Ρόμπερτ Ουίλιαμς στο Documentonews.gr: Ανεγκέφαλος όποιος πάει να συνδέσει τη διαφήμιση με πολιτική – Βλέπουν πολύ House of Cards

Ρόμπερτ Ουίλιαμς στο Documentonews.gr: Ανεγκέφαλος όποιος πάει να συνδέσει τη διαφήμιση με πολιτική – Βλέπουν πολύ House of Cards

Ο συνθέτης του τραγουδιού που παρώδησε η διαφήμιση των Jumbo, Ρόμπερτ Ουίλιαμς μίλησε στο Documentonews.gr μετά τον θόρυβο που προκάλεσε «μια πολύ έξυπνη διαφήμιση»  – όπως την αποκάλεσε.

Ο κ. Ουίλιαμς δέχθηκε την επίσκεψη της διαφημιστικής εταιρείας πριν από περίπου δύο εβδομάδες όπου του εξήγησαν το κόνσεπτ του σποτ και τού παρουσίασαν τους στίχους με τους οποίους θα έντυναν την μουσική του.

«Το μόνο που με ενδιέφερε είναι να μην υπήρχαν βωμολοχίες και να μην προσβάλλουν κάποιον. Μου άρεσε η ιδέα. Διαφημίζουν παιχνίδια. Είναι ό,τι πιο αθώο. Κι όλα αυτά που ακούω ότι κάποιοι ήθελαν να χτυπήσουν το κόμμα ή τον αρχηγό δεν μπορώ να τα καταλάβω. Είναι εντελώς ανεγκέφαλοι όσοι λένε κάτι τέτοιο».

Πληρωθήκατε;

Δεν έχω πληρωθεί ακόμη. Αλλά οπωσδήποτε έχουμε μια συμφωνία και περιμένω να πληρωθώ στη συμπεφωνημένη ώρα. Το τραγούδι μου ανήκει. Άλλωστε ακόμη κι αν αλλάξουν το τραγούδι, ο κόσμος την ξέρει και την είδε τόσο πολύ που σημαίνει ότι επιασε τον στόχο της.

Και να σου πω και κάτι: όταν έγραψα αυτό το τραγούδι, μαζί, με άλλα και το χρησιμοποίησε η Νέα Δημοκρατία μου την είχαν πέσει από παντού και με κυνήγησαν. Τώρα μου την πέφτουν πάλι! Δεν καταλαβαίνω γιατί. Κάποιοι είχαν βγάλει λεφτά στην πλάτη μου εκείνα τα χρόνια. Είναι περιουσία μου και μπορώ να την εκμεταλλευτώ όπως θέλω. Άλλωστε το τραγούδι είχε κάνει τον κύκλο του και είχε μπει στο χρονοντούλαπο!

Ξέρατε ότι πρωταγωνιστής της διαφήμισης θα είναι ο Παναγιώτης Ψωμιάδης;

Όχι, ούτε και ρώτησα, και δεν με ενδιέφερε.

Κι όταν είδατε προχθές τη διαφήμιση, με τον Ψωμιάδη-Ζορό, πώς σας φάνηκε;

Ήταν μια πολύ έξυπνη και πετυχημένη διαφήμιση. Ο Ψωμιάδης μας έχει συνηθίσει σε εξτρίμ καταστάσεις. Νομάρχης ήταν και ανέβαινε στα άλογα και τότε είχε ντυθεί Ζορό. Τον ξέρουμε όλοι. 

Να επιμείνω στις αιτιάσεις ότι ενόχλησε πολλούς, κυρίως Νεοδημοκράτες. Τι πιστεύετε;

Σου είπα, δεν υπάρχει πιο αθώο από μια διαφήμιση παιχνιδιών. Δεν μπορώ να φανταστώ ότι έχουμε τόσο σοβαρά προβλήματα να αντιμετωπίσουμε και ασχολούμαστε με το αν μια διαφήμιση θέλει να θίξει έναν πολιτικό χώρο.

Εγώ έχω τις ίδιες πεποιθήσεις και θα τις έχω. Οι πολιτικοί δεν ξέρω πώς σκέφτονται. Μάλλον βλέπουν πολύ House of Cards

Documento Newsletter