσέα Παπασπηλιόπουλου, Προμηθέα Αλειφερόπουλου και του ίδιου του σκηνοθέτη.

INFO

Μέχρι: Κυριακή 1 Απριλίου

Πού: Θέατρο Αθηνών

«Ο γάμος της Μαρίας Μπράουν»

Ο Γιώργος Σκεύας υπογράφει ένα νέο θεατρικό έργο βασισμένος στο πολιτικό αριστούργημα του Ράινερ Βέρνερ Φασμπίντερ, του προσδίδει κινηματογραφική ροή και υποβλητική ατμόσφαιρα, αναδεικνύοντας συνάμα τη βιτριολική του θέση για την αλλοτρίωση της μεταπολεμικής Γερμανίας. Η Μαρία Μπράουν αποδεικνύεται ένας σημαντικός ρόλος για τη Λένα Παπαληγούρα.

INFO

Πού: Θέατρο της Οδού Κυκλάδων

Μέχρι: Κυριακή 1 Απριλίου

«Καινούργια σελίδα»

΄Η μάλλον ξεπερασμένη ρομαντική κομεντί του Νιλ Σάιμον από τη δεκαετία του ’70 πετυχαίνει να παρουσιαστεί ως μία από τις ελάχιστες ευφρόσυνες παραστάσεις του χειμώνα. Ο Γιάννης Μόσχος ξεσκονίζει με τρυφερότητα, καλαισθησία και χιούμορ την ιστορία αγάπης μεταξύ δυο μεσήλικων ανθρώπων και παραδίδει μια από τις αθόρυβες επιτυχίες της σεζόν που υποστηρίζουν με κέφι οι Μαρία Καλλιμάνη, Ταξιάρχης Χάνος, Αντρή Θεοδότου και Αγγελος Μπούρας.

INFO

Μέχρι: Κυριακή 1 Απριλίου

Πού: Γκλόρια Μικρό

«Επτά χρόνια»

Μια ισπανική τηλεταινία με θεατρική δομή έμελλε να εξελιχτεί σε ένα από τα πιο στέρεα ανεβάσματα της φετινής χρονιάς. Ο Οδυσσέας Παπασπηλιόπουλος ανέλαβε τη θεατρική μεταφορά και τη σκηνοθεσία της παράστασης και έστησε με προσοχή ένα ατμοσφαιρικό δράμα εργασιακών σχέσεων. Δυναμικές ερμηνείες από μια ομάδα νεότερων ηθοποιών (Κωνσταντίνος Ασπιώτης, Ορφέας Αυγουστίδης, Αλεξάνδρα Αϊδίνη και Γιώργος Χριστοδούλου) και ένα καυστικό σχόλιο για τη βαθιά αλλοτρίωση του σύγχρονου ανθρώπου.

INFO

Μέχρι: Κυριακή 1 Απριλίου

Πού: Θέατρο Αποθήκη

«Καντίντ ή η αισιοδοξία»

Το διάσημο σύγγραμμα του Βολταίρου καθίσταται ένα ακόμη μεγάλο κερδισμένο στοίχημα για τον Θωμά Μοσχόπουλο. Ο σκηνοθέτης δαμάζει μία από τις πληθωρικότερες λογοτεχνικές φιλοσοφικές μαρτυρίες του Διαφωτισμού. Το αποτέλεσμα; Ενα καλόγουστο, εύρυθμο, σαρκαστικό, παιγνιώδες, αλληγορικό ανέβασμα.

INFO

Μέχρι: Κυριακή 1 Απριλίου

Πού: Θέατρο Πόρτα

«Βοσκοπούλα»

Την παράδοση που θέλει την ποιμενική δραματουργία να τροφοδοτεί καλές παραστάσεις συνεχίζουν ο Δημήτρης Αγαρτζίδης και η Δέσποινα Αναστάσογλου. Βασισμένοι στο έργο-γέννημα της λαϊκής Κρήτης αφηγούνται με περισσή τρυφερότητα τον τραγικό έρωτα του νεαρού βοσκού για μια πανώρια βοσκοπούλα. Αξιοποιώντας ευρηματικά το στενάχωρο Δώμα του Θεάτρου του Νέου Κόσμου επενδύουν στην εικαστική λιτότητα, την έντονη σωματικότητα, αναδεικνύουν τον ήχο της κρητικής διαλέκτου και μέσα από αυτές τις επιλογές καθοδηγούν υποδειγματικά τους πρωταγωνιστές τους Πηνελόπη Τσιλίκα και Γιώργο Παπανδρέου.

INFO

Μέχρι: Κυριακή 1 Απριλίου

Πού: Θέατρο του Νέου Κόσμου

«Γρανάδα»

Ο Γιάννης Καλαβριανός συστήνει το καινούργιο έργο του, μια σύγχρονη μεσοαστική τραγωδία που καταπιάνεται με την οδύνη της απώλειας και αναβλύζει συναίσθημα, συγκίνηση και αλήθεια. Οπωσδήποτε ένα δραματουργικό απόκτημα της φετινής θεατρικής σοδειάς στο οποίο ρίχνουν φως με τις ερμηνείες τους οι Φιλαρέτη Κομνηνού, Γιώργος Γλάστρας, Εφη Σταμούλη αλλά και η Λυδία Φωτοπούλου η οποία εμφανίζεται σε βίντεο.

INFO

Μέχρι: Κυριακή 1 Απριλίου

Πού: Από Μηχανής Θέατρο

«Το τραμ με το όνομα Πόθος»

Στο ερώτημα «πώς κοιτά κανείς με ανανεωτική ματιά ένα κλασικό έργο» ο Μιχαήλ Μαρμαρινός μοιάζει να απαντά: «Ξαναδιαβάζοντάς το». Με όχημα την καινούργια μετάφραση του Αντώνη Γαλέου που γειώνει εμφατικά το έργο του Τένεσι Ουίλιαμς στην πραγματικότητα της Νέας Ορλεάνης, η σκηνοθεσία αποποιείται το βαρύ παρελθόν του, εμποτίζοντάς το με στοιχεία νεορεαλισμού κι επιτρέποντας στην ποίηση να διεισδύσει μέσω της μουσικής (από τον Αγγελο Τριανταφύλλου). Η Μαρία Ναυπλιώτου ως Μπλανς, καλύτερη από ποτέ, υμνεί την πτώση των ονείρων και των ψευδαισθήσεων.

INFO

Μέχρι: Κυριακή 1 Απριλίου

Πού: Δημοτικό Θέατρο Πειραιά

«Αρίστος»

Το θέατρο-ντοκουμέντο δίνει ένα ακόμη λαμπρό δείγμα του. Βασισμένο σε αρχειακό υλικό αλλά και στο εκπληκτικό μυθιστόρημα του Θωμά Κοροβίνη «Ο γύρος του θανάτου» ο Γιώργος Παπαγεωργίου αναβιώνει την ιστορία του «δράκου του Σέιχ Σου» που στοίχειωνε τη Θεσσαλονίκη. Το χρονικό σύλληψης του Αριστείδη Παγκρατίδη καθώς και το ταραγμένο πολιτικό σκηνικό της εποχής περνούν μέσα από τις χειμαρρώδεις μαρτυρίες εννέα προσώπων που ερμηνεύουν συνταρακτικά οι Γιώργος Χριστοδούλου, Λένα Ουζουνίδου και Μιχάλης Οικονόμου.

INFO

Μέχρι: Τρίτη 3 Απριλίου

Πού: Θέατρο του Νέου Κόσμου 

Ετικέτες

Documento Newsletter